Program 2024

Program
Program Logističnega kongresa 2024

Z Logističnim kongresom 2024 smo se dotaknili celovitih logističnih storitev in nadgradnje z umetno inteligenco, učinkovite uvedbe MES sistemov v proizvodnjo in na tej podlagi izboljšanja oskrbe proizvodnje. Digitalizacija, avtomatizacija in robotizacija v logistiki, proizvodni logistiki in transportu je že vrsto let osrednja tema kongresa, ki smo jo nadgradili še z umetno inteligenco. Največji poudarek pa smo dali regionalni prisotnosti in njenemu vplivu na učinkovitost oskrbovalnih verig.

Prihod in registracija

Otvoritev kongresa, UVODNI GOVORI in podelitev nagrade

Pozdravni nagovori

Podelitev nagrade "Logist Leta"

Uspehi in dosežki logistov prispevajo k prepoznavnosti slovenske logistike. So temelj, na katerem gradimo nove ugledne logistične managerje in uspešna podjetja. Naj njihove zgodbe navdihnejo tudi vas.

PRIHODNOST LOGISTIKE - KLJUČNI TRENDI

Kako "Start Upi" vplivajo na prihodnost oskrbnih verig

Spoznajte, kako Plug and Play s pomočjo zagonskih inovacij, največjega svetovnega ekosistema za inovacijske platforme, ki spodbuja tehnološki napredek v največjih podjetjih s seznama Fortune 500 in v javnem sektorju, revolucionarno spreminja logistiko za globalne voditelje. Raziščite najsodobnejše logistične tehnologije, ki preoblikujejo trg, spoznajte, zakaj nenehno uvajanje inovacij ni le koristno, temveč tudi nujno, in si oglejte, kako so odprte inovacijske storitve ključne pri spodbujanju podjetij k napredku. Na podlagi resničnih zgodb o uspehu spoznajte, kako strateška partnerstva med zagonskimi podjetji in korporacijami vodijo do izjemnih rezultatov, ki presegajo okvire panoge.

Ključni trendi v logistiki - pogled na leto 2030

Globalna panoga oskrbovalnih verig je zapletena, obsežna in se nenehno razvija. Nepredvidena pandemija stoletja je presenetila vse in preizkusila naše oskrbovalne verige v času globalnih kriz. Potreba po agilnih in odpornih vrednostnih verigah je zdaj ključna in ne več zgolj možnost, povpraševanje po inovativnih tehnologijah za preoblikovanje delovanja oskrbovalnih verig in izboljšanje odločanja pa bo samo še naraščalo. Ta prehod na digitalno tehnologijo je že izpostavil njen preobrazbeni potencial, mi pa se bomo poglobili v nekatere primere uporabe in si ogledali, kako organizacije prepoznavajo pomen maksimalnega izkoriščanja digitalnih tehnologij. Predstavitev bo zajela pomembne trende, kot so digitalna preobrazba (umetna inteligenca, ML, veriženje blokov), ESG/trajnost, sledljivost in človeški kapital. Poglobljen vpogled v ključne trende, ki bodo oblikovali prihodnost oskrbovalnih verig, je bistvenega pomena za izgradnjo odpornosti.

DRUŽENJE S SPONZORJI

PRIHODNOST LOGISTIKE - POVEZOVANJE V OSKRBNIH VERIGAH

Konsolidacija distribucije v Belgiji družb Nestlé in PepsiCo (Primer dobre prakse)

Spoznavanje prihodnosti: Prednost krajšim, okolju prijaznejšim (zelenim) ali pametnejšim oskrbovalnim verigam?

Kako lahko v oskrbovalnih verigah hkrati dosežemo večjo učinkovitost, uspešnost in trajnost? Za to je potrebno sprejeti nove poslovne modele, saj so sedanji dohodkovni modeli pogosto zelo neučinkoviti. Kako lahko dosežemo ta prehod? Na obstoječih primerih so prikazane prednosti za vse vključene deležnike.

Sodelovanje pri oskrbi z lososi med dvema proizvajalcema Cargill in Skretting na Norveškem (Primer dobre prakse)

Opis predavanja bo dodan kmalu.

     

Sodelovanje v digitalizaciji mednarodne trgovine z uporabo tehnologije blockchain podjetij CargoX in Usyncro (Primer dobre prakse)

Digitalizacija mednarodnega poslovanja: CargoX in Usycnro
Prehod s papirnatih trgovskih dokumentov na elektronske različice omogoča izjemne prihranke v času in denarju, obenem pa izboljša raven varnosti in transparentnosti. Digitalizacija v logistiki je rastoč trg, na katerem že deluje več platform in rešitev, vendar pa te medsebojno ne sodelujejo. Z napovedano interoperabilnostjo CargoX in Usyncro bosta njuni platformi omogočili neposredno navzkrižno oddajanje dokumentov. Tako bo, na primer, lahko uporabnik Usyncra, ki izvaža v Egipt, izvedel postopek ACI skozi platform CargoX, ne da bi zapustil uporabniški vmesnik Usyncro.

      

Okrogla miza

Prihodnost logistike in kako pripraviti spremembe

KOSILO

UMETNA INTELIGENCA V LOGISTIČNIH STORITVAH

Umetna inteligenca je vedno bolj prisotna v našem vsakdanu, a prava vrednost UI se kaže prav v optimizaciji logističnih in proizvodnih procesov. V teh procesih nam lahko UI pomembno zniža lastno ceno naših izdelkov oziroma storitev. Poslušali bomo konkretne predstavitve dobrih praks pri uvedbi UI v procese planiranja in optimiranja iz Slovenije in tujine. 

Dvakratno izboljšanje učinkovitosti “fulfillment” centra z uporabo umetne inteligence za usmerjanje v realnem času (Primer dobre prakse)

Pri podjetju Gousto so imeli ob zagonu distribucijskega centra precej izzivov z učinkovitostjo, saj je bilo veliko procesov prilagojenih za “standardne” distribucijske centre, ki so v osnovi nekoliko enostavnejši za obvladovanje. Z uporabo večih algoritmov umetne inteligence smo uspeli podvojiti učinkovitost distribucijskega centra, s čimer se je efektivno zvišala čista obratovalna marža in hkrati omogočila hitra rast podjetja. Na predavanju bomo pogledali s kakšnimi izzivi smo se srečali in kako smo jih rešili z uporabo umetne inteligence, od optimizacije zalog, do usmerjanja v realnem času ter obvladovanju in usklajevanje večih centrov hkrati.

Uporaba umetne inteligence pri disponiranju kontejnerjev za povečavo produktivnosti (Primer dobre prakse)

V predavanju bomo opisali, kako smo uporabili umetno inteligenco pri izboljšavi procesa disponiranja kontejnerjev iz Luke Koper. Z Umetno Inteligenco rešujemo problem pomanjkanja podatkov v času prihoda ladje, o prevozu kontenerja iz Luke Koper na končno destinacijo. Vpeljan sistem bo omogočil optimalnejše postavljanje kontejnerjev znotraj Luke in s tem zmanjšal količino neproduktivnih premikov, kar niža stroške in poveča pretočnost tovora v Luki.

DRUŽENJE S SPONZORJI

DRUŽENJE S SPONZORJI

Sinergije AI in TMS: optimizacija poslovnih procesov in povečanje izkoriščenosti tovornih kapacitet (Primer dobre prakse)

Odkrijte močno zavezništvo med umetno inteligenco (AI) in sistemom za upravljanje transporta (TMS) na navdihujočem predavanju! Skupaj bomo raziskali, kako ta inovativna tehnološka združitev spreminja igro v logistični industriji. S praktičnimi primeri in navdihujočimi zgodbami uspeha bomo prikazali, kako lahko AI in TMS povečata učinkovitost, optimizirata procese ter omogočita maksimalno izkoriščenost tovornih kapacitet.
 

       

Okrogla miza

Ključna področja uporabe umetne inteligence v logistiki - kaj bo od zdaj naprej drugače

DRUŽENJE S SPONZORJI

VEČERNI DEL IN ZABAVA

Prihod in registracija

RAZVOJ LOGISTIKE V REGIJI

Globalne družbe potrebujejo globalne partnerje. V regiji se je postopoma razvilo kar nekaj družb, ki so danes sposobne razviti celovito logistično storitev povsod v regiji.

Kako jim je uspelo? Kako z regionalno prisotnostjo omogočajo boljšo konkurenčno pozicijo svojim naročnikom?  

Celovite prevozne storitve kot podpora gospodarstvu (Primer dobre prakse)

Transport in logistika sta nepogrešljiv del našega vsakdana in hrbtenica gospodarstva. Turbulentne razmere na mednarodnih trgih v zadnjih letih vedno znova dokazujejo, kako zelo pomembna je logistika za svetovno gospodarstvo in za naša vsakdanja življenja. V družbi SŽ – Tovorni promet, ki je eden od vodilnih železniških prevoznikov in logistov v regiji, nenehno razvijajo in optimizirajo svoje storitve. Vsak dan dokazujejo, da so logistične storitve nepogrešljiv del poslovanja vsakega uspešnega podjetja. Direktorica podjetja, mag. Melita Rozman Dacar, bo predstavila nekatere od celovitih rešitev, s katerimi podpirajo poslovanje in razvoj svojih kupcev v Sloveniji in v tujini.

