Arhiv

Arhiv
Arhiv Logističnega kongresa

Na spodnjih povezavah boste našli nekaj zanimivih povezav in gradiv preteklih kongresov.

Arhiv
2025, 12. mednarodni Logistični kongres

Na 12. mednarodnem Logističnem kongresu »Oskrbovalne verige v znanosti in praksi« bomo predstavljali dobre prakse s področja sodelovanja v logistiki, upravljanja logistike na dvorišču (Yard management) ter trajnosti v logistiki (ESG). ESG standardi že danes vplivajo na nas, v prihodnosti pa bodo še bolj pomembno vplivali na našo ekonomijo, zato bomo temu namenili samostojen plenum. Digitalni dvojček, ena najpomembnejših tehnoloških pridobitev, ki prihaja iz delavnice, ki se imenuje Industrija 4.0 in pomembno nadgrajuje (logistične) procese v proizvodnji in logistiki

Arhiv
2024, 11. mednarodni Logistični kongres

Od 27. do 29. marca 2024 je v organizaciji Slovenskega logističnega združenja SLZ v Grand Hotelu Bernardin v Portorožu potekal že 11. mednarodni Logistični kongres Oskrbovalne verige v znanosti in praksi, ki je na enem mestu združil 600 udeležencev iz 20 držav. V okviru programa je 41 predavateljev in strokovnjakov predstavljajo primere dobrih praks, ponovno pa je uspešno povezal deležnike s področja logistike, prevozništva, proizvodnih podjetij, ponudnikov informacijskih in tehnoloških rešitev, predstavnike šolstva in države, kar je tudi cilj kongresa. Največji poudarek je bil na regionalni prisotnosti in njenemu vplivu na učinkovitost oskrbnih verig. 

Arhiv
2023, 10. mednarodni Logistični kongres

Od 5. do 7. aprila 2023 je v Portorožu potekal jubilejni 10. mednarodni Logistični kongres Oskrbovalne verige v znanosti in praksi, ki je bil rekorden v vseh pogledih. Na enem mestu je združil 480 udeležencev iz več kot 15 držav. Poudarek kongresa je bila zelena transformacija, rdeča nit pa ostajata robotizacija in avtomatizacija v logistiki, transportu in proizvodnji. V okviru 5 panelov je kongres predstavil področje celovite zelene transformacije, vloge povezovanja severno jadranskih pristanišč v skupnost »NAPA«, robotizacije in avtomatizacije v proizvodnji in logistiki, dobrih praks energetskega managementa v podjetjih in optimizacije in digitalizacije v transportu.

Arhiv
2022, 9. mednarodni Logistični kongres

V Portorožu se je od 6. do 8. aprila 2022 odvijal 9. Mednarodni Logistični kongres – oskrbovalne verige v znanosti in praksi, ki je na enem mestu združil kar 330 deležnikov iz 139 podjetij, med njimi predstavnikov logistike, prevozništva, proizvodnje, informacijskih in tehnoloških rešitev, šolstva in države. Kongres, katerega rdeča nit so vedno digitalizacija, robotizacija in avtomatizacija, je največji poudarek dal povezovanju vseh deležnikov v procesu, in pomenu logistike v turbuletnih časih epidemije s covidom19 in razmerah v Ukrajini. Dodatno pa je obravnaval tudi gradnjo logističnih centrov, logistiko po tirih in splošni tehnološki modernizaciji, tokrat s poudarki na dronih.

Arhiv
2021, 8. mednarodni Logistični kongres, EUROLOG

V Thermani Laško je od 15. do 17. septembra 2021 potekal že 8. Mednarodni Logistični kongres – oskrbovalne verige v znanosti in praksi/EUROLOG 2021. Kongresa se je to leto udeležilo 288 slušateljev iz 130 različnih podjetij iz 12 držav, največ seveda s področij logistike, industrije in pa transporta.

Mednarodni Logistični kongres je največji in najpomembnejši kongres s področja logistike, transporta in proizvodne logistike v regiji. Vsako leto je podprt s strani vrhunskih domačih in tujih strokovnjakov, predavateljev, sponzorjev in udeležencev. 

Organizator dogodka

Tehnični izvajalec

Ana Rečič Pečnjak 🇭🇷

Ana Rečić Pečnjak je predstavnica agencije Work performance, kipokriva slovenski in hrvaški trg ter pomaga podjetjem pri iskanjunajboljših filipinskih kandidatov. Ana je podjetnica in svetovalka z bogatimi izkušnjami v kadrovski, IT, proizvodni in bančni industriji. Diplomirala je iz bančništva na Ekonomski fakulteti v Zagrebu in je certificirana NLP master practitioner. Ukvarja se s svetovanjem in pomočjo podjetjem, ki imajo pomanjkanje delovne sile, obožuje pa kolesarjenje in pohodništvo po Sloveniji.

Petrol stands as the region’s premier energy company, boasting nearly 80 years of tradition in powering transportation and logistics industry.
With a commitment to cost-efficient and process-optimised logistics, crucial for the success of supply chains, Petrol supports nearly 600 sales points across the region.

Luka Koper is a public limited company that develops and manages the Port of Koper, Slovenia’s only cargo seaport. A well-developed network of maritime and intermodal connections, reliable and flexible services make Port of Koper one of the most important logistic hubs in the region for serving Central and Eastern European countries. The transport route via Port of Koper also provides a major shift in sustainability objectives for all players in the logistics chain, as it represents the shortest and fastest link between Asia and the Mediterranean with the European markets.
As a market leader in the neutral intermodal transport, METRANS connects European hubs with 650 weekly trains, 20 intermodal terminals, and a modern rail fleet. We optimize logistics between ports and inland Europe while prioritizing efficiency and innovation. Our sustainable solutions help reduce emissions, contributing to a greener future.

The company Trace BS d.o.o. deals with the development, sale and implementation of Trace Solutions software, which is a registered trademark in the EU and the Balkan countries.

Subscribers can choose from the following solutions:
– Trace Attendance – registration of working hours with attendance records
– Trace Access – control of access to business premises using RFID cards
– Trace MES – support of production processes, connection to machines in production
– Trace WMS – support for external and internal logistics processes and delivery planning
– Trace BiD – info. a system for controlling processes in production and storage 
– Trace KPI – information support for key business indicators
– Trace OEE – info. system for setting the overall efficiency of machines and devices
– Trace APP – production planning
– Trace Commerce

The software works on WIN and WEB platforms in a multilingual version and is developed with the latest development tools. It can be installed locally on the client’s server or in the cloud.

Customers pay a monthly fee to use the software. Monthly subscription includes:
– Free 24/7/365 support
– Free new versions
– Free add-on programming

The Intereuropa Group as a global logistics service is the leading supplier of complete logistic services in Slovenia and South-Eastern Europe. It offers the range of logistics services in the field of Land transport, Intercontinental transport and logistics solutions. The Intereuropa Group’s core activity is to provide all types of logistics services in the areas of land, sea and air transport, warehousing and distribution, as well as customs and other logistics services required for the smooth flow of goods from the manufacturer to the buyer.

Makom is a provider of sanitary equipment ranging from sanitary paper, cleaning detergents, dosing systems, cleaning machines and doormats. Our environment is very important to us and that is why we focus on providing eco-friendly cleaning fluids and packaging. We offer delivery free of charge, quality service, montage and training from our experts. Our full attention is devoted to every client, as well as our instructions and useful advice. We strive to fulfill every request our clients make, no matter how complex. 

Makom. Clean and simple, simply clean. Is and has been for more than 25 years.

Milšped Slovenia is part of the Milšped Group, a regional leader in transport and logistics, operating in 15 countries on 3 continents with more than 3,700 employees.

The provision of integrated domestic and international transport, distribution, warehousing and customs clearance services is also made possible by the member companies AML, MBOX Terminal, SKY CARGO and M-One, which specialise in logistics services for the automotive industry and e-commerce logistics services, as well as intermodal and air transport.

Founded in 2012, Milšped Slovenia occupies a special place within the Group. Milšped Slovenia is a pioneer in logistics, a link between Europe and the Balkans.

