Profesorica
V podjetju Etiko int d.o.o. smo usmerjeni v razvoj informacijskih rešitev na področju optimizacije logističnih procesov ter avtomatizacije zajema in obdelave podatkov iz črtnih kod v proizvodnji in logistiki. Izvajamo svetovanje, zasnovo rešitev ter zagotavljamo celovite storitve implementacije in vzdrževanja programske in strojne opreme. V okviru partnerstva s ponudniki WMS, ERP in MES rešitev zagotavljamo implementacijo ustrezne strojne opreme za vsak logistični proces.
Trinet Informatika je vodilni ponudnik programskih aplikacij na področju avtomatiziranih carinskih postopkov in logistike.
30-letne izkušnje, ki temeljijo na lastni komunikacijski infrastrukturi predstavljajo pomemben faktor k učinkovitemu poslovnemu procesu naših partnerjev in k povečanju njihovih konkurenčnih prednosti.
Naše strategije so:
– stalen razvoj,
– ohranjanje strokovne odličnosti,
– izmenjava znanja in izkušenj,
– ohranjanje zadovoljstva uporabnikov in dolgoročno partnerstvo z vsemi strankami,
– širjenje kroga uporabnikov aplikacij in storitev na območju celotnega trga EU,
– in aktivno sodelovanje v mednarodnih združenjih tako kot na tehnoloških platformah.
Kako nas kontaktirati:
E-pošta: info@trinet.si
Telefon: +386 (0)1 52 00 150
Spletna stran: www.trinet.si
Podjetje upravljamo z zavestjo o njegovi zgodovini, ob tem pa nam je nadaljni razvoj nenehni izziv.
V podjetju TRAUSSNIG d.o.o. smo trdno prepričani, da so ljudje tisti, ki doprinesejo tisto drobno razliko, ki je odločilnega pomena. Nudimo vam individualne transportne in logistične rešitve, popolnoma usklajene z vašimi osebnimi zahtevami.
Kot uradni partner mednarodnega logista DACHSER SE smo prisotni v vseh državah širom Evrope, kar nam daje ključno konkurenčno prednost. Celovita mreža omogoča hiter, zanesljiv in ekonomičen transport, dnevne odpreme ter sledljivost blaga v danem trenutku.
Ažurnost in strokovnost je prednost naše ekipe.
Postanite del naše uspešne zgodbe !
Navteh je razvojno naravnano podjetje, ki skupaj s podjetjem LX Track razvija programsko in strojno opremo za potrebe transporta in logistike, združene v sistemu TrackNav.
Z dolgoletnimi izkušnjami, neprekinjenim razvojem in uporabo najnovejših IoT tehnologij strankam nudimo najnaprednejše rešitve na področjih Fleet in Transport management.
UČINKOVITA IN VARNA DIGITALNA PISARNA!
V podjetju Telprom vam pomagamo načrtovati, postaviti in vzdrževati učinkovito in kibernetsko varno digitalno okolje.
Naši strokovnjaki izbirajo varnostne rešitve FortiNet, ki med drugim omogočajo integrirano zaznavanje naprednih groženj, avtomatski odziv na grožnje, analizo prometa v realnem času, varno elektronsko pošto in varovanje spletnih aplikacij.
Želite tudi vi imeti učinkovito in varno digitalno pisarno? Oglasite se nam na info@telprom.si ali na 01 586 31 60.
DB Schenker is one of the world’s leading global logistics providers — we support industry and trade in the global exchange of goods through land transport, worldwide air and ocean freight, contract logistics and supply chain management. We specialize in developing sustainable solutions and innovations fit for the future.
DB Schenker je eden od vodilnih svetovnih ponudnikov logističnih storitev – s kopenskimi, letalskimi in pomorskimi prevozi, pogodbeno logistiko in upravljanjem oskrbovalne verige podpiramo industrijo in globalno izmenjavo blaga. Specializirani smo za razvoj trajnostnih rešitev po meri partnerja in naprednih inovacij, ki naslavljajo izzive prihodnosti.