Vstop v regijo preko enega kanala (Primer dobre prakse)

Skupina Milsped je globalni ponudnik logističnih storitev z močno prisotnostjo v Jadranskem morju, ki je znan po tem, da si je pridobil zaupanje svojih strank in je zavezan k odličnosti. Naše strokovno znanje in izkušnje na področju prevoza, carinskega posredovanja ter najsodobnejših skladiščnih in distribucijskih storitev odražajo našo predanost temu, da ostajamo v ospredju razvijajočih se industrijskih trendov. Skupina Milsped s svojim načelom “en kanal v regiji” presega konvencionalno logistiko. Kot pionirji prve integrirane robotske logistične platforme, namenjene elektronskemu poslovanju, se skupaj z našo neomajno zavezanostjo k odličnosti storitev ne uveljavljamo zgolj kot ponudniki storitev, temveč kot dolgoročni partnerji, osredotočeni na zagotavljanje trajnostnih in inovativnih rešitev.

Kako učinkovito od morja do končnega kupca v regiji (Primer dobre prakse)

Podajte se na pot preoblikovanja k “novim strankam” v predavanju z naslovom “Učinkovita logistika od morja do končnega kupca v regiji”. Spoznajte korenite spremembe, ki so posledica spremenjenega vedenja potrošnikov in razvoja inovativnih poslovnih modelov. Odkrijte natančno izdelane strategije za zadovoljevanje zahtev te nove dobe, ki zagotavljajo optimizacijo logističnih in špediterskih procesov za obvladovanje dinamičnih sprememb na trgu. Ne zamudite priložnosti, da se seznanite s poglavitnimi spoznanji, ki so ključna za uspeh v tem nenehno razvijajočem se okolju.

DRUŽENJE S SPONZORJI

Ključni izzivi v oskrbi regije (Primer dobre prakse)

Simon Franko, direktor družbe BASF Adriatic, bo v svoji predstavitvi občinstvo popeljal v svet mednarodnega kemičnega podjetja BASF. Z obravnavo primerov, dobrih praks in problematike dobavne verige želi Franko s svojim bogatim znanjem in izkušnjami spodbuditi in pritegniti občinstvo. Njegovo predavanje ne bo namenjeno le posredovanju dragocenih spoznanj in rešitev, temveč tudi spodbujanju motivacije in inovativnosti v panogi. S predstavitvijo uspehov in izzivov družbe BASF bo Franko spodbudil prisotne k razmisleku o nekaterih izzivih, s katerimi se sooča panoga.

Od morja do stranke – ključni izzivi

Predavanje bo temeljilo na železniški dostavi blaga in bo osvetlilo ključne probleme, s katerimi se operaterji trenutno soočamo, kot je vlaganje v Infrastrukturo in zaposlene.

Okrogla miza

Vpliv ESG standardov na poslovanje v regiji.

KOSILO

Pozdravni nagovor

ROBOTIZACIJA, AVTOMATIZACIJA IN DIGITALIZACIJA V TRANSPORTU IN LOGISTIKI

Digitalizacija je postala zaveza tudi v strateških državnih dokumentih. Avtomatizacija in robotizacija sta bila do sedaj v logistiki in transportu močno zapostavljena ukrepa. A se ga vedno bolj zavedajo tako logistična in transportna podjetja kot tudi ponudniki tehnoloških in digitalnih rešitev.

Kje so priložnosti za avtomatizacijo tudi v transportu? Kakšne so digitalne rešitve izven klasična digitalizacije osnovnih procesov?  

Prihodnji terminal Dachser - digitalni dvojček @ILO (Napredno notranje lociranje in optimizacija) (Primer dobre prakse)

Podjetje DACHSER je skupaj z Inštitutom Fraunhofer za pretok materiala in logistiko /Fraunhofer IML/ razvilo inovacijo na področju splošne logistike zbirnih pošiljk in jo preneslo v prakso. V tako imenovanem “@ILO-Terminalu” se popolnoma samodejno in v realnem času ustvari popoln digitalni dvojček vseh paketov, sredstev in procesov tranzitnega terminala. Na ta način se pospešijo vhodni in izhodni procesi, poleg tega pa so vedno na voljo aktualne informacije o tem, kje se nahaja posamezen paket. To prinaša koristi ne le logističnim operaterjem in voznikom, temveč tudi zaposlenim na področjih distribucije in storitev za stranke.

Znižanje stroškov distribucije in povečanje prihodkov s celovito digitalizacijo transportnih procesov (Primer dobre prakse)

V svojem predavanju dajem poudarek na  pomembnost psihološke kleti v vsakdanjem življenju in zakaj na njo ne smemo pozabiti, ter kakšna je vloga zaupanja v odnosu  Psihološko zdravje je umetnost in mistika, ter pomemben del zdrave strukture osebnosti. Kako se povezujeta telesno in duševno, je ljudi zanimalo od nekdaj, saj se vse znane tradicionalne medicine v svojem bistvu ukvarjajo prav s tem vprašanjem. Dober odnos do sebe in drugih vpliva na naše življenje, posebno na zdravje. Osebnostni in socialni potenciali so potrebni za vzdrževanje psihološkega zdravja in uspešno reševanje problemov. Govorim tudi o hiši zdravja, o temeljih in stebrih, na zelo poenostavljen in spodbuden način. Sproščeno stanje telesa in duha namreč upočasnjuje srčni utrip in znižuje krvni tlak ter tako pospešuje prekrvavitev večjih mišic in zmanjšuje njihovo napetost. V drugem delu delavnice govorim o motiviranosti, kako spodbuditi zaupanje in optimizem, kako izboljšati odnose med ljudmi in uživati v njima.

  • Kako poskrbeti in poslušati potrebe svojega telesa?
  • Emocionalni možgani in pojam zadovoljstva.
  • Zaupanje in hiša zdavja.
  • Dobri odnosi in kako jih vzdrževati.

Robotiziran sistem vodenja skladišč - Primer dobre prakse Skupina Milšped

Opis predavanja bo dodan kmalu.

Z avtomatizacijo in robotizacijo v logistiki 8x hitrejši procesi (Primer dobre prakse)

Hella Saturnus Slovenija se ukvarja z razvojem in izdelavo avtomobilskih svetil, tiskanih vezij ter radomov. Pred dvema letoma je podjetje postalo del družine FORVIA, z združitvijo s Fourecia pa je koncern postal sedmi največji dobavitelj avtomobilske opreme na svetu. S sinergijo je v podjetju Hella Saturnus Slovenija prišlo do novih projektov, kar je pomenilo razširitev proizvodnih površin, posledično pa tudi večjo potrebo po skladiščnih kapacitetah.

Že pred tem se je podjetje soočalo z veliko prostorsko stisko, primorani so bili najeti eksterno skladišče. S tem so se znatno povečali stroški logistike, učinkovitost le-te pa je upadla. Sledila je odločitev o izgradnji novega logističnega centra z visoko regalnim avtomatiziranim skladiščem.

V predavanju bo prikazana pot, ki smo jo v oddelku logistike prehodili v zadnjih treh letih, po tem, ko smo dobili zeleno luč za največjo investicijo v logistične površine v zgodovini podjetja. Želimo vam predstaviti, kako je potekalo načrtovanje novih logističnih procesov ter materialnih tokov in kako smo izdelali vso potrebno dokumentacijo za povpraševanje in kako je potekal izbor ponudnikov. Predstavili bomo tudi, kako smo soočili s spremembami in kako smo premagali izziv glede nemotene oskrbe proizvodnje, kljub zelo oteženemu delovanju zaradi same gradnje.

Po izgradnji, zagonu in testiranjih smo podpisali primopredajno dokumentacijo za visoko regalno avtomatizirano skladišče. Predstavili vam bomo, kaj smo s tem pridobili in kaj bi danes naredili drugače.

DRUŽENJE S SPONZORJI

Avtomatizirano visokoregalno skladišče za kulise za Bavarsko državno opero (Primer dobre prakse)

Bavarska državna opera ima z 2500 m2 enega največjih opernih odrov na svetu. Bogate kulise za svoje predstave izdelujejo v lastnih delavnicah in jih na številnih lokacijah shranjujejo v posebnih zabojnikih. Zaradi naraščajoče frekvence menjavanja predstav in gostovanj je logistika skladiščenja kulis, odpreme in dostave, izjemnega pomena. Je ena redkih opernih hiš na svetu, ki za to potrebuje avtomatsko skladiščenje in odpremo kulis po predpisanih urnikih.

RIKO je na osnovi svojih inženirskih znanj in izkušenj na področju avtomatiziranih skladiščnih in intralogističnih sistemov zasnoval in zgradil novo avtomatizirano skladišče kulis za Bavarsko državno opero. Naročniku je tako omogočeno avtomatizirano skladiščenje vseh kulis na eni lokaciji.

  

Učinkovito oblikovanje distribucijske mreže in avtomatizacije v dostavi

Oblikovanje mreže minimarketov na podlagi pričakovanega povpraševanja z demografskimi podatki, pokritost mreže, bližina končnih točk dostave v e-trgovini, platforma za samodejno določitev poti vozilom za dostavo v dveh urah po naročilu.
 

Optimizacija skladišča z avtomatizacijo (ODPOVEDANO!)