Our warehouse in Grosuplje is both a cross-dock warehouse for groupage shipments from the EU to the Balkan countries and a bonded warehouse for the
storage of goods and all warehousing operations. Our offices in Ljubljana, Koper and Brnik offer solutions for maritime and air transport as well as customs brokerage.

We apply all procedures authorised by the Customs Administration and have a valid AEO certificate.

Milšped Slovenia is a partner that understands the specific needs and challenges of its customers and always strives to provide tailored solutions and timely responses.

Begin your journey with Work performance!
We can offer:
• Job Placement Services / Staffing
• Our rich pool of talented Filipino professionals
is here to help your organization. Our database
covers a wide range of industries, ensuring a
perfect match for your staffing needs.
• Outsourcing Solutions
• Manage your business operations’ peaks and
enhance efficiency with our outsourcing solutions.
• Registration
• We will help with the accreditation process in the
Migrant workers office.
• Onboarding process
By incorporating different training elements your
organization can enhance the cultural competence and
job performance of foreign workers, leading to a more
seamless integration into the workplace.

Contact us:
Work performance d.o.o.
Ulica Ljudevita Gaja 68, 42000 Kućan Marof
info@workperformance.eu
ana@workperformance.

Prigo is a Slovenian logistics company that has been present on domestic and European markets since the 1970s. Though road transportation services are still considered the company’s traditional business, maintenance and sales activities started to develop at the beginning of the 1990s, and have contributed to official representations of famous brands like Mercedes-Benz, MAN, ThermoKing, Michelin and others.

Adria Kombi is the largest independent intermodal operator in Southeastern Europe offering a wide variety of road-rail transport solutions. Over the past thirty years the company’s clear strategy has enabled it to develop a European train network for transporting containers, trailers, swap bodies, and trucks connecting the main industrial hubs across Europe.

DB Schenker is one of the world’s leading providers of logistics services, supporting industry and the global exchange of goods through land, air and sea freight, contract logistics and supply chain management. Through a progressive approach and the development of sustainable services, Schenker strives to reduce its carbon footprint and minimise its impact on the environment. The company is at the forefront of digital innovation, using cutting-edge technologies to optimise supply chains, increase efficiency and deliver timely information and seamless customer experiences.
By combining sustainability and digitalisation, DB Schenker offers comprehensive logistics solutions that focus on environmental responsibility while delivering excellence. As one of the leading providers also in the Slovenian market, DB Schenker sets the standard for sustainable logistics practices and continues to drive important changes towards a greener and digitally orientated future.

SoftNET is a telecommunications company specializing in a wide range of services such as business Internet, IP telephony, mobile telephony, system integration, access to cloud services and colocation.
With high-quality voice and data services, you will be able to simplify IT operations and achieve better connectivity.

EFFECTIVE AND SECURE DIGITAL OFFICE!
At Telprom, we help you to plan, set up and maintain an efficient and cyber-secure digital workplace.

Our experts are choosing FortiNet security solutions which enable also integrated advanced threat detection, automated threat response, real-time traffic analysis, e-mail security and web application firewalls.

Interested in efficient and secure digital office?
Contact us at info@telprom.si or 01 586 31 60.

Navteh is an innovation-oriented company, that together with LX Track develops logistic software and hardware solutions, which are combined in the TrackNav System. With many years of experience, continuous development, and the use of the latest IoT technologies, we offer our customers the most advanced solutions in the field of Fleet and Transport management.

We manage our company with an awareness of a proud history and a drive toward constant improvement.

In the company  TRAUSSNIG d.o.o. we firmly believe that it is people who make the small difference that matters. We offer you individual transport and logistics solutions, perfectly coordinated with your personal requirements.

As an official partner of the international logistician DACHSER SE, we are present in all countries throughout Europe, which gives us a key competitive advantage. The comprehensive network enables fast, reliable and economical transport, daily dispatches and tracebility of goods at any given moment.

Promptness and professionalism is the advantage of our team.

Become part of our success story!

Translog was established in 2008, located in Skopje, North Macedonia. Operating own brand-new fleet, AEO&ISO certified, member of IATA. Air, Sea&Road fully covered.

Trinet Informatika is a leading provider of software applications in the area of automated customs procedures and logistics.

30 years of experience based on own communication infrastructure represents supplementary factors to our partners efficient business process and increased their competitive advantages.

Our strategies are:
– continual development,
– preservation of professional excellence,
– sharing of knowledge and experience,
– maintaining user satisfaction and long term partnership with all involved parties,
– expanding the circle of users of entire EU market,
– and actively participating and cooperating in international associations as well as technological platformsHow to reach us:

E-mail: info@trinet.si
Telephone: +386 (0)1 52 00 150
Website: www.trinet.si

We Move is a fast-growing logistics company, providing optimal solutions for businesses encountering challenges in their logistics processes or for key suppliers managing fluctuating customer orders. Our dedicated and motivated team offers customized solutions tailored to your specific needs. Continuous staff training is a cornerstone of our approach, underscored by the establishment of the Logistics Training Academy. Our goal is to deliver top-tier manpower and expertise to our clients, enhancing service quality. Leveraging our access to our parent company, Kariera, we ensure access to highly qualified staff for our operations.

dr. Tomislav Letnik 🇸🇮

Izredni profesor

Dr. Tomislav Letnik je izredni profesor za področje prometnega inženirstva na Fakulteti za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru. V svoji znanstveno-raziskovalni karieri je sodeloval pri več kot 30 nacionalnih in mednarodnih projektih. Njegovo raziskovalno delo je usmerjeno predvsem v področje tovornega transporta, transportno ekonomijo, okoljske in energetske vidike transporta ter optimizacijo transportnih in logističnih procesov. Je avtor ali soavtor številnih izvirnih znanstvenih in strokovnih člankov ter aktiven recenzent v uglednih znanstvenih revijah.

Opis sponzorja bo na voljo kmalu!

We care about your safe mobility and provide you with worry-free journeys 24 hours a day, 7 days a week, all year round. In 30 centres across Slovenia, including the AMZS Safe Driving Centre in Vransko, the Driving School and the Karting and Motorsport Centre in Slovenja vas, we delight our members and customers with the right solutions – roadside assistance, membership, technical examination, registration, insurance, homologation, car service, safe driving courses, karting and driving school.

Welcome to AMZS!

ELEMENTUM, d.o.o. je vodilno slovensko podjetje, ustanovljeno leta 2006, specializirano za naložbe v plemenite kovine. Kot del združenja Elementum Europa EWIV deluje v več evropskih državah. S poudarkom na strokovnosti, zaupanju in izobraževanju pomaga več kot 50.000 strankam pri zaščiti in rasti premoženja s plemenitimi kovinami.

Podjetje Trace BS d.o.o. se ukvarja za razvojem, prodajo in implementacijo Programsko opremo Trace Solutions, ki je registrirana blagovna znamka v EU in v državah Balkana.

Naročniki lahko izbirajo med naslednjimi rešitvami:
– Trace Attendance – registracija delovnega časa z evidenco prisotnost
– Trace Access – kontrola dostopa v poslovne prostore z uporabo RFID kartic
– Trace MES – podpora procesov proizvodnje, povezava na stroje v proizvodnji
– Trace WMS – podpora procesom eksterne in interne logistike ter planiranju razvoza
– Trace BiD – info. sistem za nadzor procesov v proizvodnji in skladiščenju
– race KPI – informacijska podpora ključnim kazalcem poslovanja
– Trace OEE – info. sistem za postavitev skupne učinkovitosti strojev in naprav
– Trace APP – planiranje proizvodnje
– Trace Commerc

Programska oprema deluje na WIN in WEB platformi v večjezični različici in je razvita z najnovejšimi razvojnimi orodji. Nameščena je lahko lokalno na strežnik naročnika ali v oblaku.