Prigo je logistično podjetje, ki je na domačem in mednarodnih trgih prisotno že od 70-ih let prejšnjega stoletja. Dejavnost cestnih prevozov blaga so v družbi že v 90-ih letih začeli nadgrajevati z vzdrževanjem tovornih in osebnih vozil in postopno pridobili zastopstva za več uveljavljenih blagovnih znamk, med temi so Mercedes-Benz, MAN, ThermoKing, Michelin in druge.
Petrol: zanesljiv logistični partner
Petrol, vodilna energetska družba v regiji s skoraj 80-letno tradicijo, zagotavlja zanesljive transportne in logistične storitve. Zavezani so k stroškovno učinkoviti in procesno optimizirani logistiki, ki je ključna za uspešnost oskrbovalnih verig, vključno s skoraj 600 prodajnimi mesti v regiji.
Začnite svoje potovanje s Strokovnostjo dela!
Ponujamo :
• Storitve zaposlovanja / Kadrovanja
• Naš bogat bazen talentiranih filipinskih
strokovnjakov je tu, da pomaga vaši organizaciji.
Naša baza podatkov pokriva širok spekter
industrij, kar zagotavlja popolno ujemanje vaših
potreb po kadrih.
• Rešitve za zunanjega izvajalca
• Upravljajte poslovne operacije in izboljšajte
učinkovitost z našimi rešitvami za zunanjega
izvajalca.
• Registracija
• Pomagali vam bomo pri postopku akreditacije v
uradu za migrante.
• Proces uvajanja
Z vključevanjem različnih elementov usposabljanja
lahko vaša organizacija izboljša kulturno kompetentnost
in delovno uspešnost tujih delavcev, kar vodi v bolj
gladko integracijo v delovno okolje.
Kontaktirajte nas:
Work performance d.o.o.
Ulica Ljudevita Gaja 68, 42000 Kućan Marof
info@workperformance.eu
ana@workperformance.eu
+385 98 25 25 36
Milšped Slovenija je del skupine Milšped Group, vodilne v regiji na področju transporta in logistike, ki deluje v 15 državah na 3 kontinentih. Z dolgoletnimi izkušnjami in logističnim znanjem smo si pridobili zaupanje priznanih partnerjev, ki so del naše zgodbe.
Z lastno floto ponujamo prilagojene rešitve za mednarodni cestni, letalski in pomorski promet ter carinsko posredovanje, distribucijo in skladiščenje.
Makom je ponudnik sanitarne opreme, papirne konfekcije, čistil in čistilnih pripomočkov, čistilnih strojev, dozirnih sistemov in predpražnikov. Ker nam skrb za okolje veliko pomeni, dajemo poudarek na ekoloških čistilih in embalažah. Nudimo kvaliteten servis, montažo ter izobraževanje s strani naših strokovnjakov. Vsakemu kupcu posebej se čim bolj posvetimo, ga osebno obravnavamo in delimo uporabne nasvete in napotke glede higiene v objektih. Trudimo se, da se vsaka, še tako zahtevna želja stranke, v podjetju uresniči.
Makom. Čisto preprosto, preprosto čisto. Že več kot 25 let.
Skupina Intereuropa je vodilni ponudnik celovitih logističnih storitev v Sloveniji in jugovzhodni Evropi. Dejavnost skupine Intereuropa je zagotavljanje vseh vrst logističnih storitev s področja kopenskega, pomorskega in zračnega prometa, skladiščenja in distribucije kot tudi carinskih in drugih logističnih storitev, ki so potrebne za nemoten pretok blaga od proizvajalca do kupca.
CVS Mobile je vodilni srednjeevropski ponudnik naprednih telematskih rešitev z več kot 18 letnimi izkušnjami na področju telematike. Svoje znanje in mednarodne izkušnje vlaga v razvoj najbolj zanesljivih in najsodobnejših tehnologij, s katerimi postavlja nove mejnike upravljanja z voznimi parki in s katerimi ste vedno korak pred drugimi.
Podjetje Trace BS d.o.o. se ukvarja za razvojem, prodajo in implementacijo Programsko opremo Trace Solutions, ki je registrirana blagovna znamka v EU in v državah Balkana.