Opis predavanja bo na voljo kmalu.

Okrogla miza

Kako učinkovito izpeljati digitalno in tehnološko modernizacijo

ZAKLJUČEK 2. DNE

Prihod in registracija

UVEDBA MES SISTEMOV V PROIZVODNA PODJETJA VPLIVA TUDI NA NIŽJE STROŠKE LOGISTIKE

Digitalizacija v proizvodnji je pomembna. Učinkovito spremljanje proizvodnje nam po eni strani omogoča vidljivost proizvodnega procesa, dodatne informacije kje v proizvodnem procesu je naročen izdelek, a hkrati nam zagotavlja nujne informacije, kje imamo v proizvodni še rezerve, kje so zastoji, kje največ izgubljamo … tudi v logistiki. Z dobro uvedbo MES sistemov lahko izboljšujemo učinkovitost v proizvodnji, lahko izboljšujemo tudi interno logistiko. Umetna inteligenca lahko tukaj igra pomembno vlogo.

Kakšne so izkušnje z implementacijo pri najboljših? Kje je povezava med MES sistemi in logistiko? Kako lahko z učinkovito implementacijo MES sistema vplivamo na logistiko in nižje OWH stroške? Kakšna je vloga umetne inteligence? Kako poiskati ustrezno rešitev?  

Učinkovito spremljanje proizvodnje kot pogoj za izboljševanje učinkovitosti v proizvodnji in logistiki (Primer dobre prakse)

Hidria je v Spodnji Idriji zgradila nov logistični center za proizvodni program ventilatorjev.
Cilj projekta: z nadgradnjo obstoječega MES sistema zagotoviti učinkovitejše logistične in proizvodne procese.

V novem logističnem centru smo z vizualizacijo skladiščnih procesov zagotovili bolj učinkovito delo v skladišču in interni logistiki. Izboljšali smo transparentnost in kakovost podatkov. Standardizacija skladiščnih in logističnih procesov nam je omogočila avtomatizacijo in vizualizacijo podatkov nalog, ki jih uporabljajo sodelavci, odgovorni za delo v skladišču in interni logistiki. V procesu izdelave ventilatorjev smo uvedli sistem sledljivosti, ki nam omogoča sledenje parametrov vijačenja, dejanskih vrednosti vijačenja ter vizualizacijo navodil za vijačenje preko MES sistema. S tem smo bistveno dvignili nivo kakovosti in povečali učinkovitosti proizvodnega procesa. Rešitve razvijamo v sodelovanju z zunanjim parterjem Omikron d.o.o.

Predpogoji za vpeljavo MES sistema (Primer dobre prakse)

Predavanje bo obravnavalo proces izpeljave in izzive, s katerimi smo se soočili med vpeljavo sistema MES v podjetje, specializirano za proizvodnjo unikatnih kamnoseških izdelkov z visoko dodano vrednostjo. Osredotočili se bomo na ključne strategije, tehnike in rešitve, ki so omogočile uspešno integracijo v naš specifični proizvodni proces.

MES kot del celovite digitalizacije družbe in katalizator za povečevanje produktivnosti v proizvodnji in logistiki (Primer dobre prakse)

Opis predavanja bo na voljo kmalu.

DRUŽENJE S SPONZORJI

Predavanje bo objavljeno v kratkem

Routescanner je platforma za globalni kontejnerski transport. Poudarjene bodo naše storitve in dodane vrednosti za pristanišča, operaterje, pošiljatelje in špediterje. Ta predstavitev pojasnjuje, kako digitalna platforma, kot je Routescanner, podpira iskanje, raziskovanje in primerjavo različnih možnosti prevoza kontejnerjev. In kako operaterju, kot je Adria Kombi, koristi vizualizacija na svetovni platformi.

Routescanner pospešuje trajnostno odločanje v globalni kontejnerski logistiki. Naša platforma podpira stalno analizo portfelja in zagotavlja uporabne vpoglede za prevoz od vrat do vrat na podlagi dnevno posodobljenih informacij o voznem redu iz mreže partnerskih kontejnerskih prevoznikov in operaterjev. S preglednostjo svetovnega kontejnerskega prevoza se zmanjša ogljični odtis industrije.

Premislite, poročajte, zmanjšajte. Uporabite Routescanner.

Adria Kombi je največji neodvisni intermodalni operater v jugovzhodni Evropi, ki ponuja široko paleto rešitev kombiniranega prometa(železnica-cesta). V zadnjih tridesetih letih je jasna strategija podjetja omogočila razvoj evropske mreže vlakov za prevoz kontejnerjev, prikolic, zamenljivih tovorišč in tovornjakov, ki povezujejo glavna industrijska vozlišča po Evropi.

    

Vzpostavitev učinkovitega krožnega modela materialnega toka za znižanje stroškov in ogljičnega odtisa s pomočjo MES tehnološkega portala (Primer dobre prakse)

Na predavanju se bomo poglobili v krožne strategije, ki želijo prenoviti upravljanje materialnih tokov. Študija primera je bila izvedena v OMCO METALS Slovenija, vodilnem podjetju v svetovni proizvodnji steklenih kalupov. Cilj predavanja je prikazati integracijo modela krožnega materiala z uporabo portala MES Technology, česar posledica je bilo 25-odstotno zmanjšanje porabe surovin. To pomeni letne prihranke stroškov v višini 600.000 € in osupljivo 11-odstotno zmanjšanje emisij ogljika.

Višja produktivnost v proizvodnji in logistiki z uvedbo MESa (Primer dobre prakse)

Opis predavanja bo na voljo kmalu.

Okrogla miza

Vključitev MES v logistične procese in povezava z ERPjem

KOSILO

RAZISKOVALNI DAN

Prihod in registracija

Pozdrav moderatorja

PREDSTAVITEV RAZVOJNIH DOSEŽKOV SLOVENSKIH FAKULTET

Vseživljenjsko učenje za strokovnjake za zeleno in digitalno transformacijo v logistiki

Napredne simulacije osnovane na digitalnih dvojčkih

Napredna multimodalna digitalna tržnica za prevoz tovora z nizkimi emisijami in porabo energije

Zmanjšanje ogljičnega odtisa v transportnih aktivnostih industrijske cone

Varno in učinkovito upravljanje prometa v prostorsko omejeni industrijski coni

ODMOR

Učinkovito upravljanje toka kamionov v industrijski coni

Integracija TMS in elektronskih logističnih tržnic za digitalizacijo logističnih procesov med pošiljatelji in prevozniki – primer slovenskega transportnega podjetja.

Integracija in harmonizacija logističnih operacij

Izzivi logistične oskrbe lokalno pridelane hrane v Sloveniji

Zaključek kongresa

*Organizator si pridružuje pravico do spremembe programa.

Mednarodni Logistični kongres je največji in najpomembnejši kongres s področja logistike, transporta in proizvodne logistike v regiji. Vsako leto je podprt s strani vrhunskih domačih in tujih strokovnjakov, predavateljev, sponzorjev in udeležencev. 

Organizator dogodka

Tehnični izvajalec

dr. Tomislav Letnik 🇸🇮

Izredni profesor

Dr. Tomislav Letnik je izredni profesor za področje prometnega inženirstva na Fakulteti za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru. V svoji znanstveno-raziskovalni karieri je sodeloval pri več kot 30 nacionalnih in mednarodnih projektih. Njegovo raziskovalno delo je usmerjeno predvsem v področje tovornega transporta, transportno ekonomijo, okoljske in energetske vidike transporta ter optimizacijo transportnih in logističnih procesov. Je avtor ali soavtor številnih izvirnih znanstvenih in strokovnih člankov ter aktiven recenzent v uglednih znanstvenih revijah.

dr. Nick Vyas 🇺🇸

Ustanovni izvršni/akademski direktor

Dr. Nick Vyas je ugleden predavatelj in vodilni strokovnjak s področja upravljanja oskrbovalnih verig. Je ustanovni izvršni direktor Inštituta za globalne oskrbovalne verige Marshall Randall R. Kendrick na Univerzi Južna Kalifornija in akademski direktor magistrskega programa Upravljanje globalnih oskrbovalnih verig na Univerzi Južna Kalifornija. Poleg tega  kot redni profesor kliničnih podatkovnih znanosti in operacij na Univerzi Južna Kalifornija Marshall predano oblikuje in navdihuje naslednje generacije vodij globalnih oskrbovalnih verig.

Zaradi svojih pronicljivih spoznanj je postal zaupanja vreden glasnik v najpomembnejših medijih, vključno z Reutersom, MSNBC, Bloombergom, Fox News, Voice of America, CGTN in Business Insider. Znan je po svoji sposobnosti razjasnitve kompleksnosti svetovne trgovine in oskrbovalnih verig, zaradi česar ga pogosto povprašajo njegovih jasnih in prepričljivih analizah. Njegova sposobnost razlage zapletenih vprašanj v razumljivih in poučnih komentarjih je utrdila njegov sloves vrhunskega strokovnjaka.

Dr. Vyas, ugledni član Ameriškega združenja za kakovost (ASQ), je vodilna osebnost na področju upravljanja kakovosti in nenehnih izboljšav. Dr. Vyas svetuje vodstvenim kadrom v gospodarstvu glede obvladovanja kompleksnosti svetovne trgovine in optimizacije najboljših praks za upravljanje oskrbovalnih verig. Njegovo strokovno znanje je imelo ključno vlogo pri oblikovanju vladnih politik, povezanih z upravljanjem oskrbovalnih verig.