Za uporabo programske opreme kupci plačujemo mesečno naročnino.
Mesečna naročnina vključuje:
– Brezplačno podporo 24/7/365
– Brezplačne nove verzije
– Brezplačno programiranje dopolnitve

Bart Streefkerk 🇳🇱

Vodja mednarodne prodaje

Bart Streefkerk prihaja z Nizozemske. Že več kot 25 let se ukvarja s čiščenjem, zato odlično pozna vse vidike tega področja, tako v manjših podjetjih, kot tudi v ogromnih skladiščih. V dolgoletni karieri je spoznal večino problemov, ki se lahko pojavijo v takšnih okoljih, in natančno ve, kako jih preprečiti.

Pri Adlatusu in Makomu je zadovoljstvo in razumevanje strank vedno na prvem mestu. Roboti se izkažejo kot odlično orodje za čiščenje objektov, še posebej v obdobju, ko primanjkuje osebja. Ključnega pomena je, da se človeške vire usmeri tja, kjer so najbolj potrebni, medtem ko roboti poskrbijo za čiščenje večjih, odprtih površin.

V ADLATUSU, ki je eden izmed pionirjev na področju čistilnih robotov, se Bart posveča prepoznavi vaših ključnih čistilnih izzivov in vam pomaga, da najdete učinkovite rešitve za samostojno čiščenje.

CVS Mobile, d.d. je vodilni srednjeevropski ponudnik naprednih telematskih rešitev z več kot 20letnimi izkušnjami na področju telematike, svoje znanje in rešitve pa je leta 2023 združil s podjetjem Eurowag. Partnerstvo nam omogoča, da strankam nudimo celovito rešitev za vozne parke in optimizacijo poslovanja v komercialnem cestnem prometu.

DB Schenker je eden od vodilnih svetovnih ponudnikov logističnih storitev – s kopenskimi, letalskimi in pomorskimi prevozi, pogodbeno logistiko in upravljanjem oskrbovalne verige podpiramo industriji in globalno izmenjavo blaga. Specializirani smo za razvoj individualnih rešitev po meri partnerja in naprednih inovacij, ki naslavljajo izzive prihodnosti.

Adria Kombi je največji neodvisni intermodalni operater v jugovzhodni Evropi, ki ponuja široko paleto rešitev kombiniranega prometa(železnica-cesta). V zadnjih tridesetih letih je jasna strategija podjetja omogočila razvoj evropske mreže vlakov za prevoz kontejnerjev, prikolic, zamenljivih tovorišč in tovornjakov, ki povezujejo glavna industrijska vozlišča po Evropi.

BE-terna je eden vodilnih evropskih ponudnikov poslovnih programski rešitev in storitev. Podjetjem pomagamo v hiperpovezanem svetu, izkoriščanju priložnosti in obvladovanju tveganj. Kot del Telefónica Tech in partner Microsofta, Inforja, Qlika in UiPatha zagotavljamo stabilnost digitalizacijskih in avtomatizacijskih projektov. Z več kot 1.100 strokovnjaki na 25 lokacijah v Evropi usmerjamo podjetja v prihodnost.
 
Družba FedEx Corp. (NYSE: FDX) strankam in podjetjem ponuja širok nabor prevoznih in poslovnih storitev ter rešitev za e-trgovanje. FedEx s svojo široko mrežo logističnih rešitev dostavlja v več kot 220 držav in ozemelj po vsem svetu in je zaupanja vreden partner za vse vaše transportne potrebe. Več informacij najdete na fedex.com.

Skupina Intereuropa je vodilni ponudnik celovitih logističnih storitev v Sloveniji in jugovzhodni Evropi. Dejavnost skupine Intereuropa je zagotavljanje vseh vrst logističnih storitev s področja kopenskega, pomorskega in zračnega prometa, skladiščenja in distribucije kot tudi carinskih in drugih logističnih storitev, ki so potrebne za nemoten pretok blaga od proizvajalca do kupca.

EkoInfo je razvojno IT podjetje, ki s svojimi informacijskimi rešitvami omogoča digitalizacijo in učinkovito organizacijo oskrbovalnih verig
Produkti EkoInfo so:
  • eTRANS 365, vodilni produkt za organizacijo oskrbovalne verige
  • Data center, deluje 24/7/365 na znani lokaciji v Sloveniji. Ima ISO 27000 in usposobljene strokovnjake.
  • Akademija, ki uvaja in izobražuje uporabnike eTRANS 365. Akademija vključuje tudi kontaktni center.
NLB d.d. je javna delniška družba in osrednja članica NLB Skupine, vodilne bančne in finančne skupine s sedežem in ekskluzivnim strateškim interesom v naši domači regiji – Jugovzhodni Evropi. Skupina zagotavlja univerzalni bančni model ter stranke podpira s storitvami za prebivalstvo in podjetja in storitvami investicijskega bančništva, vse svoje poslovanje pa intenzivno prepleta s trajnostjo.

Skupina TPSX ni le distribucijsko podjetje, temveč tudi razvojni center za inovativne robotske sisteme, zaradi česar je edinstvena v tem delu Evrope. Skupina TPSX Group s predano ekipo strokovnjakov postavlja industrijske standarde, saj združuje napredno tehnologijo z natančnim razumevanjem logističnih zahtev.

Za skupino TPSX je značilen vizionarski pristop. Namesto, da bi zgolj izpolnjevala obstoječe standarde, aktivno oblikuje prihodnost logistike. Z
nenehnimi raziskavami in razvojem ustvarja in uvaja najsodobnejše tehnologije, ki podjetjem omogočajo prilagajanje dinamičnim zahtevam trga.

Skupina TPSX Group ni le vodilna pri uvajanju robotskih sistemov, temveč tudi zagovornik novega razmišljanja v logistiki. Prizadeva si navdušiti druge,
da bi se spopadli s prihodnostjo, in pomaga članskim podjetjem doseči nove vrhunce z brezhibnimi procesi in učinkovito avtomatizacijo.

S podjetjem TPSX stranke ne sklenejo le partnerstva, temveč postanejo tudi del skupnosti inovatorjev. Podjetje podpira svoje stranke na vseh stopnjah izvajanja, od začetnega načrtovanja do vzpostavitve in vzdrževanja sistema. TPSX ni le dobavitelj, temveč dolgoročni partner pri doseganju vašega uspeha.

Frigologo je vodilno slovensko podjetje na področju hladne logistike živil z 20-letno tradicijo. Smo vaš zanesljiv in strokoven partner na področju celovitih logističnih rešitev, ki deluje na področju celotne Evrope in Balkana. Leta 2017 smo se preselili v novo skladišče in postali logist leta. Naš slogan »WORK HARD, PLAY HARD« nas kar najbolje predstavlja.

SŽ-Tovorni promet je integralni intermodalni ponudnik prevozov po Sloveniji in v tujini. S sodobnimi logističnimi centri v Ljubljani, Mariboru, Celju in v Kopru povezujemo blagovne tokove od Severozahodne in Srednje Evrope, v Jugovzhodno Evropo in vse do Turčije. Uporabnikom ponujamo celovite logistične storitve, tako v klasičnem kot v kombiniranem prometu. Zagotavljamo hiter, zanesljiv in kakovosten prevoz, hkrati pa konkurenčne cene na vsej prevozni poti, načrtovanje transporta, svetovanje o varnosti in nakladanju blaga ter prevoz pošiljk na zahtevani relaciji.

S svojimi storitvami smo nepogrešljiv del oskrbe številnih pomembnih podjetij v Sloveniji in v tujini. Prevažamo široko paleto blaga, od težjega množičnega blaga in surovin do blaga visoke vrednosti. V sodelovanju z dolgoletnimi partnerskimi prevozniki lahko po vsej Evropi poskrbimo za nove vlakovne povezave in oblikujemo vrsto posebnih produktov, ki so vezani na hiter prevoz. Zagotavljamo pričakovano dinamiko prevozov in povezave na trase drugih evropskih vlakov.