Naročniki lahko izbirajo med naslednjimi rešitvami:
– Trace Attendance – registracija delovnega časa z evidenco prisotnost
– Trace Access – kontrola dostopa v poslovne prostore z uporabo RFID kartic
– Trace MES – podpora procesov proizvodnje, povezava na stroje v proizvodnji
– Trace WMS – podpora procesom eksterne in interne logistike ter planiranju razvoza
– Trace BiD – info. sistem za nadzor procesov v proizvodnji in skladiščenju
– race KPI – informacijska podpora ključnim kazalcem poslovanja
– Trace OEE – info. sistem za postavitev skupne učinkovitosti strojev in naprav
– Trace APP – planiranje proizvodnje
– Trace Commerc
Programska oprema deluje na WIN in WEB platformi v večjezični različici in je razvita z najnovejšimi razvojnimi orodji. Nameščena je lahko lokalno na strežnik naročnika ali v oblaku.
Za uporabo programske opreme kupci plačujemo mesečno naročnino.
Mesečna naročnina vključuje:
– Brezplačno podporo 24/7/365
– Brezplačne nove verzije
– Brezplačno programiranje dopolnitve
Z zavarovanjem terjatev v Coface nudimo podjetjem zaščito pred neplačili. Zavarovanje podjetjem omogoča, da svojim kupcem omogočijo poslovanje na odloženo plačilo, ne da bi jih pri tem skrbelo, ali bo terjatev plačana.
V Coface pripravljamo tudi napredne poslovne informacije. Zbiramo podatke o več milijonih podjetij iz celega sveta in podjetjem zagotavljamo najnovejše informacije o njihovih obstoječih ali potencialnih poslovnih partnerjih, dobaviteljih ali kupcih. Na podlagi njihove ocene rizičnosti svetujemo, ali je z njimi varno poslovati in v kolikšnem obsegu.
Tretji steber Coface ponudbe je izterjava terjatev, ki se vrši preko lokalnih partnerjev. Vedno poskrbimo za korekten in profesionalen odnos. Plačilo le v primeru uspešno izvršene izterjave.
Atrios že več kot 20 let razvija poslovne nepremičnine z združevanjem zanesljivega vodenja projektov s trajnostno, funkcionalno arhitekturo. Naš poudarek ni le na uveljavljenih vozliščih, ampak razvijamo projekte tudi na novih zelo perspektivnih logističnih in industrijskih točkah v regiji CEE/JVE, zlasti na Slovaškem, v Sloveniji in na Hrvaškem.
Contact:
Andrea Rössler, Business Development Manager
andrea.rossler@atrios.sk
+386 31 776 586
Michal Buban, Managing Partner
michal.buban@atrios.sk
+421 903 241 080
Luka Koper je delniška družba, ki razvija in upravlja koprsko pristanišče, edino slovensko tovorno morsko pristanišče. Razvejana mreža pomorskih in železniških povezav ter zanesljive in prilagodljive storitve pristanišče uvrščajo med najpomembnejša v širši regiji. Transportna pot preko koprskega pristanišča omogoča vsem udeležencem logistične verige pomemben premik pri doseganju trajnostnih ciljev, saj predstavlja najhitrejšo povezavo med Azijo in Sredozemljem ter srednjeevropskimi trgi.
SŽ-Tovorni promet je integralni intermodalni ponudnik prevozov po Sloveniji in v tujini. S sodobnimi logističnimi centri v Ljubljani, Mariboru, Celju in v Kopru povezujemo blagovne tokove od Severozahodne in Srednje Evrope, v Jugovzhodno Evropo in vse do Turčije. Uporabnikom ponujamo celovite logistične storitve, tako v klasičnem kot v kombiniranem prometu. Zagotavljamo hiter, zanesljiv in kakovosten prevoz, hkrati pa konkurenčne cene na vsej prevozni poti, načrtovanje transporta, svetovanje o varnosti in nakladanju blaga ter prevoz pošiljk na zahtevani relaciji.
S svojimi storitvami smo nepogrešljiv del oskrbe številnih pomembnih podjetij v Sloveniji in v tujini. Prevažamo široko paleto blaga, od težjega množičnega blaga in surovin do blaga visoke vrednosti. V sodelovanju z dolgoletnimi partnerskimi prevozniki lahko po vsej Evropi poskrbimo za nove vlakovne povezave in oblikujemo vrsto posebnih produktov, ki so vezani na hiter prevoz. Zagotavljamo pričakovano dinamiko prevozov in povezave na trase drugih evropskih vlakov.