Bart Streefkerk 🇳🇱

Vodja mednarodne prodaje

Bart Streefkerk prihaja z Nizozemske. Že več kot 25 let se ukvarja s čiščenjem, zato odlično pozna vse vidike tega področja, tako v manjših podjetjih, kot tudi v ogromnih skladiščih. V dolgoletni karieri je spoznal večino problemov, ki se lahko pojavijo v takšnih okoljih, in natančno ve, kako jih preprečiti.

Pri Adlatusu in Makomu je zadovoljstvo in razumevanje strank vedno na prvem mestu. Roboti se izkažejo kot odlično orodje za čiščenje objektov, še posebej v obdobju, ko primanjkuje osebja. Ključnega pomena je, da se človeške vire usmeri tja, kjer so najbolj potrebni, medtem ko roboti poskrbijo za čiščenje večjih, odprtih površin.

V ADLATUSU, ki je eden izmed pionirjev na področju čistilnih robotov, se Bart posveča prepoznavi vaših ključnih čistilnih izzivov in vam pomaga, da najdete učinkovite rešitve za samostojno čiščenje.

Jakub Kłoczko 🇸🇮

Direktor Logističnega centra in razvoja avtomatizacije

Jakub Kłoczko je direktor Logističnega centra in razvoja avtomatizacije v podjetju Żabka Polska. Odgovoren je za oblikovanje in zagon avtomatiziranih logističnih centrov ter vodenje enega od njih. S 16 leti izkušenj na področju avtomatizirane logistike je nadzoroval projekte v vrednosti od 2 do 50 milijonov evrov. Njegov najvidnejši dosežek je popolnoma avtomatiziran distribucijski center v bližini Varšave.

Njegova specializacija je celovito vodenje projektov, od analize donosnosti naložb do izvedbe in operativnega upravljanja.
Melanie Musso 🇫🇷

Vodja inovacij in umetne inteligence

Mélanie Musso je vodja inovacij in umetne inteligence v podjetju CEVA Logistics, ki je vodilno podjetje na področju rešitev za oskrbovalne verige. Z bogatimi izkušnjami na področju trženja in logistike nadzoruje inovacijske strategije pri letalskih, pomorskih in pogodbenih logističnih storitvah. Opravila je magisterij MBA na Poslovni šoli v Parizu.

Luka Jovanovič 🇸🇮

Vodja operativne logistike

Luka je bil, razen povsem na začetku karierne poti, vseskozi vpleten v logistiko in njene procese. Znanja in izkušnje s področja organizacije transporta, organizacije dela v skladišču pa vse do carinskih operacij, so ga pripeljale do trenutnega delovnega mesta, managerja operativne logistike v Gorenju.

🇩🇪 prof. dr. Nicole Mau

soustanoviteljica

Prof. Dr. Nicole Mau se je habilitirala na Raziskovalni univerzi v Sopronu in je sedaj redna profesorica. Bila je ena od maloštevilnih žensk na vodilnih mestih v skupini REWE Group, enem največjih podjetij za veleprodajo in maloprodajo v Evropi. Kot soustanoviteljica podjetja MAU Consulting, butičnega svetovalnega podjetja za upravljanje, specializiranega za družinska podjetja in velike mednarodne korporacije, nudi strateško svetovanje že več kot 25 let. Nicole se je z ESG začela ukvarjati že zgodaj, in sicer v doktorski disertaciji o trgovanju z emisijami. Je tudi vodilna presojevalka za standard ISO 50001 (energetska učinkovitost).

Florian Abel 🇸🇮

Referent za trajnostni razvoj

Florian Abel je vodja trajnostnega razvoja in nosilec glavne odgovornosti za trajnostni razvoj. Abel je zadolžen za razvoj strategij, ciljev in ukrepov, ki jih skupno izvajajo različni oddelki v družbi Hermes Nemčija.
Študiral je Mednarodno poslovanje v okviru dvojnega dodiplomskega študijskega programa na poslovni fakulteti ESB Business School Reutlingen in na univerzi Dublin City University. Florian Abel je bil sedem let zaposlen v podjetju Otto Group Inhouse Consulting, preden se je pred tremi leti pridružil družbi Hermes Nemčija.

Marko Anžič 🇸🇮

Namestnik direktorja logistike

Markova karierna pot je nevsakdanja – njegov nabor izkušenj sega od prodajnega svetovalca na različnih področjih IT preko revizorja informacijskih sistemov in notranjega revizorja do vodje projektov, upravljalca sistemov nagrajevanja vodstvenega kadra do trenutno namestnika direktorja logistike v Hisense Europe, kjer je pristojen predvsem za organizacijski, procesni in analitični vidik poslovanja. Vedno se osredotoča na prihodnost in izkoriščanje prednosti sodobnih tehnologij.
Božidara Cvetković 🇷🇸

Vodja ekipe AI

Božidara Cvetković je vodja podatkovne VodLead Data Scientist v podjetju BE-terna, v katerem že šest let razvija napredno umetno inteligenco in analitične rešitve. Pred tem je bila raziskovalka in podoktorska sodelavka na Inštitutu Jožef Stefan, kjer se je ukvarjala z umetno inteligenco in obdelavo podatkov. Z bogatimi akademskimi in industrijskimi izkušnjami pomaga podjetjem sprejemati boljše odločitve na podlagi podatkov.
Aleš Tancer 🇸🇮

Globalni direktor sektorja Informacijska tehnologija

Kot globalni direktor sektorja Informacijska tehnologija združujem strateško vizijo, tehnološko strokovnost in osredotočenost na rezultate. Z bogatimi izkušnjami pri oblikvanju in vodenju agilnih IT ekip ter izvajanju prebojnih projektov sem dokazal, da lahko IT postane ključno gonilo rasti in konkurenčne prednosti podjetja. Verjamem, da so vizija, strast, agilnost in osredotočenost na rezultate temelj uspeha vsake IT organizacije. Z ekipo nudim rešitve, ki niso zgolj tehnološke, temveč prinašajo konkretno poslovno vrednost.
Teodor Prosen 🇸🇮

Vodja trajnostnega poslovanja in poslovne odličnosti

Teodor Prosen je vodja trajnostnega poslovanja in poslovne odličnosti v Telekomu Slovenije ter vodja trajnostnega poslovanja Skupine Telekom Slovenije. Poleg tega je aktiven specialist za trajnostno poročanje pri Slovenskem inštitutu za revizijo ter predavatelj in mentor na SIQ – Slovenskem inštitutu za kakovost in meroslovje.

Z več kot 25 leti izkušenj v panogi telekomunikacij in informacijsko-komunikacijskih tehnologij je Teodor deloval v različnih strokovnih in vodstvenih vlogah tako v Sloveniji kot v tujini. Njegova strokovnost zajema razvoj in implementacijo novih tehnologij, vodenje kompleksnih projektov, upravljanje poslovnih procesov, digitalno transformacijo in načrtovanje strategij.

V zadnjih letih se osredotoča na razvoj in upravljanje trajnostnega poslovanja podjetij. Aktivno sodeluje v domačih in mednarodnih združenjih, kjer prispeva k napredku in razvoju trajnostnih praks.

Taja Šerjak 🇸🇮

Direktorica

Taja Šerjak, MBA, je generalna direktorica podjetja ADD d.o.o., vodilnega slovenskega IT podjetja, specializiranega za upravljanje podatkov in rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci, IT sistemsko integracijo ter kibernetsko varnost. Z magistrskim nazivom iz poslovne administracije in več kot desetletnimi izkušnjami v finančni industriji je svojo kariero nato usmerila v IT, s poudarkom na podatkovne rešitve, umetno inteligenco in kibernetsko varnost.

Svojo karierno pot je začela v podjetju ALD Automotive (2010–2014), nato pa nadaljevala v Scania Financial Services (2014–2020), kjer je opravljala funkcijo finančne svetovalke. V tem obdobju je pridobila bogate izkušnje na področju finančnega upravljanja, ocenjevanja tveganj in svetovanja strankam, kar se je izkazalo za dragoceno pri njenem prehodu v IT sektor.

Leta 2020 se je pridružila podjetju ADD, kjer se je aktivno vključila v regulativno poročanje, pri čemer podjetjem pomaga pri izpolnjevanju zahtev skladnosti, zlasti na področju ESG in finančnega poročanja v elektronskih formatih.

Kot generalna direktorica ADD skrbi za strateško usmeritev podjetja, pri čemer zagotavlja, da ostaja prilagodljivo, inovativno in osredotočeno na zagotavljanje visokokakovostnih IT rešitev. Poseben poudarek namenja razvoju ekipe, sodelovanju in dolgoročnim partnerstvom, s čimer krepi položaj ADD v Sloveniji in širši EU regiji. S poglobljenim razumevanjem poslovanja in tehnologije usklajuje strokovno znanje podjetja z nenehno spreminjajočimi se zahtevami industrije in regulativnimi izzivi.

Njeno vodstvo temelji na trajnostni rasti, inovacijah in operativni učinkovitosti, pri čemer zagotavlja, da ADD ostaja zanesljiv in varen ponudnik IT rešitev v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.