Naše prednosti:

  • zanesljivost, hitrost, varnost in točnost prevoza
  • sproten pretok informacij, podprt s sodobnim informacijskim sistemom
  • zagotovljen in konkurenčen čas prevoza
  • skladiščenje blaga
  • možnost dostave blaga do končnih uporabnikov
  • prevoz tovora od vrat do vrat, s celotno logistiko
  • zadostno število tovornih vagonov za prevoz različnih vrst blaga
  • nadzor prevozov in spremljanje pošiljk
  • visoko kakovost prevozov
  • učinkovito poslovanje

Luka Koper je delniška družba, ki razvija in upravlja koprsko pristanišče, edino slovensko tovorno morsko pristanišče. Razvejana mreža pomorskih in železniških povezav ter zanesljive in prilagodljive storitve pristanišče uvrščajo med najpomembnejša v širši regiji. Transportna pot preko koprskega pristanišča omogoča vsem udeležencem logistične verige pomemben premik pri doseganju trajnostnih ciljev, saj predstavlja najhitrejšo povezavo med Azijo in Sredozemljem ter srednjeevropskimi trgi.

Atrios že več kot 20 let razvija poslovne nepremičnine z združevanjem zanesljivega vodenja projektov s trajnostno, funkcionalno arhitekturo. Naš poudarek ni le na uveljavljenih vozliščih, ampak razvijamo projekte tudi na novih zelo perspektivnih logističnih in industrijskih točkah v regiji CEE/JVE, zlasti na Slovaškem, v Sloveniji in na Hrvaškem.

Kontakt:

Andrea Rössler, Business Development Manager
andrea.rossler@atrios.sk, +386 31 776 586

Michal Buban, Managing Partner
michal.buban@atrios.sk, +421 903 241 080

Učinkovito po zasnovi ∞ krožno po naravi

Schoeller Allibert je kot vodilni na evropskem trgu s 65-letno tradicijo že od samega nastanka plastičnega zaboja vodil revolucijo v dobavnih verigah z rešitvami, ki so hkrati učinkovite in trajnostne. Naš namen je preprost, a globok: pospešiti trajnostne dobavne verige z inovativnimi rešitvami za večkratno uporabo, ki so učinkovite po zasnovi in krožne po naravi. Z vsakim izdelkom naredimo korak k bolj trajnostni prihodnosti.
Inovacije so v središču našega delovanja, od zmanjševanja količine odpadkov in spodbujanja možnosti recikliranja do vključevanja recikliranih materialov v naše izdelke. Z nenehnimi izboljšavami si prizadevamo biti vodilni na področju embalaže za večkratno uporabo in trajnostnih logističnih praks ter tako spodbujati napredek v smeri krožnega gospodarstva.

METTLER TOLEDO je vodilni globalni proizvajalec preciznih inštrumentov. Smo vodilni na področju tehtalnih inštrumentov, ki se uporabljajo v laboratorijih, industrij in prehrambenih panogah. V transportu in logistiki vam lahko ponudimo dimenzionerje, paletne tehtnice, tovorne tehtnice ter sisteme za dinamično tehtanje paketov. 

We Move je hitro rastoče logistično podjetje. Predstavljajo optimalnega partnerja za podjetja, ki se soočajo z izzivi v lastnih logističnih procesih ali po drugi strani za ključne dobavitelje, ki se srečujejo s konstantno spreminjajočimi se naročili kupcev. Njihova predana in motivirana ekipa je pripravljena na vaši lokaciji ponuditi celovito rešitev po meri, razvito posebej za vaše potrebe. Njihova prednost je tudi stalno izobraževanje kadra, kar je bil tudi glavni motiv za ustanovitev akademije za izobraževanje logistov. Cilj je zagotoviti najboljšo delovno silo in ekspertizo naročnikom ter izboljšati kakovost storitev. Pri iskanju visoko usposobljenega kadra je družbi v veliko pomoč tudi dostop do matične družbe Kariera.

Skupina Intereuropa je vodilni ponudnik celovitih logističnih storitev v Sloveniji in jugovzhodni Evropi. Dejavnost skupine Intereuropa je zagotavljanje vseh vrst logističnih storitev s področja kopenskega, pomorskega in zračnega prometa, skladiščenja in distribucije kot tudi carinskih in drugih logističnih storitev, ki so potrebne za nemoten pretok blaga od proizvajalca do kupca.

Tenzor d.o.o. je eno vodilnih integracijskih podjetij JV Evrope, ki že več kot 30 let ponuja rešitve na področju integriranih centralno nadzornih sistemov, sistemov upravljanja zgradb, RFID rešitev, tehničnega varovanja in elektroinštalacij. Svoje rešitve ponujajo na področjih maloprodaje, logistike, industrije, prometa in parkirnih sistemov, knjižnic, hotelov in term.

Milšped Slovenija je del skupine Milšped Group, vodilne v regiji na področju transporta in logistike, ki deluje v 15 državah na 3 kontinentih. Z dolgoletnimi izkušnjami in logističnim znanjem smo si pridobili zaupanje priznanih partnerjev, ki so del naše zgodbe.

Z lastno floto ponujamo prilagojene rešitve za mednarodni cestni, letalski in pomorski promet ter carinsko posredovanje, distribucijo in skladiščenje.

PRO-BIS. Poslovno inteligentne rešitve

V sklopu optimizacije poslovno-skladiščnih procesov izvedemo pregled celovite logistike, skupaj z vami ugotovimo in analiziramo specifične potrebe vašega podjetja in pripravimo logistično rešitev, ki je prilagojena vašim potrebam in pogojem transporta, distribucije in skladiščenja.

Petrol je največje slovensko energetsko podjetje, vodilni ponudnik energentov in s 318 prodajnimi mesti eno največjih trgovskih podjetij v Sloveniji, ki je hkrati prisotno tudi v regiji jugovzhodne Evrope. Razvija trajnostne energetske rešitve, vlaga v obnovljive vire energije ter ponuja inovativne storitve za e-mobilnost in učinkovito rabo energije.

Špica je vodilni regijski implementator rešitev za digitalno preobrazbo na področju oskrbovalnih verig. Uvajamo IT rešitve za celotno oskrbovalno verigo, od proizvodnje, preko skladiščenja, do transporta. Na logističnem kongresu 2025 prikazujemo Zebra in Honeywell opremo in WMS rešitev za upravljanje skladišč.

DB Schenker is one of the world’s leading global logistics providers — we support industry and trade in the global exchange of goods through land transport, worldwide air and ocean freight, contract logistics and supply chain management. We specialize in developing sustainable solutions and innovations fit for the future.

DB Schenker je eden od vodilnih svetovnih ponudnikov logističnih storitev – s kopenskimi, letalskimi in pomorskimi prevozi, pogodbeno logistiko in upravljanjem oskrbovalne verige podpiramo industrijo in globalno izmenjavo blaga. Specializirani smo za razvoj trajnostnih rešitev po meri partnerja in naprednih inovacij, ki naslavljajo izzive prihodnosti.

Lion Claim GmbH – Pomagamo vam pri uveljavljanju vaših pravic!

Kot financer sodnih postopkov smo specializirani za izvajanje skupinskih tožb. Predvsem v primeru odškodninskih zahtevkov v zvezi s kartelom tovornjakov lahko prizadeta prevozna podjetja prejmejo odškodnino v višini do 10.000 EUR na tovornjak. Prevzamemo organizacijo in prevzem stroškov za vaš odškodninski zahtevek.

UČINKOVITA IN VARNA DIGITALNA PISARNA!

V podjetju Telprom vam pomagamo načrtovati, postaviti in vzdrževati učinkovito in kibernetsko varno digitalno okolje.

Naši strokovnjaki izbirajo varnostne rešitve FortiNet, ki med drugim omogočajo integrirano zaznavanje naprednih groženj, avtomatski odziv na grožnje, analizo prometa v realnem času, varno elektronsko pošto in varovanje spletnih aplikacij.

Želite tudi vi imeti učinkovito in varno digitalno pisarno? Oglasite se nam na info@telprom.si ali na 01 586 31 60.

Navteh je razvojno naravnano podjetje, ki skupaj s podjetjem LX Track razvija programsko in strojno opremo za potrebe transporta in logistike, združene v sistemu TrackNav.

Z dolgoletnimi izkušnjami, neprekinjenim razvojem in uporabo najnovejših IoT tehnologij strankam nudimo najnaprednejše rešitve na področjih Fleet in Transport management.