Naše prednosti:
Frigologo je vodilno slovensko podjetje na področju hladne logistike živil z 20-letno tradicijo. Smo vaš zanesljiv in strokoven partner na področju celovitih logističnih rešitev, ki deluje na področju celotne Evrope in Balkana. Leta 2017 smo se preselili v novo skladišče in postali logist leta. Naš slogan »WORK HARD, PLAY HARD« nas kar najbolje predstavlja.
Skupina TPSX ni le distribucijsko podjetje, temveč tudi razvojni center za inovativne robotske sisteme, zaradi česar je edinstvena v tem delu Evrope. Skupina TPSX Group s predano ekipo strokovnjakov postavlja industrijske standarde, saj združuje napredno tehnologijo z natančnim razumevanjem logističnih zahtev.
Za skupino TPSX je značilen vizionarski pristop. Namesto, da bi zgolj izpolnjevala obstoječe standarde, aktivno oblikuje prihodnost logistike. Z
nenehnimi raziskavami in razvojem ustvarja in uvaja najsodobnejše tehnologije, ki podjetjem omogočajo prilagajanje dinamičnim zahtevam trga.
Skupina TPSX Group ni le vodilna pri uvajanju robotskih sistemov, temveč tudi zagovornik novega razmišljanja v logistiki. Prizadeva si navdušiti druge,
da bi se spopadli s prihodnostjo, in pomaga članskim podjetjem doseči nove vrhunce z brezhibnimi procesi in učinkovito avtomatizacijo.
S podjetjem TPSX stranke ne sklenejo le partnerstva, temveč postanejo tudi del skupnosti inovatorjev. Podjetje podpira svoje stranke na vseh stopnjah izvajanja, od začetnega načrtovanja do vzpostavitve in vzdrževanja sistema. TPSX ni le dobavitelj, temveč dolgoročni partner pri doseganju vašega uspeha.
Skupina Intereuropa je vodilni ponudnik celovitih logističnih storitev v Sloveniji in jugovzhodni Evropi. Dejavnost skupine Intereuropa je zagotavljanje vseh vrst logističnih storitev s področja kopenskega, pomorskega in zračnega prometa, skladiščenja in distribucije kot tudi carinskih in drugih logističnih storitev, ki so potrebne za nemoten pretok blaga od proizvajalca do kupca.
Najboljši partner za varna skladišča in proizvodnjo
Ponujamo najkakovostnejše rešitve, ki zagotavljajo varno in učinkovito uporabo vašega skladiščnega in proizvodnega prostora. Podjetje se ukvarja s svetovanjem in opremo proizvodnje ter skladiščnih prostorov, umestitev naših rešitev v skladišča in proizvodnjo ter izvedbo montaže ponujenih izdelkov.
Nabor izdelkov bo bistveno pripomogel k hitrejšemu delovnemu procesu, varnosti v skladišču in proizvodnji, večjemu zadovoljstvu delavcev in potencialnih strank,…
Naši potencialni partnerji so vse vrste industrije, farmacija, trgovina, logistika, skladiščenje, transport, …
Adria Kombi je največji neodvisni intermodalni operater v jugovzhodni Evropi, ki ponuja široko paleto rešitev kombiniranega prometa(železnica-cesta). V zadnjih tridesetih letih je jasna strategija podjetja omogočila razvoj evropske mreže vlakov za prevoz kontejnerjev, prikolic, zamenljivih tovorišč in tovornjakov, ki povezujejo glavna industrijska vozlišča po Evropi.
DB Schenker je eden od vodilnih svetovnih ponudnikov logističnih storitev – s kopenskimi, letalskimi in pomorskimi prevozi, pogodbeno logistiko in upravljanjem oskrbovalne verige podpiramo industriji in globalno izmenjavo blaga. Specializirani smo za razvoj individualnih rešitev po meri partnerja in naprednih inovacij, ki naslavljajo izzive prihodnosti.
