Ana Rečić Pečnjak je predstavnica agencije Work performance, kipokriva slovenski in hrvaški trg ter pomaga podjetjem pri iskanjunajboljših filipinskih kandidatov. Ana je podjetnica in svetovalka z bogatimi izkušnjami v kadrovski, IT, proizvodni in bančni industriji. Diplomirala je iz bančništva na Ekonomski fakulteti v Zagrebu in je certificirana NLP master practitioner. Ukvarja se s svetovanjem in pomočjo podjetjem, ki imajo pomanjkanje delovne sile, obožuje pa kolesarjenje in pohodništvo po Sloveniji.
Navteh je razvojno naravnano podjetje, ki skupaj s podjetjem LX Track razvija programsko in strojno opremo za potrebe transporta in logistike, združene v sistemu TrackNav.
Z dolgoletnimi izkušnjami, neprekinjenim razvojem in uporabo najnovejših IoT tehnologij strankam nudimo najnaprednejše rešitve na področjih Fleet in Transport management.
PRO-BIS. Poslovno inteligentne rešitve
V sklopu optimizacije poslovno-skladiščnih procesov izvedemo pregled celovite logistike, skupaj z vami ugotovimo in analiziramo specifične potrebe vašega podjetja in pripravimo logistično rešitev, ki je prilagojena vašim potrebam in pogojem transporta, distribucije in skladiščenja.
Špica je vodilni regijski implementator rešitev za digitalno preobrazbo na področju oskrbovalnih verig. Uvajamo IT rešitve za celotno oskrbovalno verigo, od proizvodnje, preko skladiščenja, do transporta. Na logističnem kongresu 2025 prikazujemo Zebra in Honeywell opremo in WMS rešitev za upravljanje skladišč.
DB Schenker is one of the world’s leading global logistics providers — we support industry and trade in the global exchange of goods through land transport, worldwide air and ocean freight, contract logistics and supply chain management. We specialize in developing sustainable solutions and innovations fit for the future.
DB Schenker je eden od vodilnih svetovnih ponudnikov logističnih storitev – s kopenskimi, letalskimi in pomorskimi prevozi, pogodbeno logistiko in upravljanjem oskrbovalne verige podpiramo industrijo in globalno izmenjavo blaga. Specializirani smo za razvoj trajnostnih rešitev po meri partnerja in naprednih inovacij, ki naslavljajo izzive prihodnosti.
Lion Claim GmbH – Pomagamo vam pri uveljavljanju vaših pravic!
Kot financer sodnih postopkov smo specializirani za izvajanje skupinskih tožb. Predvsem v primeru odškodninskih zahtevkov v zvezi s kartelom tovornjakov lahko prizadeta prevozna podjetja prejmejo odškodnino v višini do 10.000 EUR na tovornjak. Prevzamemo organizacijo in prevzem stroškov za vaš odškodninski zahtevek.
UČINKOVITA IN VARNA DIGITALNA PISARNA!
V podjetju Telprom vam pomagamo načrtovati, postaviti in vzdrževati učinkovito in kibernetsko varno digitalno okolje.
Naši strokovnjaki izbirajo varnostne rešitve FortiNet, ki med drugim omogočajo integrirano zaznavanje naprednih groženj, avtomatski odziv na grožnje, analizo prometa v realnem času, varno elektronsko pošto in varovanje spletnih aplikacij.
Želite tudi vi imeti učinkovito in varno digitalno pisarno? Oglasite se nam na info@telprom.si ali na 01 586 31 60.
EPADA je sodobno logistično podjetje, ki zagotavlja optimalne logistične storitve po sistemu 3PL logistike. Zgradili smo si ugled kot zanesljiv, kakovosten in zaupanja vreden ponudnik logističnih storitev. Specializirani smo za širok spekter logističnih storitev od skladiščnih procesov do avtomobilske logistike in organizacije transportnih poti.
Tenzor d.o.o. je eno vodilnih integracijskih podjetij JV Evrope, ki že več kot 30 let ponuja rešitve na področju integriranih centralno nadzornih sistemov, sistemov upravljanja zgradb, RFID rešitev, tehničnega varovanja in elektroinštalacij. Svoje rešitve ponujajo na področjih maloprodaje, logistike, industrije, prometa in parkirnih sistemov, knjižnic, hotelov in term.