EPADA je sodobno logistično podjetje, ki zagotavlja optimalne logistične storitve po  sistemu 3PL logistike. Zgradili smo si ugled kot zanesljiv, kakovosten in zaupanja vreden ponudnik logističnih storitev. Specializirani smo za širok spekter logističnih storitev od skladiščnih procesov do avtomobilske logistike in organizacije transportnih poti.

LEOSS d.o.o. je vaš zanesljiv partner za avtomatsko identifikacijo in mobilno zbiranje podatkov. Z več kot 30-letnimi izkušnjami razvijamo napredne RFID in WMS rešitve, ki optimizirajo vaše poslovne procese. Zagotavljamo kakovostno strojno in programsko opremo ter celovito podporo za brezhibno delovanje vašega sistema.

Trinet Informatika je vodilni ponudnik programskih aplikacij na področju avtomatiziranih carinskih postopkov in logistike.

30-letne izkušnje, ki temeljijo na lastni komunikacijski infrastrukturi predstavljajo pomemben faktor k učinkovitemu poslovnemu procesu naših partnerjev in k povečanju njihovih konkurenčnih prednosti.

Naše strategije so:

stalen razvoj,
ohranjanje strokovne odličnosti,
izmenjava znanja in izkušenj,
ohranjanje zadovoljstva uporabnikov in dolgoročno partnerstvo z vsemi strankami,
širjenje kroga uporabnikov aplikacij in storitev na območju celotnega trga EU,
in aktivno sodelovanje v mednarodnih združenjih tako kot na tehnoloških platformah.

 

Kako nas kontaktirati:
E-pošta: info@trinet.si
Telefon: +386 (0)1 52 00 150

dr. Nick Vyas 🇺🇸

Ustanovni izvršni/akademski direktor

Dr. Nick Vyas je ugleden predavatelj in vodilni strokovnjak s področja upravljanja oskrbovalnih verig. Je ustanovni izvršni direktor Inštituta za globalne oskrbovalne verige Marshall Randall R. Kendrick na Univerzi Južna Kalifornija in akademski direktor magistrskega programa Upravljanje globalnih oskrbovalnih verig na Univerzi Južna Kalifornija. Poleg tega  kot redni profesor kliničnih podatkovnih znanosti in operacij na Univerzi Južna Kalifornija Marshall predano oblikuje in navdihuje naslednje generacije vodij globalnih oskrbovalnih verig.

Zaradi svojih pronicljivih spoznanj je postal zaupanja vreden glasnik v najpomembnejših medijih, vključno z Reutersom, MSNBC, Bloombergom, Fox News, Voice of America, CGTN in Business Insider. Znan je po svoji sposobnosti razjasnitve kompleksnosti svetovne trgovine in oskrbovalnih verig, zaradi česar ga pogosto povprašajo njegovih jasnih in prepričljivih analizah. Njegova sposobnost razlage zapletenih vprašanj v razumljivih in poučnih komentarjih je utrdila njegov sloves vrhunskega strokovnjaka.

Dr. Vyas, ugledni član Ameriškega združenja za kakovost (ASQ), je vodilna osebnost na področju upravljanja kakovosti in nenehnih izboljšav. Dr. Vyas svetuje vodstvenim kadrom v gospodarstvu glede obvladovanja kompleksnosti svetovne trgovine in optimizacije najboljših praks za upravljanje oskrbovalnih verig. Njegovo strokovno znanje je imelo ključno vlogo pri oblikovanju vladnih politik, povezanih z upravljanjem oskrbovalnih verig.

Melanie Musso 🇫🇷

Vodja inovacij in umetne inteligence

Mélanie Musso je vodja inovacij in umetne inteligence v podjetju CEVA Logistics, ki je vodilno podjetje na področju rešitev za oskrbovalne verige. Z bogatimi izkušnjami na področju trženja in logistike nadzoruje inovacijske strategije pri letalskih, pomorskih in pogodbenih logističnih storitvah. Opravila je magisterij MBA na Poslovni šoli v Parizu.

Alen Kahvedžić 🇸🇮

Alen Kahvedžić je zaposlen na Pošti Slovenije, kjer se ukvarja z uvajanjem inovacij in naprednih tehnologij v poštno-logistične procese. Ima večletne izkušnje z izvedbo razvojno-raziskovalnih in inovacijskih projektov, predvsem v okviru programa EU Horizon. Trenutno vodi projekt ADMIRAL, osredotočen na trajnost logističnih procesov, hkrati pa sodeluje pri projektih uvajanja avtonomnih rešitev v logistiko.

Klemen Kindlhofer 🇸🇮

Director of Manufacturing Excellence & Innovation

As the Director of Manufacturing Excellence and Innovation, he oversees production development across eight plants within the Danfoss Hydronics division. The Ljubljana plant, under his leadership, initiated the implementation of lean principles two decades ago and has since shifted its focus to the automation and digitalization of production processes. He takes particular pride in the innovative automation solutions applied to small series production, showcasing a remarkable ROI.

Nenad Zdravković 🇷🇸

Member of the Supervisory Board

Nenad has accumulated extensive experience in transport and logistics management, spanning nearly three decades of dedicated service within the Milšped Group. Throughout various top management roles, he has overseen the group’s global presence and successfully expanded business areas, including automotive, intermodal, air, sea, and rail transport. Notably, he played a key role in advancing the integrated logistics solutions for e-commerce offered by M ONE, a Milšped Group company. Over the course of his career, Nenad has taken on responsibilities such as global distribution, Deputy CEO, and member of the Management Board, significantly elevating the company’s operations across all facets of logistics.

Erich P. Cossutta 🇷🇸

Co-founder and President

Erich Cossutta was born in Trieste in 1975 and comes from a family that has been involved in transport, shipping and logistics in the Balkans and the Middle East for several generations.

He is the President of Dragon Maritime Group. Dragon Maritime represents Cosco Shipping in the Western Balkans. Cosco Shipping is the third largest shipping company in the world and connects the markets of Central and Eastern Europe intermodally with the world via its hub in Piraeus. The Dragon Maritime Group is part of Aegida Holding, of which he is president and co-owner. The group is based in Slovenia and operates in the fields of maritime transport, logistics, ports and inland terminals, with a focus on the Balkan region and Central Europe. The entire group employs more than 300 people and has an annual turnover of 280 million euros.

Simon Franko 🇸🇮

Managing Director

Simon Franko, a seasoned chemical engineer, boasts over 25 years of management experience in an international setting. In 2016, he assumed the pivotal position of Country Director, overseeing operations in three countries: BASF Slovenia, BASF Croatia, and BASF Serbia.

Gregor Glušič, MBA 🇭🇷

CEO

Gregor Glušič has been a prominent figure in the logistics industry since 2005, dedicating 16 years to Maersk and serving as the Managing Director of the company in Slovenia from 2015 to 2021. Over the past two years, he has assumed the role of CEO at Enna Logic/Transport, the first and largest private railway operator in Croatia. Notably, Enna Logic is a co-investor, partnering with APMT, in the development of a new container terminal in Rijeka, slated to open next year. Throughout his career, Glušič has gained diverse experience in different countries and cultures, with a special passion for trade, which he considers the area closest to his heart.

B.Sc. Christoph Ehrhardt 🇩🇪

Department Head Trends and Technology Research Corporate R&D

Christoph Ehrhardt has been working at Dachser for 17 years.

He trained as a forwarding agent at one of our branches in Hof and completed a bachelor’s degree in logistics management (B. Sc.).

After many years at the Hof branch, where he was responsible for employee training, projects and process optimization, he joined our head office in Kempten in 2018 in Corporate Research & Development, where he is responsible for the Trends and Technology Research department as Department Head.

mag. Mitja Žagar 🇸🇮

Logistics engineer

Mitja joined Hella Saturnus Slovenia in 2009. At the beginning of his career, he managed the warehouse for internal components (wip) and led a team of internal transport workers. After the reorganisation of the logistics department, he was given the opportunity to work as an internal logistics assistant. His main tasks were to optimise the internal logistics processes with a focus on material flow and storage space. He was also responsible for automation in logistics.