We Move je hitro rastoče logistično podjetje. Predstavljajo optimalnega partnerja za podjetja, ki se soočajo z izzivi v lastnih logističnih procesih ali po drugi strani za ključne dobavitelje, ki se srečujejo s konstantno spreminjajočimi se naročili kupcev. Njihova predana in motivirana ekipa je pripravljena na vaši lokaciji ponuditi celovito rešitev po meri, razvito posebej za vaše potrebe. Njihova prednost je tudi stalno izobraževanje kadra, kar je bil tudi glavni motiv za ustanovitev akademije za izobraževanje logistov. Cilj je zagotoviti najboljšo delovno silo in ekspertizo naročnikom ter izboljšati kakovost storitev. Pri iskanju visoko usposobljenega kadra je družbi v veliko pomoč tudi dostop do matične družbe Kariera.
Izredni profesor
Dr. Tomislav Letnik je izredni profesor za področje prometnega inženirstva na Fakulteti za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru. V svoji znanstveno-raziskovalni karieri je sodeloval pri več kot 30 nacionalnih in mednarodnih projektih. Njegovo raziskovalno delo je usmerjeno predvsem v področje tovornega transporta, transportno ekonomijo, okoljske in energetske vidike transporta ter optimizacijo transportnih in logističnih procesov. Je avtor ali soavtor številnih izvirnih znanstvenih in strokovnih člankov ter aktiven recenzent v uglednih znanstvenih revijah.
Direktor/ravnatelj
Mag. Gregor Rak, direktor/ravnatelj Prometne šole Maribor, Višje strokovne šole L.I.V.E., prihaja iz izobraževalnega centra, kjer izvajajo višješolske strokovne študijske programe (Logistično inženirstvo, Računalništvo in informatika, Varstvo okolja ter Ekonomist). V svoji sestavi imajo tudi šolo vožnje (vse kategorije), ki je ena večjih v regiji. Vizija šole je agilno povezovanje šole z gospodarstvom.
Vodja Kadrovske službe
Projektna vodja
Ines Pentek je magistrica inženirka prometa ter projektna vodja na Fakulteti za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo v Mariboru. Aktivno sodeluje v mednarodnih raziskovalnih projektih s področja trajnostne mobilnosti in logistike, kot so GRETA, TRACE in MED COLOURS. Njene raziskave se osredotočajo na horizontalno sodelovanje logističnih podjetij ter inovativne pristope k mestni logistiki.
Častni predsednik Mreže oskrbovalnih verig pri Zveznem logističnem združenju
Predsednik
Dr. Iztok Seljak je svojo poslovno pot začel pri Rotomatiki, hčerinski družbi korporacije Hidria, najprej v nabavi, prodaji in marketingu, kasneje pa je postal glavni direktor. Leta 2002 je napredoval na mesto podpredsednika korporacije Hidria, dve leti kasneje je prevzel vodenje enega od dveh glavnih stebrov korporacije Hidria, avtomobilske divizije. Od leta 2008 je vodil skupino Hidria in bil od leta 2018 direktor Hidrie Holdinga, krovne družbe Hidrie. Leta 2024 je postal član upravnega odbora Hidrie.
Je predsednik Združenja Manager, koordinator Misije GREMO (zelene trajnostne mobilnosti slovenske avtomobilske dobaviteljske industrije), podpredsednik upravnega odbora industrijske skupine Wahaj v Saudski Arabiji in častni konzul Madžarske v Sloveniji.
Generalni direktor za upravljanje prometa pri Viaposte in direktor transporta in dostave v oddelku za pošto in pakete pri La Poste
Opis predavatelja bo na voljo kmalu!
izvršni direktor
Direktor logističnih operacij in transformacije
Hans Schurmans je direktor logističnih operacij v skupini Proximus, ki je največji ponudnik telekomunikacijskih in digitalnih storitev v Belgiji. Ima bogate izkušnje z operativnim izvajanjem v maloprodajnem okolju z več lokacijami ter je vodil pomembne programe inovacij in preoblikovanja v skupini. Klasične logistične operacije je preoblikoval v ponudnika logističnih storitev z dodano vrednostjo za uporabniško izkušnjo. V ospredju sta krožnost in trajnost, saj ju Hans obravnava kot gonilni sili inovacij v dobavni verigi in operativne učinkovitosti. Hans sodeluje tudi pri lokalnih in evropskih pobudah za spodbujanje ekologizacije oskrbovalne verige in ima dodatne vloge kot sopredsednik za mestno logistiko v okviru združenja ALICE (Alliance for Logistics Innovation and Collaboration in Europe), član skupine strokovnjakov EU za mestno logistiko (EGUM) in član usmerjevalnega odbora bruseljske pobude Green Deal.