Trinet Informatika je vodilni ponudnik programskih aplikacij na področju avtomatiziranih carinskih postopkov in logistike.
30-letne izkušnje, ki temeljijo na lastni komunikacijski infrastrukturi predstavljajo pomemben faktor k učinkovitemu poslovnemu procesu naših partnerjev in k povečanju njihovih konkurenčnih prednosti.
Naše strategije so:
Kako nas kontaktirati:
E-pošta: info@trinet.si
Telefon: +386 (0)1 52 00 150
We Move je hitro rastoče logistično podjetje. Predstavljajo optimalnega partnerja za podjetja, ki se soočajo z izzivi v lastnih logističnih procesih ali po drugi strani za ključne dobavitelje, ki se srečujejo s konstantno spreminjajočimi se naročili kupcev. Njihova predana in motivirana ekipa je pripravljena na vaši lokaciji ponuditi celovito rešitev po meri, razvito posebej za vaše potrebe. Njihova prednost je tudi stalno izobraževanje kadra, kar je bil tudi glavni motiv za ustanovitev akademije za izobraževanje logistov. Cilj je zagotoviti najboljšo delovno silo in ekspertizo naročnikom ter izboljšati kakovost storitev. Pri iskanju visoko usposobljenega kadra je družbi v veliko pomoč tudi dostop do matične družbe Kariera.
Podjetje Trace BS d.o.o. se ukvarja za razvojem, prodajo in implementacijo Programsko opremo Trace Solutions, ki je registrirana blagovna znamka v EU in v državah Balkana.
Naročniki lahko izbirajo med naslednjimi rešitvami:
– Trace Attendance – registracija delovnega časa z evidenco prisotnost
– Trace Access – kontrola dostopa v poslovne prostore z uporabo RFID kartic
– Trace MES – podpora procesov proizvodnje, povezava na stroje v proizvodnji
– Trace WMS – podpora procesom eksterne in interne logistike ter planiranju razvoza
– Trace BiD – info. sistem za nadzor procesov v proizvodnji in skladiščenju
– race KPI – informacijska podpora ključnim kazalcem poslovanja
– Trace OEE – info. sistem za postavitev skupne učinkovitosti strojev in naprav
– Trace APP – planiranje proizvodnje
– Trace Commerc
Programska oprema deluje na WIN in WEB platformi v večjezični različici in je razvita z najnovejšimi razvojnimi orodji. Nameščena je lahko lokalno na strežnik naročnika ali v oblaku.
Za uporabo programske opreme kupci plačujemo mesečno naročnino.
Mesečna naročnina vključuje:
– Brezplačno podporo 24/7/365
– Brezplačne nove verzije
– Brezplačno programiranje dopolnitve
Izredni profesor
Dr. Tomislav Letnik je izredni profesor za področje prometnega inženirstva na Fakulteti za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru. V svoji znanstveno-raziskovalni karieri je sodeloval pri več kot 30 nacionalnih in mednarodnih projektih. Njegovo raziskovalno delo je usmerjeno predvsem v področje tovornega transporta, transportno ekonomijo, okoljske in energetske vidike transporta ter optimizacijo transportnih in logističnih procesov. Je avtor ali soavtor številnih izvirnih znanstvenih in strokovnih člankov ter aktiven recenzent v uglednih znanstvenih revijah.
Milšped Slovenija je del skupine Milšped Group, vodilne v regiji na področju transporta in logistike, ki deluje v 15 državah na 3 kontinentih. Z dolgoletnimi izkušnjami in logističnim znanjem smo si pridobili zaupanje priznanih partnerjev, ki so del naše zgodbe.
Z lastno floto ponujamo prilagojene rešitve za mednarodni cestni, letalski in pomorski promet ter carinsko posredovanje, distribucijo in skladiščenje.
Skupina Intereuropa je vodilni ponudnik celovitih logističnih storitev v Sloveniji in jugovzhodni Evropi. Dejavnost skupine Intereuropa je zagotavljanje vseh vrst logističnih storitev s področja kopenskega, pomorskega in zračnega prometa, skladiščenja in distribucije kot tudi carinskih in drugih logističnih storitev, ki so potrebne za nemoten pretok blaga od proizvajalca do kupca.