Due to his extensive experience, he was appointed logistics project manager for the construction of a new logistics centre and an automated high-bay warehouse. The main tasks in this project were planning, coordination, supervision of testing and final takeover.

 

Blaž Gladek 🇸🇮

Logistics manager

Mitja joined Hella Saturnus Slovenia in 2009. At the beginning of his career, he managed the warehouse for internal components (wip) and led a team of internal transport workers. After the reorganisation of the logistics department, he was given the opportunity to work as an internal logistics assistant. His main tasks were to optimise the internal logistics processes with a focus on material flow and storage space. He was also responsible for automation in logistics.

Due to his extensive experience, he was appointed logistics project manager for the construction of a new logistics centre and an automated high-bay warehouse. The main tasks in this project were planning, coordination, supervision of testing and final takeover.

 

mag. Tanja Rupnik 🇸🇮

Head of Intralogistics Systems Department

She started her career as a young researcher at the Jožef Stefan Institute, where she studied the pumping properties of solid-state laser sources. After completing her Master’s degree in Physics, she worked at Fotona d.d. in the field of global marketing of medical lasers and development of their applications, while also completing a Master’s degree in Management and Organisation at the Faculty of Economics in Ljubljana. After that, she managed the International Cooperation Department at the Chamber of Commerce and Industry of Slovenia, which organised numerous activities and consultancies to support Slovenian companies in reaching new markets. Since 2006, she has been working at RIKO d.o.o., one of the leading Slovenian engineering companies. She manages the Intralogistics Systems Dpartment, which develops and implements specialised solutions in the field of automated warehouses and internal logistics.

M.Sc. Konstantinos Haniotis 🇬🇷

Founder & CEO

Konstantinos Haniotis holds an MSc in Economics from London School of Economics. He started his career in 1985 as an Investment Banker.

In 2000 his passion for creativeness and effectiveness drove him to create Telenavis. The scope was to take advantage of the emerging technologies by that time (Internet, Digital Mas, GPS, GPRS) and use them to change the everyday operations and transportation.

23 years later Telenavis remains strong, technological leader in its market and Konstantinos Hanioris remains CEO, and at the same time President of HILME (Hellenic Institute of Logistics and Management) Vice President of ITS Hellas, Vice President of the European Logistics Association, and contributor as an expert to several Greek and International bodies, as the Greek Ministry of Transportation, the Greek Ministry of Research, to the EU project under EASME-COSME “Big Data and B2B platforms: the next big opportunity for Europe”, to the Steering Committee for the development of ICT-innovative projects between Greece – Egypt and Cyprus and to the European Innovation Partnership on Smart Cities and Communities and Ambassador of the UAM Initiative in Greece.

M.Sc. Konstantinos Vasilakos 🇬🇷

General Manager

Κonstantinos Vassilakos is a seasoned professional with over two decades of experience in diverse domains. His professional journey has been characterized by a relentless pursuit of excellence and a commitment to staying at the forefront of industry evolution.

His expertise extends to management and operational facilities, marketing strategy development and implementation, digital business, partner relationship building, and international sales through differentiated channels.

A highlight of his journey includes companies such McKinsey, PwC, Skoda, Hummel, Esprit, Neon Energy, Kioskys navigating complex challenges in turnaround management, contributing to successful outcomes.

Vladimir Makuc 🇸🇮

Plant manager

Vladimir Makuc joined the Hidria team last year, assuming the role of Site Manager in the Hidria Movent business unit. In this capacity, he holds primary responsibilities for overseeing production processes and maintenance. With a professional career spanning 26 years, Vladimir embarked on his journey as a planning and production manager. Over the last seven years, he has further honed his expertise by managing production units within a larger company

Luka Romih 🇸🇮

Head of technology

My career began 12 years ago when I joined Marmor Hotavlje, where I held various positions, from entry-level production to Head of Technology. During this time, I gained extensive knowledge and experience, not only in manufacturing processes, but also in computer techniques such as 3D modelling and programming Last year, I played a key role in the team responsible for implementing the MES system.

Prof. Dr. Slobodan Antić 🇷🇸

COO

Slobodan Antić has more than 20 years of experience in senior management positions (logistics and production) in international and national companies such as: GRAND KAFA (production and distribution of coffee), Agrokor – IDEA (retail), LA FANTANA Romania (production and distribution of water), FORMA IDEALE (production of flat-pack furniture), BEOROL (distribution of tools) and PIRAMIDA 72 (production and distribution of wet wipes, paper confectionery and cosmetics). He is also a consultant for the optimisation and digitalisation of production and logistics processes at PEŠTAN, WURTH, ORBITAL, PLUSPLUS FARMINA, NEOPLANTA and other companies.

ENNA Logic je logistično podjetje, ustanovljeno leta 2019, ki ponuja celovite logistične rešitve s poudarkom na večmodalnem pristopu. V sodelovanju z mednarodnim podjetjem APM Terminals, delom skupine Maersk, podjetje razvija projekt Rijeka Gateway, ki predstavlja enega največjih infrastrukturnih projektov na Hrvaškem.
Nikola Balaban 🇸🇮

CEO

Nikola Balaban is a graduated electrical engineer and co-founder of Dispo Market, a start-up company, that focuses on optimising the space available in trucks. He has extensive experience in software and cloud infrastructure development, which he gained at Outfit7, where he worked on video game development. He is also a mentor and speaker at various technology events where he shares his knowledge and enthusiasm for new technologies.

ENNA Logic is a logistics company founded in 2019. It offers a complete logistics service by providing multimodal customer solutions. In partnership with the international company APM Terminals (part of the Maersk Group), ENNA Logic is developing the Rijeka Gateway project, which is currently one of the largest infrastructure projects in Croatia.
CEVA Logistics, svetovni vodilni ponudnik logistike tretjih oseb, zagotavlja in upravlja prevozne in globalne rešitve oskrbovalne verige za povezovanje ljudi, izdelkov in ponudnikov po vsem svetu. CEVA ponuja širok spekter prilagojenih celovitih rešitev v pogodbeni logistiki ter zračnem, morskem, kopenskem in končnem prevozu vozil ter je del skupine CMA CGM, svetovnega vodilnega podjetja v ladijskem prevozu in logistiki.
mag. Ines Pentek 🇸🇮

Projektna vodja

Ines Pentek je magistrica inženirka prometa ter projektna vodja na Fakulteti za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo v Mariboru. Aktivno sodeluje v mednarodnih raziskovalnih projektih s področja trajnostne mobilnosti in logistike, kot so GRETA, TRACE in MED COLOURS. Njene raziskave se osredotočajo na horizontalno sodelovanje logističnih podjetij ter inovativne pristope k mestni logistiki.

mag. Gregor Rak 🇸🇮

Direktor/ravnatelj

Mag. Gregor Rak, direktor/ravnatelj Prometne šole Maribor, Višje strokovne šole L.I.V.E., prihaja iz izobraževalnega centra, kjer izvajajo višješolske strokovne študijske programe (Logistično inženirstvo, Računalništvo in informatika, Varstvo okolja ter Ekonomist). V svoji sestavi imajo tudi šolo vožnje (vse kategorije), ki je ena večjih v regiji. Vizija šole je agilno povezovanje šole z gospodarstvom.

Prof. dr. Rebeka Kovačič Lukman 🇸🇮

Profesorica

Prof. dr. Rebeka Kovačič Lukman je profesorica na Fakulteti za logistiko, Univerze v Mariboru. Vodila je več kot 25 mednarodnih projektov in je gostujoča predavateljica na tujih univerzah. Prav tako sodeluje v uredniških odborih znanstvenih revij na področju logistike in okolja (npr. Logforum, Logistics, Supply chain, Sustainability and global challenges ipd) ter članica mednarodnih odborov zanstvenih združenj.
dr. Tomislav Letnik 🇸🇮

Associate professor

Dr. Tomislav Letnik is an Associate Professor of Traffic and Transportation Engineering at the Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture, University of Maribor. Throughout his scientific and research career, he has participated in more than 30 national and international projects. His research primarily focuses on freight transport, transport economics, environmental and energy aspects of transport, and the optimization of transport and logistics processes. He is the author or co-author of numerous original scientific and professional articles and serves as an active reviewer for reputable scientific journals.