Pred tem je Hans opravljal vodstvene funkcije na različnih področjih, kot so IT, nabava, komerciala in vodenje projektov. Poleg poslovanja se osredotoča na digitalno preobrazbo, trajnost / inovacije, krožnost in razvoj ljudi.
Podpredsednik dobavne verige in nabave
Opis predavatelja bo na voljo kmalu!
Vodja strateške komerciale
Vodja transporta in distribucije
Vladan Lukić je strokovnjak za logistiko z izkušnjami na področju FMCG in DSD, ki se osredotoča na inovacije in poenostavitev procesov.
Vodja odpreme in skladišča
Zoran Nikolić je inženir logistike, ki v podjetju Knjaz Miloš že dve leti vodi odpremo in skladišča, pri čemer vodi 47-člansko ekipo ter nadzira skladišča surovin in embalaže.
Direktor
Po diplomi na Ekonomski fakulteti v Zagrebu je Milan Ora obiskoval poslovni šoli IEDC Bled in London Business School. Pred samostojnim poslovnim podvigom je Ora več kot 15 let delal na srednjih in višjih vodstvenih položajih v živilskih podjetjih, kot so Zagrebačka pekarna Klara, Dukata in Babić pekar, ukvarjal pa se je tudi s finančnim svetovanjem pri M&A svetovalni družbi Caper. Leta 2009 je v Zagrebu ustanovil podjetje Lognet, ki razvija programsko opremo za transport, organizacijo transporta in optimizacijo skladiščnega poslovanja. Pred kratkim pa je ponudilo tudi rešitev za izračun ogljičnega odtisa. |
Direktorica Sektorja za razvoj kadrov
Bekira Hasanagić ima več kot 15 let izkušenj na področjih vodilnih pravnih in kadrovskih funkcij v različnih gospodarskih panogah, vključno z logistiko in avtomobilsko industrijo. Kot strokovnjakinja za pravo in razvoj kadrov je direktorica Sektorja za razvoj kadrov v družbi BTC, kjer s svojo ekipo skrbi za krepitev organizacijske kulture, razvoj človeških potencialov in spodbujanje vodenja. Demografske spremembe in tehnološke preboje v Sloveniji in globalno vidi kot izjemno priložnost za preoblikovanje podjetij.
Skrbimo za vašo varno mobilnost in vam 24 ur na dan, 7 dni na teden in vse dni v letu zagotavljamo poti brez skrbi. V 30 centrih po Sloveniji, vključno z AMZS Centrom varne vožnje na Vranskem, Šolo vožnje in Karting in motošportnim centrom v Slovenji vasi, s pravimi rešitvami – pomoč na cesti, članstvo, tehnični pregledi, registracije, zavarovanja, homologacije, servis, tečaji varne vožnje, karting, šola vožnje – navdušujemo naše člane in stranke.
Dobrodošli v AMZS!
Direktor
Ustanovna izvršna/akademska direktorica Globalnega inštituta za oskrbovalne verige Randall R. Kendrick na Univerzi Južna Kalifornija (USC)
Prof. Dr. Nicole Mau se je habilitirala na Raziskovalni univerzi v Sopronu in je sedaj redna profesorica. Bila je ena od maloštevilnih žensk na vodilnih mestih v skupini REWE Group, enem največjih podjetij za veleprodajo in maloprodajo v Evropi. Kot soustanoviteljica podjetja MAU Consulting, butičnega svetovalnega podjetja za upravljanje, specializiranega za družinska podjetja in velike mednarodne korporacije, nudi strateško svetovanje že več kot 25 let. Nicole se je z ESG začela ukvarjati že zgodaj, in sicer v doktorski disertaciji o trgovanju z emisijami. Je tudi vodilna presojevalka za standard ISO 50001 (energetska učinkovitost).