Ustanovni izvršni/akademski direktor
Dr. Nick Vyas je ugleden predavatelj in vodilni strokovnjak s področja upravljanja oskrbovalnih verig. Je ustanovni izvršni direktor Inštituta za globalne oskrbovalne verige Marshall Randall R. Kendrick na Univerzi Južna Kalifornija in akademski direktor magistrskega programa Upravljanje globalnih oskrbovalnih verig na Univerzi Južna Kalifornija. Poleg tega kot redni profesor kliničnih podatkovnih znanosti in operacij na Univerzi Južna Kalifornija Marshall predano oblikuje in navdihuje naslednje generacije vodij globalnih oskrbovalnih verig.
Zaradi svojih pronicljivih spoznanj je postal zaupanja vreden glasnik v najpomembnejših medijih, vključno z Reutersom, MSNBC, Bloombergom, Fox News, Voice of America, CGTN in Business Insider. Znan je po svoji sposobnosti razjasnitve kompleksnosti svetovne trgovine in oskrbovalnih verig, zaradi česar ga pogosto povprašajo njegovih jasnih in prepričljivih analizah. Njegova sposobnost razlage zapletenih vprašanj v razumljivih in poučnih komentarjih je utrdila njegov sloves vrhunskega strokovnjaka.
Dr. Vyas, ugledni član Ameriškega združenja za kakovost (ASQ), je vodilna osebnost na področju upravljanja kakovosti in nenehnih izboljšav. Dr. Vyas svetuje vodstvenim kadrom v gospodarstvu glede obvladovanja kompleksnosti svetovne trgovine in optimizacije najboljših praks za upravljanje oskrbovalnih verig. Njegovo strokovno znanje je imelo ključno vlogo pri oblikovanju vladnih politik, povezanih z upravljanjem oskrbovalnih verig.
DB Schenker je eden od vodilnih svetovnih ponudnikov logističnih storitev – s kopenskimi, letalskimi in pomorskimi prevozi, pogodbeno logistiko in upravljanjem oskrbovalne verige podpiramo industriji in globalno izmenjavo blaga. Specializirani smo za razvoj individualnih rešitev po meri partnerja in naprednih inovacij, ki naslavljajo izzive prihodnosti.
Adria Kombi je največji neodvisni intermodalni operater v jugovzhodni Evropi, ki ponuja široko paleto rešitev kombiniranega prometa(železnica-cesta). V zadnjih tridesetih letih je jasna strategija podjetja omogočila razvoj evropske mreže vlakov za prevoz kontejnerjev, prikolic, zamenljivih tovorišč in tovornjakov, ki povezujejo glavna industrijska vozlišča po Evropi.
Skupina Intereuropa je vodilni ponudnik celovitih logističnih storitev v Sloveniji in jugovzhodni Evropi. Dejavnost skupine Intereuropa je zagotavljanje vseh vrst logističnih storitev s področja kopenskega, pomorskega in zračnega prometa, skladiščenja in distribucije kot tudi carinskih in drugih logističnih storitev, ki so potrebne za nemoten pretok blaga od proizvajalca do kupca.
Skupina TPSX ni le distribucijsko podjetje, temveč tudi razvojni center za inovativne robotske sisteme, zaradi česar je edinstvena v tem delu Evrope. Skupina TPSX Group s predano ekipo strokovnjakov postavlja industrijske standarde, saj združuje napredno tehnologijo z natančnim razumevanjem logističnih zahtev.
Za skupino TPSX je značilen vizionarski pristop. Namesto, da bi zgolj izpolnjevala obstoječe standarde, aktivno oblikuje prihodnost logistike. Z
nenehnimi raziskavami in razvojem ustvarja in uvaja najsodobnejše tehnologije, ki podjetjem omogočajo prilagajanje dinamičnim zahtevam trga.
Skupina TPSX Group ni le vodilna pri uvajanju robotskih sistemov, temveč tudi zagovornik novega razmišljanja v logistiki. Prizadeva si navdušiti druge,
da bi se spopadli s prihodnostjo, in pomaga članskim podjetjem doseči nove vrhunce z brezhibnimi procesi in učinkovito avtomatizacijo.
S podjetjem TPSX stranke ne sklenejo le partnerstva, temveč postanejo tudi del skupnosti inovatorjev. Podjetje podpira svoje stranke na vseh stopnjah izvajanja, od začetnega načrtovanja do vzpostavitve in vzdrževanja sistema. TPSX ni le dobavitelj, temveč dolgoročni partner pri doseganju vašega uspeha.