Vojko Rotar 🇸🇮

Član uprave – delavski direktor

Vojko Rotar je po izobrazbi diplomirani ekonomist. Poklicno pot je začel leta 1995 v špediterskem podjetju Avico iz Ljubljane in v dejavnosti logistike ter kasneje mednarodne trgovine ostal do leta 2003, kjer je nabral vrsto izkušenj na področju delovanja pristanišča kot tranzitne točke, ki posreduje mednarodne blagovne tokove. Razumevanje splošnega gospodarskega okolja in delovanje subjektov znotraj njega so mu odprle pot do različnih del znotraj medijsko – komunikacijskega področja, kjer se je preizkusil kot urednik, novinar, dopisnik, fotoreporter in spletni poročevalec pri več slovenskih medijih. V koprskem javnem podjetju Marjetica je bil odgovoren za odnose z javnostmi in maketing, kjer se je približal številnim področjem, ki so povezana s spodbujanjem dobrih okoljskih praks in sodelovanjem z lokalno skupnostjo.

dr. Tjaša Zupančič Hartner 🇸🇮

Vodja razvoja

Dr. Tjaša Zupančič Hartner je interdisciplinarna strokovnjakinja z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju razvoja tehnologij in optimizacije procesov. Doktorirala je na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru in je zaposlena v podjetju GIC GRADNJE kot vodja trajnostnega razvoja in inovacij.

S timom sodelavcev postavlja nove standarde v industriji, saj vodi prelomne projekte digitalizacije v panogi:

Prva pametna betonarna v Sloveniji, ki omogoča popolnoma digitalizirano proizvodnjo betona.
Največja digitalna transformacija v podjetja v gradbeništvu, ki uvaja trajnostne in pametne rešitve za večjo učinkovitost.

 

Jan Suhadolnik 🇸🇮

Direktor

Jan Suhadolnik je direktor in inženir z vizijo. Kot priznan strokovnjak na področju avtomatizacije, robotike in industrijske digitalizacije, v Sloveniji že vrsto let uvaja inovativne rešitve za pametne tovarne prihodnosti. Njegove bogate izkušnje segajo od razvoja prilagojenih industrijskih rešitev do optimizacije proizvodnih procesov v sodelovanju s podjetji, kot so SIBO, Pošta Slovenije, SKAZA, TPV, PURFLUX, INEA, FRUCTAL, ODELO, JUB, HS PLUS, in mnogimi drugimi. Z uporabo najnovejših tehnologij ter praktičnega in strateškega pristopa pomaga podjetjem na poti do popolne avtomatizacije in digitalne preobrazbe.

Hugo Zupan 🇸🇮

Direktor

Dr. Hugo Zupan je po nazivu direktor in raziskovalec po duši. Je vodilni strokovnjak na področju digitalnih dvojčkov in umetne inteligence v Sloveniji. Njegovo desetletno delo na Fakulteti za strojništvo v Ljubljani je dopolnilo industrijsko prakso, kjer je sodeloval s podjetji, kot so Pošta Slovenije, Yaskawa, Adria Dom, IMP Armature, Riko, Kolektor, Gorenje, Intersocks, Krka, LIDL, LTH Castings, in številnimi drugimi. Je pionir digitalne transformacije in cenjen partner mnogih domačih in tujih podjetij.

Dr. Sanja Bojić

Direktor

Prof. dr. Sanja Bojić je izredna profesorica na Fakulteti za tehnične vede Univerze v Novem Sadu. Ima obsežno strokovno znanje na področju transportne logistike, vključno z optimizacijo oskrbovalne verige in optimalno lokacijo objektov ter intralogistike, s poudarkom na skladiščnih sistemih in opremi za transport materiala. Poleg tega je specialistka za simulacije pretoka materiala z uporabo programa Tecnomatix Plant Simulation.

Z več kot 15-letnimi izkušnjami je prof. dr. Bojić vodila projekte in sodelovala kot strokovnjakinja pri več kot desetih projektih, ki jih je financirala EU, vključno z Danube DNA, PREMETER, DBS Gateway Region, NEWS, ADB Multimodal Platform, DaHar, WATERMODE in drugimi. Od leta 2023 vodi center DEAL (digitalno podjetje, laboratorij za aktivno učenje in usposabljanje) na Univerzi v Novem Sadu. Center je namenjen podpori podjetjem, študentom in strokovnjakom pri izobraževanju o digitalizaciji, digitalni preobrazbi in industriji 4.0.

doc. dr. Blaž Luin 🇸🇮
  • Blaž Luin je rojen 1981 v Ljubljani. Diplomiral je leta 2005 na Fakulteti za Elektrotehniko v Ljubljani, na smeri Avtomatika – Kibernetika v medicini. Zatem je na isti fakulteti nadaljeval magistrski študij. Od leta 2007 je zaposlen kot na najbolj dislocirani fakulteti Univerze v Ljubljani, na Fakulteti za pomorstvo in promet, kjer je leta 2012 zagovarjal doktorsko delo z naslovom Optimizacija postopkov upravljanja cestnih predorov. V sklopu izdelave doktorske naloge in projekta, ki sta ga financirala ARRS in DARS je izdelal jedro simulatorja predora Šentvid, ki je namenjen usposabljanju operaterjev predora. Trenutno je docent na UL FPP. Pri svojem raziskovalnem delu se ukvarja z analizami tveganja, simulacijami prometa, porabe energije v prometu, prezračevanja in požarov v cestnih predorih itd … Sodeloval je pri izdelavi številnih študij in recenzijah analiz tveganja.
Branka Leskovšek 🇸🇮
  • Branka Leskovšek je zaposlena na Pošti Slovenije, kjer se ukvarja s trajnostnim razvojem in z vzpostavitvijo sistema izračuna ogljičnega odtisa podjetja po GHG protokolu. Ima dolgoletne izkušnje s strateškim načrtovanjem, energetsko učinkovitostjo ter izvedbo trajnostnih rešitev, kar ji omogoča celovit pristop k trajnostnemu poslovanju. Redno sodeluje tudi v različnih nacionalnih in mednarodnih projektih s področja trajnostne mobilnosti.
Melita Rozman Dacar 🇸🇮

CEO

Melita Rozman Dacar, M.A., is Director of Slovenian Railways – Freight Transport with 30 years of experience in rail logistics. Since 2013, she has successfully managed Slovenian Railways – Tovorni promet, one of the leading regional railway operators. She also serves as Chair of the Transport Management Committee of the Slovenian Chamber of Commerce and Industry and as a member of the Management Committee of the Managers’ Section of the Managers’ Association. She regularly participates in various high-level business events in the region. She enjoys passing on her knowledge of all aspects of logistics, especially to promising young people. She is particularly focused on mentoring young female managers, especially in the field of logistics. In 2014, the Managers’ Association awarded her the Artemida Prize, which recognises leading female managers and honours their role in creating added value in the company they manage.

Jure Ceglar 🇸🇮

Sales manage

Jure Ceglar has 15 years of experience in the transport sector, including 12 years as a dispatcher in international transport. He was one of the first users of the Atom web application. His main areas of work are currently sales management, advising, and supporting new customers.

Jakub Kłoczko 🇸🇮

Direktor Logističnega centra in razvoja avtomatizacije

Jakub Kłoczko je direktor Logističnega centra in razvoja avtomatizacije v podjetju Żabka Polska. Odgovoren je za oblikovanje in zagon avtomatiziranih logističnih centrov ter vodenje enega od njih. S 16 leti izkušenj na področju avtomatizirane logistike je nadzoroval projekte v vrednosti od 2 do 50 milijonov evrov. Njegov najvidnejši dosežek je popolnoma avtomatiziran distribucijski center v bližini Varšave.