Referent za trajnostni razvoj
Florian Abel je vodja trajnostnega razvoja in nosilec glavne odgovornosti za trajnostni razvoj. Abel je zadolžen za razvoj strategij, ciljev in ukrepov, ki jih skupno izvajajo različni oddelki v družbi Hermes Nemčija.
Študiral je Mednarodno poslovanje v okviru dvojnega dodiplomskega študijskega programa na poslovni fakulteti ESB Business School Reutlingen in na univerzi Dublin City University. Florian Abel je bil sedem let zaposlen v podjetju Otto Group Inhouse Consulting, preden se je pred tremi leti pridružil družbi Hermes Nemčija.
Direktorica
Taja Šerjak, MBA, je generalna direktorica podjetja ADD d.o.o., vodilnega slovenskega IT podjetja, specializiranega za upravljanje podatkov in rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci, IT sistemsko integracijo ter kibernetsko varnost. Z magistrskim nazivom iz poslovne administracije in več kot desetletnimi izkušnjami v finančni industriji je svojo kariero nato usmerila v IT, s poudarkom na podatkovne rešitve, umetno inteligenco in kibernetsko varnost.
Svojo karierno pot je začela v podjetju ALD Automotive (2010–2014), nato pa nadaljevala v Scania Financial Services (2014–2020), kjer je opravljala funkcijo finančne svetovalke. V tem obdobju je pridobila bogate izkušnje na področju finančnega upravljanja, ocenjevanja tveganj in svetovanja strankam, kar se je izkazalo za dragoceno pri njenem prehodu v IT sektor.
Leta 2020 se je pridružila podjetju ADD, kjer se je aktivno vključila v regulativno poročanje, pri čemer podjetjem pomaga pri izpolnjevanju zahtev skladnosti, zlasti na področju ESG in finančnega poročanja v elektronskih formatih.
Kot generalna direktorica ADD skrbi za strateško usmeritev podjetja, pri čemer zagotavlja, da ostaja prilagodljivo, inovativno in osredotočeno na zagotavljanje visokokakovostnih IT rešitev. Poseben poudarek namenja razvoju ekipe, sodelovanju in dolgoročnim partnerstvom, s čimer krepi položaj ADD v Sloveniji in širši EU regiji. S poglobljenim razumevanjem poslovanja in tehnologije usklajuje strokovno znanje podjetja z nenehno spreminjajočimi se zahtevami industrije in regulativnimi izzivi.
Njeno vodstvo temelji na trajnostni rasti, inovacijah in operativni učinkovitosti, pri čemer zagotavlja, da ADD ostaja zanesljiv in varen ponudnik IT rešitev v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.
Vodja trajnostnega poslovanja in poslovne odličnosti
Teodor Prosen je vodja trajnostnega poslovanja in poslovne odličnosti v Telekomu Slovenije ter vodja trajnostnega poslovanja Skupine Telekom Slovenije. Poleg tega je aktiven specialist za trajnostno poročanje pri Slovenskem inštitutu za revizijo ter predavatelj in mentor na SIQ – Slovenskem inštitutu za kakovost in meroslovje.
Z več kot 25 leti izkušenj v panogi telekomunikacij in informacijsko-komunikacijskih tehnologij je Teodor deloval v različnih strokovnih in vodstvenih vlogah tako v Sloveniji kot v tujini. Njegova strokovnost zajema razvoj in implementacijo novih tehnologij, vodenje kompleksnih projektov, upravljanje poslovnih procesov, digitalno transformacijo in načrtovanje strategij.
V zadnjih letih se osredotoča na razvoj in upravljanje trajnostnega poslovanja podjetij. Aktivno sodeluje v domačih in mednarodnih združenjih, kjer prispeva k napredku in razvoju trajnostnih praks.