Frigologo je vodilno slovensko podjetje na področju hladne logistike živil z 20-letno tradicijo. Smo vaš zanesljiv in strokoven partner na področju celovitih logističnih rešitev, ki deluje na področju celotne Evrope in Balkana. Leta 2017 smo se preselili v novo skladišče in postali logist leta. Naš slogan »WORK HARD, PLAY HARD« nas kar najbolje predstavlja.
SŽ-Tovorni promet je integralni intermodalni ponudnik prevozov po Sloveniji in v tujini. S sodobnimi logističnimi centri v Ljubljani, Mariboru, Celju in v Kopru povezujemo blagovne tokove od Severozahodne in Srednje Evrope, v Jugovzhodno Evropo in vse do Turčije. Uporabnikom ponujamo celovite logistične storitve, tako v klasičnem kot v kombiniranem prometu. Zagotavljamo hiter, zanesljiv in kakovosten prevoz, hkrati pa konkurenčne cene na vsej prevozni poti, načrtovanje transporta, svetovanje o varnosti in nakladanju blaga ter prevoz pošiljk na zahtevani relaciji.
S svojimi storitvami smo nepogrešljiv del oskrbe številnih pomembnih podjetij v Sloveniji in v tujini. Prevažamo široko paleto blaga, od težjega množičnega blaga in surovin do blaga visoke vrednosti. V sodelovanju z dolgoletnimi partnerskimi prevozniki lahko po vsej Evropi poskrbimo za nove vlakovne povezave in oblikujemo vrsto posebnih produktov, ki so vezani na hiter prevoz. Zagotavljamo pričakovano dinamiko prevozov in povezave na trase drugih evropskih vlakov.
Naše prednosti:
Luka Koper je delniška družba, ki razvija in upravlja koprsko pristanišče, edino slovensko tovorno morsko pristanišče. Razvejana mreža pomorskih in železniških povezav ter zanesljive in prilagodljive storitve pristanišče uvrščajo med najpomembnejša v širši regiji. Transportna pot preko koprskega pristanišča omogoča vsem udeležencem logistične verige pomemben premik pri doseganju trajnostnih ciljev, saj predstavlja najhitrejšo povezavo med Azijo in Sredozemljem ter srednjeevropskimi trgi.
Atrios že več kot 20 let razvija poslovne nepremičnine z združevanjem zanesljivega vodenja projektov s trajnostno, funkcionalno arhitekturo. Naš poudarek ni le na uveljavljenih vozliščih, ampak razvijamo projekte tudi na novih zelo perspektivnih logističnih in industrijskih točkah v regiji CEE/JVE, zlasti na Slovaškem, v Sloveniji in na Hrvaškem.
Kontakt:
Andrea Rössler, Business Development Manager
andrea.rossler@atrios.sk, +386 31 776 586
Michal Buban, Managing Partner
michal.buban@atrios.sk, +421 903 241 080
Učinkovito po zasnovi ∞ krožno po naravi
Schoeller Allibert je kot vodilni na evropskem trgu s 65-letno tradicijo že od samega nastanka plastičnega zaboja vodil revolucijo v dobavnih verigah z rešitvami, ki so hkrati učinkovite in trajnostne. Naš namen je preprost, a globok: pospešiti trajnostne dobavne verige z inovativnimi rešitvami za večkratno uporabo, ki so učinkovite po zasnovi in krožne po naravi. Z vsakim izdelkom naredimo korak k bolj trajnostni prihodnosti.
Inovacije so v središču našega delovanja, od zmanjševanja količine odpadkov in spodbujanja možnosti recikliranja do vključevanja recikliranih materialov v naše izdelke. Z nenehnimi izboljšavami si prizadevamo biti vodilni na področju embalaže za večkratno uporabo in trajnostnih logističnih praks ter tako spodbujati napredek v smeri krožnega gospodarstva.
CVS Mobile, d.d. je vodilni srednjeevropski ponudnik naprednih telematskih rešitev z več kot 20–letnimi izkušnjami na področju telematike, svoje znanje in rešitve pa je leta 2023 združil s podjetjem Eurowag. Partnerstvo nam omogoča, da strankam nudimo celovito rešitev za vozne parke in optimizacijo poslovanja v komercialnem cestnem prometu.