Tilen Prah 🇸🇮

Direktor

Tilen Prah je slovenski podjetnik, direktor Kariere Slovenija, največje kadrovske agencije v Sloveniji, in logističnega podjetja We Move
od leta 2020. Diplomiral je iz poslovnih financ na EF Ljubljana in je certificiran MBTI praktik. Z Žigo Bitencem je pred 20 leti soustanovil Kariero, ki letno izvede na tisoče selekcij. Znan je po praktičnem vodenju in poudarjanju ravnovesja med delom in zasebnim življenjem. Govori o kadrovskih trendih, pomanjkanju delovne sile in prilagajanju trgu. Njegov moto poudarja trud pri delu in čas za preživljanje z družino.
dr. Iztok Seljak 🇸🇮

Predsednik

Dr. Iztok Seljak je svojo poslovno pot začel pri Rotomatiki, hčerinski družbi korporacije Hidria, najprej v nabavi, prodaji in marketingu, kasneje pa je postal glavni direktor. Leta 2002 je napredoval na mesto podpredsednika korporacije Hidria, dve leti kasneje je prevzel vodenje enega od dveh glavnih stebrov korporacije Hidria, avtomobilske divizije. Od leta 2008 je vodil skupino Hidria in bil od leta 2018 direktor Hidrie Holdinga, krovne družbe Hidrie. Leta 2024 je postal član upravnega odbora Hidrie.

Je predsednik Združenja Manager, koordinator Misije GREMO (zelene trajnostne mobilnosti slovenske avtomobilske dobaviteljske industrije), podpredsednik upravnega odbora industrijske skupine Wahaj v Saudski Arabiji in častni konzul Madžarske v Sloveniji.

Bekira Hasanagić 🇸🇮

Direktorica Sektorja za razvoj kadrov

Bekira Hasanagić ima več kot 15 let izkušenj na področjih vodilnih pravnih in kadrovskih funkcij v različnih gospodarskih panogah, vključno z logistiko in avtomobilsko industrijo. Kot strokovnjakinja za pravo in razvoj kadrov je direktorica Sektorja za razvoj kadrov v družbi BTC, kjer s svojo ekipo skrbi za krepitev organizacijske kulture, razvoj človeških potencialov in spodbujanje vodenja. Demografske spremembe in tehnološke preboje v Sloveniji in globalno vidi kot izjemno priložnost za preoblikovanje podjetij.

Thomas Wimmer 🇩🇪

Častni predsednik Mreže oskrbovalnih verig pri Zveznem logističnem združenju

Prof. Dr.-Ing. Thomas Wimmer je študiral inženirstvo na Univerzi v Hannovru in leta 1988 doktoriral na Tehniški univerzi v Berlinu. Od leta 1984 do 1997 je deloval na področju upravljanja oskrbovalnih verig pri družbah BMW, Sauer-Sundstrand, v ladjedelnici Bremer Vulkan in v družbi Proventus Consulting. Od leta 1999 predseduje upravnemu odboru Mreže oskrbovalnih verig pri Zveznem logističnem združenju. Med leti 2020 in 2024 je bil predsednik izvršnega odbora Zveznega logističnega združenja /BVL/. Wimmer je bil tudi predavatelj na Univerzi v Bremnu od leta 2004 do 2024. Po upokojitvi deluje kot višji svetovalec.
Milan Ora 🇭🇷

Direktor

Po diplomi na Ekonomski fakulteti v Zagrebu je Milan Ora obiskoval poslovni šoli IEDC Bled in London Business School. Pred samostojnim poslovnim podvigom je Ora več kot 15 let delal na srednjih in višjih vodstvenih položajih v živilskih podjetjih, kot so Zagrebačka pekarna Klara, Dukata in Babić pekar, ukvarjal pa se je tudi s finančnim svetovanjem pri M&A svetovalni družbi Caper.

Leta 2009 je v Zagrebu ustanovil podjetje Lognet, ki razvija programsko opremo za transport, organizacijo transporta in optimizacijo skladiščnega poslovanja. Pred kratkim pa je ponudilo tudi rešitev za izračun ogljičnega odtisa.

Alen Hliš 🇸🇮

Vodja Kadrovske službe

Alen Hliš je strokovnjak s področja razvoja kadrov z izkušnjami v logističnem sektorju in sektorju informacijske tehnologije. Kot vodja Kadrovske službe v družbi BTC d.d. že več kot 7 let nudi podporo direktorjem posameznih poslovnih enot pri premagovanju kadrovskih izzivov. V sodelovanju s sodelavci s področja logistike je v preteklem obdobju vodil projekt preoblikovanja internih procesov, vzpostavitve strategije vključevanja raznolikosti in izboljšanja produktivnosti.
Zoran Nikolić 🇷🇸

Vodja odpreme in skladišča

Zoran Nikolić je inženir logistike, ki v podjetju Knjaz Miloš že dve leti vodi odpremo in skladišča, pri čemer vodi 47-člansko ekipo ter nadzira skladišča surovin in embalaže.

Vladan Lukić 🇷🇸

Vodja transporta in distribucije

Vladan Lukić je strokovnjak za logistiko z izkušnjami na področju FMCG in DSD, ki se osredotoča na inovacije in poenostavitev procesov.

mag. Borut Žuran 🇸🇮

Vodja strateške komerciale

Borut Žuran je magister ekonomskih znanosti z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju logistike, projektnega vodenja in komerciale. V podjetju Talum d.d. Kidričevo je zaposlen kot direktor infrastrukture in logistike, kjer razvija sodobne rešitve za optimizacijo procesov in aktivno sodeluje pri prenovi dvoriščne logistike v industrijski coni Kidričevo.
Prijava na e-novice

Želite prejemati informacije o kongresu? Vnesite svoj kontakt in se prijavite na e-novice!

UČINKOVITA IN VARNA DIGITALNA PISARNA!

V podjetju Telprom vam pomagamo načrtovati, postaviti in vzdrževati učinkovito in kibernetsko varno digitalno okolje.

Naši strokovnjaki izbirajo varnostne rešitve FortiNet, ki med drugim omogočajo integrirano zaznavanje naprednih groženj, avtomatski odziv na grožnje, analizo prometa v realnem času, varno elektronsko pošto in varovanje spletnih aplikacij.

Želite tudi vi imeti učinkovito in varno digitalno pisarno? Oglasite se nam na info@telprom.si ali na 01 586 31 60.

Milšped Slovenija je del skupine Milšped Group, vodilne v regiji na področju transporta in logistike, ki deluje v 15 državah na 3 kontinentih. Z dolgoletnimi izkušnjami in logističnim znanjem smo si pridobili zaupanje priznanih partnerjev, ki so del naše zgodbe.

Z lastno floto ponujamo prilagojene rešitve za mednarodni cestni, letalski in pomorski promet ter carinsko posredovanje, distribucijo in skladiščenje.

PRO-BIS. Poslovno inteligentne rešitve

V sklopu optimizacije poslovno-skladiščnih procesov izvedemo pregled celovite logistike, skupaj z vami ugotovimo in analiziramo specifične potrebe vašega podjetja in pripravimo logistično rešitev, ki je prilagojena vašim potrebam in pogojem transporta, distribucije in skladiščenja.

Petrol je največje slovensko energetsko podjetje, vodilni ponudnik energentov in s 318 prodajnimi mesti eno največjih trgovskih podjetij v Sloveniji, ki je hkrati prisotno tudi v regiji jugovzhodne Evrope. Razvija trajnostne energetske rešitve, vlaga v obnovljive vire energije ter ponuja inovativne storitve za e-mobilnost in učinkovito rabo energije.

Špica je vodilni regijski implementator rešitev za digitalno preobrazbo na področju oskrbovalnih verig. Uvajamo IT rešitve za celotno oskrbovalno verigo, od proizvodnje, preko skladiščenja, do transporta. Na logističnem kongresu 2025 prikazujemo Zebra in Honeywell opremo in WMS rešitev za upravljanje skladišč.

DB Schenker is one of the world’s leading global logistics providers — we support industry and trade in the global exchange of goods through land transport, worldwide air and ocean freight, contract logistics and supply chain management. We specialize in developing sustainable solutions and innovations fit for the future.

DB Schenker je eden od vodilnih svetovnih ponudnikov logističnih storitev – s kopenskimi, letalskimi in pomorskimi prevozi, pogodbeno logistiko in upravljanjem oskrbovalne verige podpiramo industrijo in globalno izmenjavo blaga. Specializirani smo za razvoj trajnostnih rešitev po meri partnerja in naprednih inovacij, ki naslavljajo izzive prihodnosti.

Lion Claim GmbH – Pomagamo vam pri uveljavljanju vaših pravic!

Kot financer sodnih postopkov smo specializirani za izvajanje skupinskih tožb. Predvsem v primeru odškodninskih zahtevkov v zvezi s kartelom tovornjakov lahko prizadeta prevozna podjetja prejmejo odškodnino v višini do 10.000 EUR na tovornjak. Prevzamemo organizacijo in prevzem stroškov za vaš odškodninski zahtevek.

Navteh je razvojno naravnano podjetje, ki skupaj s podjetjem LX Track razvija programsko in strojno opremo za potrebe transporta in logistike, združene v sistemu TrackNav.