Globalni direktor sektorja Informacijska tehnologija
Vodja ekipe AI
Namestnik direktorja logistike
Vodja operativne logistike
Luka je bil, razen povsem na začetku karierne poti, vseskozi vpleten v logistiko in njene procese. Znanja in izkušnje s področja organizacije transporta, organizacije dela v skladišču pa vse do carinskih operacij, so ga pripeljale do trenutnega delovnega mesta, managerja operativne logistike v Gorenju.
Direktor Logističnega centra in razvoja avtomatizacije
Jakub Kłoczko je direktor Logističnega centra in razvoja avtomatizacije v podjetju Żabka Polska. Odgovoren je za oblikovanje in zagon avtomatiziranih logističnih centrov ter vodenje enega od njih. S 16 leti izkušenj na področju avtomatizirane logistike je nadzoroval projekte v vrednosti od 2 do 50 milijonov evrov. Njegov najvidnejši dosežek je popolnoma avtomatiziran distribucijski center v bližini Varšave.
Vodja inovacij in umetne inteligence
Mélanie Musso je vodja inovacij in umetne inteligence v podjetju CEVA Logistics, ki je vodilno podjetje na področju rešitev za oskrbovalne verige. Z bogatimi izkušnjami na področju trženja in logistike nadzoruje inovacijske strategije pri letalskih, pomorskih in pogodbenih logističnih storitvah. Opravila je magisterij MBA na Poslovni šoli v Parizu.
Vodja mednarodne prodaje
Bart Streefkerk prihaja z Nizozemske. Že več kot 25 let se ukvarja s čiščenjem, zato odlično pozna vse vidike tega področja, tako v manjših podjetjih, kot tudi v ogromnih skladiščih. V dolgoletni karieri je spoznal večino problemov, ki se lahko pojavijo v takšnih okoljih, in natančno ve, kako jih preprečiti.
Pri Adlatusu in Makomu je zadovoljstvo in razumevanje strank vedno na prvem mestu. Roboti se izkažejo kot odlično orodje za čiščenje objektov, še posebej v obdobju, ko primanjkuje osebja. Ključnega pomena je, da se človeške vire usmeri tja, kjer so najbolj potrebni, medtem ko roboti poskrbijo za čiščenje večjih, odprtih površin.
V ADLATUSU, ki je eden izmed pionirjev na področju čistilnih robotov, se Bart posveča prepoznavi vaših ključnih čistilnih izzivov in vam pomaga, da najdete učinkovite rešitve za samostojno čiščenje.
Ustanovni izvršni/akademski direktor
Dr. Nick Vyas je ugleden predavatelj in vodilni strokovnjak s področja upravljanja oskrbovalnih verig. Je ustanovni izvršni direktor Inštituta za globalne oskrbovalne verige Marshall Randall R. Kendrick na Univerzi Južna Kalifornija in akademski direktor magistrskega programa Upravljanje globalnih oskrbovalnih verig na Univerzi Južna Kalifornija. Poleg tega kot redni profesor kliničnih podatkovnih znanosti in operacij na Univerzi Južna Kalifornija Marshall predano oblikuje in navdihuje naslednje generacije vodij globalnih oskrbovalnih verig.
Zaradi svojih pronicljivih spoznanj je postal zaupanja vreden glasnik v najpomembnejših medijih, vključno z Reutersom, MSNBC, Bloombergom, Fox News, Voice of America, CGTN in Business Insider. Znan je po svoji sposobnosti razjasnitve kompleksnosti svetovne trgovine in oskrbovalnih verig, zaradi česar ga pogosto povprašajo njegovih jasnih in prepričljivih analizah. Njegova sposobnost razlage zapletenih vprašanj v razumljivih in poučnih komentarjih je utrdila njegov sloves vrhunskega strokovnjaka.
Dr. Vyas, ugledni član Ameriškega združenja za kakovost (ASQ), je vodilna osebnost na področju upravljanja kakovosti in nenehnih izboljšav. Dr. Vyas svetuje vodstvenim kadrom v gospodarstvu glede obvladovanja kompleksnosti svetovne trgovine in optimizacije najboljših praks za upravljanje oskrbovalnih verig. Njegovo strokovno znanje je imelo ključno vlogo pri oblikovanju vladnih politik, povezanih z upravljanjem oskrbovalnih verig.