ELEMENTUM, d.o.o. je vodilno slovensko podjetje, ustanovljeno leta 2006, specializirano za naložbe v plemenite kovine. Kot del združenja Elementum Europa EWIV deluje v več evropskih državah. S poudarkom na strokovnosti, zaupanju in izobraževanju pomaga več kot 50.000 strankam pri zaščiti in rasti premoženja s plemenitimi kovinami.
Vodja mednarodne prodaje
Bart Streefkerk prihaja z Nizozemske. Že več kot 25 let se ukvarja s čiščenjem, zato odlično pozna vse vidike tega področja, tako v manjših podjetjih, kot tudi v ogromnih skladiščih. V dolgoletni karieri je spoznal večino problemov, ki se lahko pojavijo v takšnih okoljih, in natančno ve, kako jih preprečiti.
Pri Adlatusu in Makomu je zadovoljstvo in razumevanje strank vedno na prvem mestu. Roboti se izkažejo kot odlično orodje za čiščenje objektov, še posebej v obdobju, ko primanjkuje osebja. Ključnega pomena je, da se človeške vire usmeri tja, kjer so najbolj potrebni, medtem ko roboti poskrbijo za čiščenje večjih, odprtih površin.
V ADLATUSU, ki je eden izmed pionirjev na področju čistilnih robotov, se Bart posveča prepoznavi vaših ključnih čistilnih izzivov in vam pomaga, da najdete učinkovite rešitve za samostojno čiščenje.
Alen Kahvedžić je zaposlen na Pošti Slovenije, kjer se ukvarja z uvajanjem inovacij in naprednih tehnologij v poštno-logistične procese. Ima večletne izkušnje z izvedbo razvojno-raziskovalnih in inovacijskih projektov, predvsem v okviru programa EU Horizon. Trenutno vodi projekt ADMIRAL, osredotočen na trajnost logističnih procesov, hkrati pa sodeluje pri projektih uvajanja avtonomnih rešitev v logistiko.
Direktor/ravnatelj
Mag. Gregor Rak, direktor/ravnatelj Prometne šole Maribor, Višje strokovne šole L.I.V.E., prihaja iz izobraževalnega centra, kjer izvajajo višješolske strokovne študijske programe (Logistično inženirstvo, Računalništvo in informatika, Varstvo okolja ter Ekonomist). V svoji sestavi imajo tudi šolo vožnje (vse kategorije), ki je ena večjih v regiji. Vizija šole je agilno povezovanje šole z gospodarstvom.
Generalni direktor za upravljanje prometa pri Viaposte in direktor transporta in dostave v oddelku za pošto in pakete pri La Poste
Opis predavatelja bo na voljo kmalu!
Predsednik
Dr. Iztok Seljak je svojo poslovno pot začel pri Rotomatiki, hčerinski družbi korporacije Hidria, najprej v nabavi, prodaji in marketingu, kasneje pa je postal glavni direktor. Leta 2002 je napredoval na mesto podpredsednika korporacije Hidria, dve leti kasneje je prevzel vodenje enega od dveh glavnih stebrov korporacije Hidria, avtomobilske divizije. Od leta 2008 je vodil skupino Hidria in bil od leta 2018 direktor Hidrie Holdinga, krovne družbe Hidrie. Leta 2024 je postal član upravnega odbora Hidrie.
Je predsednik Združenja Manager, koordinator Misije GREMO (zelene trajnostne mobilnosti slovenske avtomobilske dobaviteljske industrije), podpredsednik upravnega odbora industrijske skupine Wahaj v Saudski Arabiji in častni konzul Madžarske v Sloveniji.
Častni predsednik Mreže oskrbovalnih verig pri Zveznem logističnem združenju
Projektna vodja
Ines Pentek je magistrica inženirka prometa ter projektna vodja na Fakulteti za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo v Mariboru. Aktivno sodeluje v mednarodnih raziskovalnih projektih s področja trajnostne mobilnosti in logistike, kot so GRETA, TRACE in MED COLOURS. Njene raziskave se osredotočajo na horizontalno sodelovanje logističnih podjetij ter inovativne pristope k mestni logistiki.