Z dolgoletnimi izkušnjami, neprekinjenim razvojem in uporabo najnovejših IoT tehnologij strankam nudimo najnaprednejše rešitve na področjih Fleet in Transport management.

Skupina Intereuropa je vodilni ponudnik celovitih logističnih storitev v Sloveniji in jugovzhodni Evropi. Dejavnost skupine Intereuropa je zagotavljanje vseh vrst logističnih storitev s področja kopenskega, pomorskega in zračnega prometa, skladiščenja in distribucije kot tudi carinskih in drugih logističnih storitev, ki so potrebne za nemoten pretok blaga od proizvajalca do kupca.

EPADA je sodobno logistično podjetje, ki zagotavlja optimalne logistične storitve po  sistemu 3PL logistike. Zgradili smo si ugled kot zanesljiv, kakovosten in zaupanja vreden ponudnik logističnih storitev. Specializirani smo za širok spekter logističnih storitev od skladiščnih procesov do avtomobilske logistike in organizacije transportnih poti.

LEOSS d.o.o. je vaš zanesljiv partner za avtomatsko identifikacijo in mobilno zbiranje podatkov. Z več kot 30-letnimi izkušnjami razvijamo napredne RFID in WMS rešitve, ki optimizirajo vaše poslovne procese. Zagotavljamo kakovostno strojno in programsko opremo ter celovito podporo za brezhibno delovanje vašega sistema.

Trinet Informatika je vodilni ponudnik programskih aplikacij na področju avtomatiziranih carinskih postopkov in logistike.

30-letne izkušnje, ki temeljijo na lastni komunikacijski infrastrukturi predstavljajo pomemben faktor k učinkovitemu poslovnemu procesu naših partnerjev in k povečanju njihovih konkurenčnih prednosti.

Naše strategije so:

stalen razvoj,
ohranjanje strokovne odličnosti,
izmenjava znanja in izkušenj,
ohranjanje zadovoljstva uporabnikov in dolgoročno partnerstvo z vsemi strankami,
širjenje kroga uporabnikov aplikacij in storitev na območju celotnega trga EU,
in aktivno sodelovanje v mednarodnih združenjih tako kot na tehnoloških platformah.

 

Kako nas kontaktirati:
E-pošta: info@trinet.si
Telefon: +386 (0)1 52 00 150

We Move je hitro rastoče logistično podjetje. Predstavljajo optimalnega partnerja za podjetja, ki se soočajo z izzivi v lastnih logističnih procesih ali po drugi strani za ključne dobavitelje, ki se srečujejo s konstantno spreminjajočimi se naročili kupcev. Njihova predana in motivirana ekipa je pripravljena na vaši lokaciji ponuditi celovito rešitev po meri, razvito posebej za vaše potrebe. Njihova prednost je tudi stalno izobraževanje kadra, kar je bil tudi glavni motiv za ustanovitev akademije za izobraževanje logistov. Cilj je zagotoviti najboljšo delovno silo in ekspertizo naročnikom ter izboljšati kakovost storitev. Pri iskanju visoko usposobljenega kadra je družbi v veliko pomoč tudi dostop do matične družbe Kariera.

Podjetje Trace BS d.o.o. se ukvarja za razvojem, prodajo in implementacijo Programsko opremo Trace Solutions, ki je registrirana blagovna znamka v EU in v državah Balkana.

Naročniki lahko izbirajo med naslednjimi rešitvami:
– Trace Attendance – registracija delovnega časa z evidenco prisotnost
– Trace Access – kontrola dostopa v poslovne prostore z uporabo RFID kartic
– Trace MES – podpora procesov proizvodnje, povezava na stroje v proizvodnji
– Trace WMS – podpora procesom eksterne in interne logistike ter planiranju razvoza
– Trace BiD – info. sistem za nadzor procesov v proizvodnji in skladiščenju
– race KPI – informacijska podpora ključnim kazalcem poslovanja
– Trace OEE – info. sistem za postavitev skupne učinkovitosti strojev in naprav
– Trace APP – planiranje proizvodnje
– Trace Commerc

Programska oprema deluje na WIN in WEB platformi v večjezični različici in je razvita z najnovejšimi razvojnimi orodji. Nameščena je lahko lokalno na strežnik naročnika ali v oblaku.

Za uporabo programske opreme kupci plačujemo mesečno naročnino.
Mesečna naročnina vključuje:
– Brezplačno podporo 24/7/365
– Brezplačne nove verzije
– Brezplačno programiranje dopolnitve

Opis sponzorja bo na voljo kmalu!

Tenzor d.o.o. je eno vodilnih integracijskih podjetij JV Evrope, ki že več kot 30 let ponuja rešitve na področju integriranih centralno nadzornih sistemov, sistemov upravljanja zgradb, RFID rešitev, tehničnega varovanja in elektroinštalacij. Svoje rešitve ponujajo na področjih maloprodaje, logistike, industrije, prometa in parkirnih sistemov, knjižnic, hotelov in term.

METTLER TOLEDO je vodilni globalni proizvajalec preciznih inštrumentov. Smo vodilni na področju tehtalnih inštrumentov, ki se uporabljajo v laboratorijih, industrij in prehrambenih panogah. V transportu in logistiki vam lahko ponudimo dimenzionerje, paletne tehtnice, tovorne tehtnice ter sisteme za dinamično tehtanje paketov. 
EkoInfo je razvojno IT podjetje, ki s svojimi informacijskimi rešitvami omogoča digitalizacijo in učinkovito organizacijo oskrbovalnih verig
Produkti EkoInfo so:
  • eTRANS 365, vodilni produkt za organizacijo oskrbovalne verige
  • Data center, deluje 24/7/365 na znani lokaciji v Sloveniji. Ima ISO 27000 in usposobljene strokovnjake.
  • Akademija, ki uvaja in izobražuje uporabnike eTRANS 365. Akademija vključuje tudi kontaktni center.
METRANS je vodilni na trgu nevtralnega intermodalnega prevoza in s 650 vlaki na teden, 20 intermodalnimi terminali in sodobnim železniškim voznim parkom povezuje evropska vozlišča. Optimiziramo logistiko med pristanišči in notranjostjo Evrope, pri čemer dajemo prednost učinkovitosti in inovacijam. Naše trajnostne rešitve pomagajo zmanjšati emisije in prispevajo k bolj zeleni prihodnosti.

DB Schenker je eden od vodilnih svetovnih ponudnikov logističnih storitev – s kopenskimi, letalskimi in pomorskimi prevozi, pogodbeno logistiko in upravljanjem oskrbovalne verige podpiramo industriji in globalno izmenjavo blaga. Specializirani smo za razvoj individualnih rešitev po meri partnerja in naprednih inovacij, ki naslavljajo izzive prihodnosti.

Adria Kombi je največji neodvisni intermodalni operater v jugovzhodni Evropi, ki ponuja široko paleto rešitev kombiniranega prometa(železnica-cesta). V zadnjih tridesetih letih je jasna strategija podjetja omogočila razvoj evropske mreže vlakov za prevoz kontejnerjev, prikolic, zamenljivih tovorišč in tovornjakov, ki povezujejo glavna industrijska vozlišča po Evropi.

BE-terna je eden vodilnih evropskih ponudnikov poslovnih programski rešitev in storitev. Podjetjem pomagamo v hiperpovezanem svetu, izkoriščanju priložnosti in obvladovanju tveganj. Kot del Telefónica Tech in partner Microsofta, Inforja, Qlika in UiPatha zagotavljamo stabilnost digitalizacijskih in avtomatizacijskih projektov. Z več kot 1.100 strokovnjaki na 25 lokacijah v Evropi usmerjamo podjetja v prihodnost.
 
Družba FedEx Corp. (NYSE: FDX) strankam in podjetjem ponuja širok nabor prevoznih in poslovnih storitev ter rešitev za e-trgovanje. FedEx s svojo široko mrežo logističnih rešitev dostavlja v več kot 220 držav in ozemelj po vsem svetu in je zaupanja vreden partner za vse vaše transportne potrebe. Več informacij najdete na fedex.com.

Skupina Intereuropa je vodilni ponudnik celovitih logističnih storitev v Sloveniji in jugovzhodni Evropi. Dejavnost skupine Intereuropa je zagotavljanje vseh vrst logističnih storitev s področja kopenskega, pomorskega in zračnega prometa, skladiščenja in distribucije kot tudi carinskih in drugih logističnih storitev, ki so potrebne za nemoten pretok blaga od proizvajalca do kupca.

NLB d.d. je javna delniška družba in osrednja članica NLB Skupine, vodilne bančne in finančne skupine s sedežem in ekskluzivnim strateškim interesom v naši domači regiji – Jugovzhodni Evropi. Skupina zagotavlja univerzalni bančni model ter stranke podpira s storitvami za prebivalstvo in podjetja in storitvami investicijskega bančništva, vse svoje poslovanje pa intenzivno prepleta s trajnostjo.

CVS Mobile, d.d. je vodilni srednjeevropski ponudnik naprednih telematskih rešitev z več kot 20letnimi izkušnjami na področju telematike, svoje znanje in rešitve pa je leta 2023 združil s podjetjem Eurowag. Partnerstvo nam omogoča, da strankam nudimo celovito rešitev za vozne parke in optimizacijo poslovanja v komercialnem cestnem prometu.