Profesorica
Direktor logističnih operacij in transformacije
Hans Schurmans je direktor logističnih operacij v skupini Proximus, ki je največji ponudnik telekomunikacijskih in digitalnih storitev v Belgiji. Ima bogate izkušnje z operativnim izvajanjem v maloprodajnem okolju z več lokacijami ter je vodil pomembne programe inovacij in preoblikovanja v skupini. Klasične logistične operacije je preoblikoval v ponudnika logističnih storitev z dodano vrednostjo za uporabniško izkušnjo. V ospredju sta krožnost in trajnost, saj ju Hans obravnava kot gonilni sili inovacij v dobavni verigi in operativne učinkovitosti. Hans sodeluje tudi pri lokalnih in evropskih pobudah za spodbujanje ekologizacije oskrbovalne verige in ima dodatne vloge kot sopredsednik za mestno logistiko v okviru združenja ALICE (Alliance for Logistics Innovation and Collaboration in Europe), član skupine strokovnjakov EU za mestno logistiko (EGUM) in član usmerjevalnega odbora bruseljske pobude Green Deal.
Pred tem je Hans opravljal vodstvene funkcije na različnih področjih, kot so IT, nabava, komerciala in vodenje projektov. Poleg poslovanja se osredotoča na digitalno preobrazbo, trajnost / inovacije, krožnost in razvoj ljudi.
Član uprave – delavski direktor
Vojko Rotar je po izobrazbi diplomirani ekonomist. Poklicno pot je začel leta 1995 v špediterskem podjetju Avico iz Ljubljane in v dejavnosti logistike ter kasneje mednarodne trgovine ostal do leta 2003, kjer je nabral vrsto izkušenj na področju delovanja pristanišča kot tranzitne točke, ki posreduje mednarodne blagovne tokove. Razumevanje splošnega gospodarskega okolja in delovanje subjektov znotraj njega so mu odprle pot do različnih del znotraj medijsko – komunikacijskega področja, kjer se je preizkusil kot urednik, novinar, dopisnik, fotoreporter in spletni poročevalec pri več slovenskih medijih. V koprskem javnem podjetju Marjetica je bil odgovoren za odnose z javnostmi in maketing, kjer se je približal številnim področjem, ki so povezana s spodbujanjem dobrih okoljskih praks in sodelovanjem z lokalno skupnostjo.
Vodja razvoja
Dr. Tjaša Zupančič Hartner je interdisciplinarna strokovnjakinja z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju razvoja tehnologij in optimizacije procesov. Doktorirala je na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru in je zaposlena v podjetju GIC GRADNJE kot vodja trajnostnega razvoja in inovacij.
S timom sodelavcev postavlja nove standarde v industriji, saj vodi prelomne projekte digitalizacije v panogi:
Direktor
Jan Suhadolnik je direktor in inženir z vizijo. Kot priznan strokovnjak na področju avtomatizacije, robotike in industrijske digitalizacije, v Sloveniji že vrsto let uvaja inovativne rešitve za pametne tovarne prihodnosti. Njegove bogate izkušnje segajo od razvoja prilagojenih industrijskih rešitev do optimizacije proizvodnih procesov v sodelovanju s podjetji, kot so SIBO, Pošta Slovenije, SKAZA, TPV, PURFLUX, INEA, FRUCTAL, ODELO, JUB, HS PLUS, in mnogimi drugimi. Z uporabo najnovejših tehnologij ter praktičnega in strateškega pristopa pomaga podjetjem na poti do popolne avtomatizacije in digitalne preobrazbe.
Direktor
Dr. Hugo Zupan je po nazivu direktor in raziskovalec po duši. Je vodilni strokovnjak na področju digitalnih dvojčkov in umetne inteligence v Sloveniji. Njegovo desetletno delo na Fakulteti za strojništvo v Ljubljani je dopolnilo industrijsko prakso, kjer je sodeloval s podjetji, kot so Pošta Slovenije, Yaskawa, Adria Dom, IMP Armature, Riko, Kolektor, Gorenje, Intersocks, Krka, LIDL, LTH Castings, in številnimi drugimi. Je pionir digitalne transformacije in cenjen partner mnogih domačih in tujih podjetij.
Direktor
Prof. dr. Sanja Bojić je izredna profesorica na Fakulteti za tehnične vede Univerze v Novem Sadu. Ima obsežno strokovno znanje na področju transportne logistike, vključno z optimizacijo oskrbovalne verige in optimalno lokacijo objektov ter intralogistike, s poudarkom na skladiščnih sistemih in opremi za transport materiala. Poleg tega je specialistka za simulacije pretoka materiala z uporabo programa Tecnomatix Plant Simulation.
Z več kot 15-letnimi izkušnjami je prof. dr. Bojić vodila projekte in sodelovala kot strokovnjakinja pri več kot desetih projektih, ki jih je financirala EU, vključno z Danube DNA, PREMETER, DBS Gateway Region, NEWS, ADB Multimodal Platform, DaHar, WATERMODE in drugimi. Od leta 2023 vodi center DEAL (digitalno podjetje, laboratorij za aktivno učenje in usposabljanje) na Univerzi v Novem Sadu. Center je namenjen podpori podjetjem, študentom in strokovnjakom pri izobraževanju o digitalizaciji, digitalni preobrazbi in industriji 4.0.
izvršni direktor
Podpredsednik dobavne verige in nabave
Opis predavatelja bo na voljo kmalu!
Vodja inovacij in umetne inteligence
Mélanie Musso je vodja inovacij in umetne inteligence v podjetju CEVA Logistics, ki je vodilno podjetje na področju rešitev za oskrbovalne verige. Z bogatimi izkušnjami na področju trženja in logistike nadzoruje inovacijske strategije pri letalskih, pomorskih in pogodbenih logističnih storitvah. Opravila je magisterij MBA na Poslovni šoli v Parizu.
Direktorica
Taja Šerjak, MBA, je generalna direktorica podjetja ADD d.o.o., vodilnega slovenskega IT podjetja, specializiranega za upravljanje podatkov in rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci, IT sistemsko integracijo ter kibernetsko varnost. Z magistrskim nazivom iz poslovne administracije in več kot desetletnimi izkušnjami v finančni industriji je svojo kariero nato usmerila v IT, s poudarkom na podatkovne rešitve, umetno inteligenco in kibernetsko varnost.
Svojo karierno pot je začela v podjetju ALD Automotive (2010–2014), nato pa nadaljevala v Scania Financial Services (2014–2020), kjer je opravljala funkcijo finančne svetovalke. V tem obdobju je pridobila bogate izkušnje na področju finančnega upravljanja, ocenjevanja tveganj in svetovanja strankam, kar se je izkazalo za dragoceno pri njenem prehodu v IT sektor.
Leta 2020 se je pridružila podjetju ADD, kjer se je aktivno vključila v regulativno poročanje, pri čemer podjetjem pomaga pri izpolnjevanju zahtev skladnosti, zlasti na področju ESG in finančnega poročanja v elektronskih formatih.
Kot generalna direktorica ADD skrbi za strateško usmeritev podjetja, pri čemer zagotavlja, da ostaja prilagodljivo, inovativno in osredotočeno na zagotavljanje visokokakovostnih IT rešitev. Poseben poudarek namenja razvoju ekipe, sodelovanju in dolgoročnim partnerstvom, s čimer krepi položaj ADD v Sloveniji in širši EU regiji. S poglobljenim razumevanjem poslovanja in tehnologije usklajuje strokovno znanje podjetja z nenehno spreminjajočimi se zahtevami industrije in regulativnimi izzivi.
Njeno vodstvo temelji na trajnostni rasti, inovacijah in operativni učinkovitosti, pri čemer zagotavlja, da ADD ostaja zanesljiv in varen ponudnik IT rešitev v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.
Direktor Logističnega centra in razvoja avtomatizacije
Jakub Kłoczko je direktor Logističnega centra in razvoja avtomatizacije v podjetju Żabka Polska. Odgovoren je za oblikovanje in zagon avtomatiziranih logističnih centrov ter vodenje enega od njih. S 16 leti izkušenj na področju avtomatizirane logistike je nadzoroval projekte v vrednosti od 2 do 50 milijonov evrov. Njegov najvidnejši dosežek je popolnoma avtomatiziran distribucijski center v bližini Varšave.
Vodja operativne logistike
Luka je bil, razen povsem na začetku karierne poti, vseskozi vpleten v logistiko in njene procese. Znanja in izkušnje s področja organizacije transporta, organizacije dela v skladišču pa vse do carinskih operacij, so ga pripeljale do trenutnega delovnega mesta, managerja operativne logistike v Gorenju.