Skupina TPSX ni le distribucijsko podjetje, temveč tudi razvojni center za inovativne robotske sisteme, zaradi česar je edinstvena v tem delu Evrope. Skupina TPSX Group s predano ekipo strokovnjakov postavlja industrijske standarde, saj združuje napredno tehnologijo z natančnim razumevanjem logističnih zahtev.

Za skupino TPSX je značilen vizionarski pristop. Namesto, da bi zgolj izpolnjevala obstoječe standarde, aktivno oblikuje prihodnost logistike. Z
nenehnimi raziskavami in razvojem ustvarja in uvaja najsodobnejše tehnologije, ki podjetjem omogočajo prilagajanje dinamičnim zahtevam trga.

Skupina TPSX Group ni le vodilna pri uvajanju robotskih sistemov, temveč tudi zagovornik novega razmišljanja v logistiki. Prizadeva si navdušiti druge,
da bi se spopadli s prihodnostjo, in pomaga članskim podjetjem doseči nove vrhunce z brezhibnimi procesi in učinkovito avtomatizacijo.

S podjetjem TPSX stranke ne sklenejo le partnerstva, temveč postanejo tudi del skupnosti inovatorjev. Podjetje podpira svoje stranke na vseh stopnjah izvajanja, od začetnega načrtovanja do vzpostavitve in vzdrževanja sistema. TPSX ni le dobavitelj, temveč dolgoročni partner pri doseganju vašega uspeha.

Frigologo je vodilno slovensko podjetje na področju hladne logistike živil z 20-letno tradicijo. Smo vaš zanesljiv in strokoven partner na področju celovitih logističnih rešitev, ki deluje na področju celotne Evrope in Balkana. Leta 2017 smo se preselili v novo skladišče in postali logist leta. Naš slogan »WORK HARD, PLAY HARD« nas kar najbolje predstavlja.

SŽ-Tovorni promet je integralni intermodalni ponudnik prevozov po Sloveniji in v tujini. S sodobnimi logističnimi centri v Ljubljani, Mariboru, Celju in v Kopru povezujemo blagovne tokove od Severozahodne in Srednje Evrope, v Jugovzhodno Evropo in vse do Turčije. Uporabnikom ponujamo celovite logistične storitve, tako v klasičnem kot v kombiniranem prometu. Zagotavljamo hiter, zanesljiv in kakovosten prevoz, hkrati pa konkurenčne cene na vsej prevozni poti, načrtovanje transporta, svetovanje o varnosti in nakladanju blaga ter prevoz pošiljk na zahtevani relaciji.

S svojimi storitvami smo nepogrešljiv del oskrbe številnih pomembnih podjetij v Sloveniji in v tujini. Prevažamo široko paleto blaga, od težjega množičnega blaga in surovin do blaga visoke vrednosti. V sodelovanju z dolgoletnimi partnerskimi prevozniki lahko po vsej Evropi poskrbimo za nove vlakovne povezave in oblikujemo vrsto posebnih produktov, ki so vezani na hiter prevoz. Zagotavljamo pričakovano dinamiko prevozov in povezave na trase drugih evropskih vlakov.

Naše prednosti:

  • zanesljivost, hitrost, varnost in točnost prevoza
  • sproten pretok informacij, podprt s sodobnim informacijskim sistemom
  • zagotovljen in konkurenčen čas prevoza
  • skladiščenje blaga
  • možnost dostave blaga do končnih uporabnikov
  • prevoz tovora od vrat do vrat, s celotno logistiko
  • zadostno število tovornih vagonov za prevoz različnih vrst blaga
  • nadzor prevozov in spremljanje pošiljk
  • visoko kakovost prevozov
  • učinkovito poslovanje

Luka Koper je delniška družba, ki razvija in upravlja koprsko pristanišče, edino slovensko tovorno morsko pristanišče. Razvejana mreža pomorskih in železniških povezav ter zanesljive in prilagodljive storitve pristanišče uvrščajo med najpomembnejša v širši regiji. Transportna pot preko koprskega pristanišča omogoča vsem udeležencem logistične verige pomemben premik pri doseganju trajnostnih ciljev, saj predstavlja najhitrejšo povezavo med Azijo in Sredozemljem ter srednjeevropskimi trgi.

637x
Hvala!

Atrios že več kot 20 let razvija poslovne nepremičnine z združevanjem zanesljivega vodenja projektov s trajnostno, funkcionalno arhitekturo. Naš poudarek ni le na uveljavljenih vozliščih, ampak razvijamo projekte tudi na novih zelo perspektivnih logističnih in industrijskih točkah v regiji CEE/JVE, zlasti na Slovaškem, v Sloveniji in na Hrvaškem.

Kontakt:

Andrea Rössler, Business Development Manager
andrea.rossler@atrios.sk, +386 31 776 586

Michal Buban, Managing Partner
michal.buban@atrios.sk, +421 903 241 080

Učinkovito po zasnovi ∞ krožno po naravi

Schoeller Allibert je kot vodilni na evropskem trgu s 65-letno tradicijo že od samega nastanka plastičnega zaboja vodil revolucijo v dobavnih verigah z rešitvami, ki so hkrati učinkovite in trajnostne. Naš namen je preprost, a globok: pospešiti trajnostne dobavne verige z inovativnimi rešitvami za večkratno uporabo, ki so učinkovite po zasnovi in krožne po naravi. Z vsakim izdelkom naredimo korak k bolj trajnostni prihodnosti.
Inovacije so v središču našega delovanja, od zmanjševanja količine odpadkov in spodbujanja možnosti recikliranja do vključevanja recikliranih materialov v naše izdelke. Z nenehnimi izboljšavami si prizadevamo biti vodilni na področju embalaže za večkratno uporabo in trajnostnih logističnih praks ter tako spodbujati napredek v smeri krožnega gospodarstva.

ELEMENTUM, d.o.o. je vodilno slovensko podjetje, ustanovljeno leta 2006, specializirano za naložbe v plemenite kovine. Kot del združenja Elementum Europa EWIV deluje v več evropskih državah. S poudarkom na strokovnosti, zaupanju in izobraževanju pomaga več kot 50.000 strankam pri zaščiti in rasti premoženja s plemenitimi kovinami.

Ana Rečič Pečnjak 🇭🇷

Ana Rečić Pečnjak je predstavnica agencije Work performance, kipokriva slovenski in hrvaški trg ter pomaga podjetjem pri iskanjunajboljših filipinskih kandidatov. Ana je podjetnica in svetovalka z bogatimi izkušnjami v kadrovski, IT, proizvodni in bančni industriji. Diplomirala je iz bančništva na Ekonomski fakulteti v Zagrebu in je certificirana NLP master practitioner. Ukvarja se s svetovanjem in pomočjo podjetjem, ki imajo pomanjkanje delovne sile, obožuje pa kolesarjenje in pohodništvo po Sloveniji.

Alen Kahvedžić 🇸🇮

Alen Kahvedžić je zaposlen na Pošti Slovenije, kjer se ukvarja z uvajanjem inovacij in naprednih tehnologij v poštno-logistične procese. Ima večletne izkušnje z izvedbo razvojno-raziskovalnih in inovacijskih projektov, predvsem v okviru programa EU Horizon. Trenutno vodi projekt ADMIRAL, osredotočen na trajnost logističnih procesov, hkrati pa sodeluje pri projektih uvajanja avtonomnih rešitev v logistiko.

mag. Gregor Rak 🇸🇮

Direktor/ravnatelj

Mag. Gregor Rak, direktor/ravnatelj Prometne šole Maribor, Višje strokovne šole L.I.V.E., prihaja iz izobraževalnega centra, kjer izvajajo višješolske strokovne študijske programe (Logistično inženirstvo, Računalništvo in informatika, Varstvo okolja ter Ekonomist). V svoji sestavi imajo tudi šolo vožnje (vse kategorije), ki je ena večjih v regiji. Vizija šole je agilno povezovanje šole z gospodarstvom.

Christophe Baboin 🇫🇷

Generalni direktor za upravljanje prometa pri Viaposte in direktor transporta in dostave v oddelku za pošto in pakete pri La Poste

Opis predavatelja bo na voljo kmalu!

ENNA Logic je logistično podjetje, ustanovljeno leta 2019, ki ponuja celovite logistične rešitve s poudarkom na večmodalnem pristopu. V sodelovanju z mednarodnim podjetjem APM Terminals, delom skupine Maersk, podjetje razvija projekt Rijeka Gateway, ki predstavlja enega največjih infrastrukturnih projektov na Hrvaškem.
CEVA Logistics, svetovni vodilni ponudnik logistike tretjih oseb, zagotavlja in upravlja prevozne in globalne rešitve oskrbovalne verige za povezovanje ljudi, izdelkov in ponudnikov po vsem svetu. CEVA ponuja širok spekter prilagojenih celovitih rešitev v pogodbeni logistiki ter zračnem, morskem, kopenskem in končnem prevozu vozil ter je del skupine CMA CGM, svetovnega vodilnega podjetja v ladijskem prevozu in logistiki.
mag. Ines Pentek 🇸🇮

Projektna vodja

Ines Pentek je magistrica inženirka prometa ter projektna vodja na Fakulteti za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo v Mariboru. Aktivno sodeluje v mednarodnih raziskovalnih projektih s področja trajnostne mobilnosti in logistike, kot so GRETA, TRACE in MED COLOURS. Njene raziskave se osredotočajo na horizontalno sodelovanje logističnih podjetij ter inovativne pristope k mestni logistiki.