Namestnik direktorja logistike
Vodja ekipe AI
Globalni direktor sektorja Informacijska tehnologija
Vodja trajnostnega poslovanja in poslovne odličnosti
Teodor Prosen je vodja trajnostnega poslovanja in poslovne odličnosti v Telekomu Slovenije ter vodja trajnostnega poslovanja Skupine Telekom Slovenije. Poleg tega je aktiven specialist za trajnostno poročanje pri Slovenskem inštitutu za revizijo ter predavatelj in mentor na SIQ – Slovenskem inštitutu za kakovost in meroslovje.
Z več kot 25 leti izkušenj v panogi telekomunikacij in informacijsko-komunikacijskih tehnologij je Teodor deloval v različnih strokovnih in vodstvenih vlogah tako v Sloveniji kot v tujini. Njegova strokovnost zajema razvoj in implementacijo novih tehnologij, vodenje kompleksnih projektov, upravljanje poslovnih procesov, digitalno transformacijo in načrtovanje strategij.
V zadnjih letih se osredotoča na razvoj in upravljanje trajnostnega poslovanja podjetij. Aktivno sodeluje v domačih in mednarodnih združenjih, kjer prispeva k napredku in razvoju trajnostnih praks.
Referent za trajnostni razvoj
Florian Abel je vodja trajnostnega razvoja in nosilec glavne odgovornosti za trajnostni razvoj. Abel je zadolžen za razvoj strategij, ciljev in ukrepov, ki jih skupno izvajajo različni oddelki v družbi Hermes Nemčija.
Študiral je Mednarodno poslovanje v okviru dvojnega dodiplomskega študijskega programa na poslovni fakulteti ESB Business School Reutlingen in na univerzi Dublin City University. Florian Abel je bil sedem let zaposlen v podjetju Otto Group Inhouse Consulting, preden se je pred tremi leti pridružil družbi Hermes Nemčija.
Vodja strateške komerciale
soustanoviteljica
Prof. Dr. Nicole Mau se je habilitirala na Raziskovalni univerzi v Sopronu in je sedaj redna profesorica. Bila je ena od maloštevilnih žensk na vodilnih mestih v skupini REWE Group, enem največjih podjetij za veleprodajo in maloprodajo v Evropi. Kot soustanoviteljica podjetja MAU Consulting, butičnega svetovalnega podjetja za upravljanje, specializiranega za družinska podjetja in velike mednarodne korporacije, nudi strateško svetovanje že več kot 25 let. Nicole se je z ESG začela ukvarjati že zgodaj, in sicer v doktorski disertaciji o trgovanju z emisijami. Je tudi vodilna presojevalka za standard ISO 50001 (energetska učinkovitost).
Direktor
Direktorica Sektorja za razvoj kadrov
Bekira Hasanagić ima več kot 15 let izkušenj na področjih vodilnih pravnih in kadrovskih funkcij v različnih gospodarskih panogah, vključno z logistiko in avtomobilsko industrijo. Kot strokovnjakinja za pravo in razvoj kadrov je direktorica Sektorja za razvoj kadrov v družbi BTC, kjer s svojo ekipo skrbi za krepitev organizacijske kulture, razvoj človeških potencialov in spodbujanje vodenja. Demografske spremembe in tehnološke preboje v Sloveniji in globalno vidi kot izjemno priložnost za preoblikovanje podjetij.
Vodja Kadrovske službe
Direktor
Po diplomi na Ekonomski fakulteti v Zagrebu je Milan Ora obiskoval poslovni šoli IEDC Bled in London Business School. Pred samostojnim poslovnim podvigom je Ora več kot 15 let delal na srednjih in višjih vodstvenih položajih v živilskih podjetjih, kot so Zagrebačka pekarna Klara, Dukata in Babić pekar, ukvarjal pa se je tudi s finančnim svetovanjem pri M&A svetovalni družbi Caper. Leta 2009 je v Zagrebu ustanovil podjetje Lognet, ki razvija programsko opremo za transport, organizacijo transporta in optimizacijo skladiščnega poslovanja. Pred kratkim pa je ponudilo tudi rešitev za izračun ogljičnega odtisa. |
Vodja odpreme in skladišča
Zoran Nikolić je inženir logistike, ki v podjetju Knjaz Miloš že dve leti vodi odpremo in skladišča, pri čemer vodi 47-člansko ekipo ter nadzira skladišča surovin in embalaže.
Vodja transporta in distribucije
Vladan Lukić je strokovnjak za logistiko z izkušnjami na področju FMCG in DSD, ki se osredotoča na inovacije in poenostavitev procesov.