Prof. dr. Rebeka Kovačič Lukman 🇸🇮

Profesorica

Prof. dr. Rebeka Kovačič Lukman je profesorica na Fakulteti za logistiko, Univerze v Mariboru. Vodila je več kot 25 mednarodnih projektov in je gostujoča predavateljica na tujih univerzah. Prav tako sodeluje v uredniških odborih znanstvenih revij na področju logistike in okolja (npr. Logforum, Logistics, Supply chain, Sustainability and global challenges ipd) ter članica mednarodnih odborov zanstvenih združenj.
Hans Schurmans 🇧🇪

Direktor logističnih operacij in transformacije

Hans Schurmans je direktor logističnih operacij v skupini Proximus, ki je največji ponudnik telekomunikacijskih in digitalnih storitev v Belgiji. Ima bogate izkušnje z operativnim izvajanjem v maloprodajnem okolju z več lokacijami ter je vodil pomembne programe inovacij in preoblikovanja v skupini. Klasične logistične operacije je preoblikoval v ponudnika logističnih storitev z dodano vrednostjo za uporabniško izkušnjo. V ospredju sta krožnost in trajnost, saj ju Hans obravnava kot gonilni sili inovacij v dobavni verigi in operativne učinkovitosti. Hans sodeluje tudi pri lokalnih in evropskih pobudah za spodbujanje ekologizacije oskrbovalne verige in ima dodatne vloge kot sopredsednik za mestno logistiko v okviru združenja ALICE (Alliance for Logistics Innovation and Collaboration in Europe), član skupine strokovnjakov EU za mestno logistiko (EGUM) in član usmerjevalnega odbora bruseljske pobude Green Deal.

Pred tem je Hans opravljal vodstvene funkcije na različnih področjih, kot so IT, nabava, komerciala in vodenje projektov. Poleg poslovanja se osredotoča na digitalno preobrazbo, trajnost / inovacije, krožnost in razvoj ljudi.

Vojko Rotar 🇸🇮

Član uprave – delavski direktor

Vojko Rotar je po izobrazbi diplomirani ekonomist. Poklicno pot je začel leta 1995 v špediterskem podjetju Avico iz Ljubljane in v dejavnosti logistike ter kasneje mednarodne trgovine ostal do leta 2003, kjer je nabral vrsto izkušenj na področju delovanja pristanišča kot tranzitne točke, ki posreduje mednarodne blagovne tokove. Razumevanje splošnega gospodarskega okolja in delovanje subjektov znotraj njega so mu odprle pot do različnih del znotraj medijsko – komunikacijskega področja, kjer se je preizkusil kot urednik, novinar, dopisnik, fotoreporter in spletni poročevalec pri več slovenskih medijih. V koprskem javnem podjetju Marjetica je bil odgovoren za odnose z javnostmi in maketing, kjer se je približal številnim področjem, ki so povezana s spodbujanjem dobrih okoljskih praks in sodelovanjem z lokalno skupnostjo.

dr. Tjaša Zupančič Hartner 🇸🇮

Vodja razvoja

Dr. Tjaša Zupančič Hartner je interdisciplinarna strokovnjakinja z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju razvoja tehnologij in optimizacije procesov. Doktorirala je na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru in je zaposlena v podjetju GIC GRADNJE kot vodja trajnostnega razvoja in inovacij.

S timom sodelavcev postavlja nove standarde v industriji, saj vodi prelomne projekte digitalizacije v panogi:

Prva pametna betonarna v Sloveniji, ki omogoča popolnoma digitalizirano proizvodnjo betona.
Največja digitalna transformacija v podjetja v gradbeništvu, ki uvaja trajnostne in pametne rešitve za večjo učinkovitost.

 

Jan Suhadolnik 🇸🇮

Direktor

Jan Suhadolnik je direktor in inženir z vizijo. Kot priznan strokovnjak na področju avtomatizacije, robotike in industrijske digitalizacije, v Sloveniji že vrsto let uvaja inovativne rešitve za pametne tovarne prihodnosti. Njegove bogate izkušnje segajo od razvoja prilagojenih industrijskih rešitev do optimizacije proizvodnih procesov v sodelovanju s podjetji, kot so SIBO, Pošta Slovenije, SKAZA, TPV, PURFLUX, INEA, FRUCTAL, ODELO, JUB, HS PLUS, in mnogimi drugimi. Z uporabo najnovejših tehnologij ter praktičnega in strateškega pristopa pomaga podjetjem na poti do popolne avtomatizacije in digitalne preobrazbe.

Hugo Zupan 🇸🇮

Direktor

Dr. Hugo Zupan je po nazivu direktor in raziskovalec po duši. Je vodilni strokovnjak na področju digitalnih dvojčkov in umetne inteligence v Sloveniji. Njegovo desetletno delo na Fakulteti za strojništvo v Ljubljani je dopolnilo industrijsko prakso, kjer je sodeloval s podjetji, kot so Pošta Slovenije, Yaskawa, Adria Dom, IMP Armature, Riko, Kolektor, Gorenje, Intersocks, Krka, LIDL, LTH Castings, in številnimi drugimi. Je pionir digitalne transformacije in cenjen partner mnogih domačih in tujih podjetij.

Dr. Sanja Bojić

Direktor

Prof. dr. Sanja Bojić je izredna profesorica na Fakulteti za tehnične vede Univerze v Novem Sadu. Ima obsežno strokovno znanje na področju transportne logistike, vključno z optimizacijo oskrbovalne verige in optimalno lokacijo objektov ter intralogistike, s poudarkom na skladiščnih sistemih in opremi za transport materiala. Poleg tega je specialistka za simulacije pretoka materiala z uporabo programa Tecnomatix Plant Simulation.

Z več kot 15-letnimi izkušnjami je prof. dr. Bojić vodila projekte in sodelovala kot strokovnjakinja pri več kot desetih projektih, ki jih je financirala EU, vključno z Danube DNA, PREMETER, DBS Gateway Region, NEWS, ADB Multimodal Platform, DaHar, WATERMODE in drugimi. Od leta 2023 vodi center DEAL (digitalno podjetje, laboratorij za aktivno učenje in usposabljanje) na Univerzi v Novem Sadu. Center je namenjen podpori podjetjem, študentom in strokovnjakom pri izobraževanju o digitalizaciji, digitalni preobrazbi in industriji 4.0.

doc. dr. Blaž Luin 🇸🇮
  • Blaž Luin je rojen 1981 v Ljubljani. Diplomiral je leta 2005 na Fakulteti za Elektrotehniko v Ljubljani, na smeri Avtomatika – Kibernetika v medicini. Zatem je na isti fakulteti nadaljeval magistrski študij. Od leta 2007 je zaposlen kot na najbolj dislocirani fakulteti Univerze v Ljubljani, na Fakulteti za pomorstvo in promet, kjer je leta 2012 zagovarjal doktorsko delo z naslovom Optimizacija postopkov upravljanja cestnih predorov. V sklopu izdelave doktorske naloge in projekta, ki sta ga financirala ARRS in DARS je izdelal jedro simulatorja predora Šentvid, ki je namenjen usposabljanju operaterjev predora. Trenutno je docent na UL FPP. Pri svojem raziskovalnem delu se ukvarja z analizami tveganja, simulacijami prometa, porabe energije v prometu, prezračevanja in požarov v cestnih predorih itd … Sodeloval je pri izdelavi številnih študij in recenzijah analiz tveganja.
Branka Leskovšek 🇸🇮
  • Branka Leskovšek je zaposlena na Pošti Slovenije, kjer se ukvarja s trajnostnim razvojem in z vzpostavitvijo sistema izračuna ogljičnega odtisa podjetja po GHG protokolu. Ima dolgoletne izkušnje s strateškim načrtovanjem, energetsko učinkovitostjo ter izvedbo trajnostnih rešitev, kar ji omogoča celovit pristop k trajnostnemu poslovanju. Redno sodeluje tudi v različnih nacionalnih in mednarodnih projektih s področja trajnostne mobilnosti.
dr. Alex Van Breedam 🇧🇪

izvršni direktor

Alex Van Breedam, nekdanji partner in vodja prakse upravljanja oskrbovalnih verig pri družbi KPMG, je leta 2002 postal neodvisni svetovalec, ki ponuja vrhunskim podjetjem strateško vodenje na področju oskrbovalnih verig in logistike. Ustanovil je Flandrijski inštitut za logistiko in bil njegov prvi generalni direktor. Od leta 2008 je generalni direktor podjetja TRI-VIZOR, ki je pionir na področju koordinacije med oskrbovalnimi verigami. Alex, ki je bil izvoljen za Evropskega strokovnjaka leta 2014 na področju logistike in oskrbovalne verige, je gonilna sila platforme Akademije za interaktivno omrežje oskrbovalnih verig in predava na vodilnih poslovnih šolah v Antwerpnu, Parizu, Leuvnu in Hasseltu.
Wim Smout 🇧🇪

Podpredsednik dobavne verige in nabave

Opis predavatelja bo na voljo kmalu!