Njegova specializacija je celovito vodenje projektov, od analize donosnosti naložb do izvedbe in operativnega upravljanja.
Zoran Nikolić 🇷🇸

Vodja odpreme in skladišča

Zoran Nikolić je inženir logistike, ki v podjetju Knjaz Miloš že dve leti vodi odpremo in skladišča, pri čemer vodi 47-člansko ekipo ter nadzira skladišča surovin in embalaže.

Luka Jovanovič 🇸🇮

Vodja operativne logistike

Luka je bil, razen povsem na začetku karierne poti, vseskozi vpleten v logistiko in njene procese. Znanja in izkušnje s področja organizacije transporta, organizacije dela v skladišču pa vse do carinskih operacij, so ga pripeljale do trenutnega delovnega mesta, managerja operativne logistike v Gorenju.

Marko Anžič 🇸🇮

Namestnik direktorja logistike

Markova karierna pot je nevsakdanja – njegov nabor izkušenj sega od prodajnega svetovalca na različnih področjih IT preko revizorja informacijskih sistemov in notranjega revizorja do vodje projektov, upravljalca sistemov nagrajevanja vodstvenega kadra do trenutno namestnika direktorja logistike v Hisense Europe, kjer je pristojen predvsem za organizacijski, procesni in analitični vidik poslovanja. Vedno se osredotoča na prihodnost in izkoriščanje prednosti sodobnih tehnologij.
Božidara Cvetković 🇷🇸

Vodja ekipe AI

Božidara Cvetković je vodja podatkovne VodLead Data Scientist v podjetju BE-terna, v katerem že šest let razvija napredno umetno inteligenco in analitične rešitve. Pred tem je bila raziskovalka in podoktorska sodelavka na Inštitutu Jožef Stefan, kjer se je ukvarjala z umetno inteligenco in obdelavo podatkov. Z bogatimi akademskimi in industrijskimi izkušnjami pomaga podjetjem sprejemati boljše odločitve na podlagi podatkov.
Aleš Tancer 🇸🇮

Globalni direktor sektorja Informacijska tehnologija

Kot globalni direktor sektorja Informacijska tehnologija združujem strateško vizijo, tehnološko strokovnost in osredotočenost na rezultate. Z bogatimi izkušnjami pri oblikvanju in vodenju agilnih IT ekip ter izvajanju prebojnih projektov sem dokazal, da lahko IT postane ključno gonilo rasti in konkurenčne prednosti podjetja. Verjamem, da so vizija, strast, agilnost in osredotočenost na rezultate temelj uspeha vsake IT organizacije. Z ekipo nudim rešitve, ki niso zgolj tehnološke, temveč prinašajo konkretno poslovno vrednost.
Teodor Prosen 🇸🇮

Vodja trajnostnega poslovanja in poslovne odličnosti

Teodor Prosen je vodja trajnostnega poslovanja in poslovne odličnosti v Telekomu Slovenije ter vodja trajnostnega poslovanja Skupine Telekom Slovenije. Poleg tega je aktiven specialist za trajnostno poročanje pri Slovenskem inštitutu za revizijo ter predavatelj in mentor na SIQ – Slovenskem inštitutu za kakovost in meroslovje.

Z več kot 25 leti izkušenj v panogi telekomunikacij in informacijsko-komunikacijskih tehnologij je Teodor deloval v različnih strokovnih in vodstvenih vlogah tako v Sloveniji kot v tujini. Njegova strokovnost zajema razvoj in implementacijo novih tehnologij, vodenje kompleksnih projektov, upravljanje poslovnih procesov, digitalno transformacijo in načrtovanje strategij.

V zadnjih letih se osredotoča na razvoj in upravljanje trajnostnega poslovanja podjetij. Aktivno sodeluje v domačih in mednarodnih združenjih, kjer prispeva k napredku in razvoju trajnostnih praks.

Taja Šerjak 🇸🇮

Direktorica

Taja Šerjak, MBA, je generalna direktorica podjetja ADD d.o.o., vodilnega slovenskega IT podjetja, specializiranega za upravljanje podatkov in rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci, IT sistemsko integracijo ter kibernetsko varnost. Z magistrskim nazivom iz poslovne administracije in več kot desetletnimi izkušnjami v finančni industriji je svojo kariero nato usmerila v IT, s poudarkom na podatkovne rešitve, umetno inteligenco in kibernetsko varnost.

Svojo karierno pot je začela v podjetju ALD Automotive (2010–2014), nato pa nadaljevala v Scania Financial Services (2014–2020), kjer je opravljala funkcijo finančne svetovalke. V tem obdobju je pridobila bogate izkušnje na področju finančnega upravljanja, ocenjevanja tveganj in svetovanja strankam, kar se je izkazalo za dragoceno pri njenem prehodu v IT sektor.

Leta 2020 se je pridružila podjetju ADD, kjer se je aktivno vključila v regulativno poročanje, pri čemer podjetjem pomaga pri izpolnjevanju zahtev skladnosti, zlasti na področju ESG in finančnega poročanja v elektronskih formatih.

Kot generalna direktorica ADD skrbi za strateško usmeritev podjetja, pri čemer zagotavlja, da ostaja prilagodljivo, inovativno in osredotočeno na zagotavljanje visokokakovostnih IT rešitev. Poseben poudarek namenja razvoju ekipe, sodelovanju in dolgoročnim partnerstvom, s čimer krepi položaj ADD v Sloveniji in širši EU regiji. S poglobljenim razumevanjem poslovanja in tehnologije usklajuje strokovno znanje podjetja z nenehno spreminjajočimi se zahtevami industrije in regulativnimi izzivi.

Njeno vodstvo temelji na trajnostni rasti, inovacijah in operativni učinkovitosti, pri čemer zagotavlja, da ADD ostaja zanesljiv in varen ponudnik IT rešitev v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.

Begin your journey with Work performance!
We can offer:
• Job Placement Services / Staffing
• Our rich pool of talented Filipino professionals
is here to help your organization. Our database
covers a wide range of industries, ensuring a
perfect match for your staffing needs.
• Outsourcing Solutions
• Manage your business operations’ peaks and
enhance efficiency with our outsourcing solutions.
• Registration
• We will help with the accreditation process in the
Migrant workers office.
• Onboarding process
By incorporating different training elements your
organization can enhance the cultural competence and
job performance of foreign workers, leading to a more
seamless integration into the workplace.

Contact us:
Work performance d.o.o.
Ulica Ljudevita Gaja 68, 42000 Kućan Marof
info@workperformance.eu
ana@workperformance.

 

Florian Abel 🇸🇮

Referent za trajnostni razvoj

Florian Abel je vodja trajnostnega razvoja in nosilec glavne odgovornosti za trajnostni razvoj. Abel je zadolžen za razvoj strategij, ciljev in ukrepov, ki jih skupno izvajajo različni oddelki v družbi Hermes Nemčija.
Študiral je Mednarodno poslovanje v okviru dvojnega dodiplomskega študijskega programa na poslovni fakulteti ESB Business School Reutlingen in na univerzi Dublin City University. Florian Abel je bil sedem let zaposlen v podjetju Otto Group Inhouse Consulting, preden se je pred tremi leti pridružil družbi Hermes Nemčija.

🇩🇪 prof. dr. Nicole Mau

soustanoviteljica

Prof. Dr. Nicole Mau se je habilitirala na Raziskovalni univerzi v Sopronu in je sedaj redna profesorica. Bila je ena od maloštevilnih žensk na vodilnih mestih v skupini REWE Group, enem največjih podjetij za veleprodajo in maloprodajo v Evropi. Kot soustanoviteljica podjetja MAU Consulting, butičnega svetovalnega podjetja za upravljanje, specializiranega za družinska podjetja in velike mednarodne korporacije, nudi strateško svetovanje že več kot 25 let. Nicole se je z ESG začela ukvarjati že zgodaj, in sicer v doktorski disertaciji o trgovanju z emisijami. Je tudi vodilna presojevalka za standard ISO 50001 (energetska učinkovitost).

Tilen Prah 🇸🇮

Direktor

Tilen Prah je slovenski podjetnik, direktor Kariere Slovenija, največje kadrovske agencije v Sloveniji, in logističnega podjetja We Move
od leta 2020. Diplomiral je iz poslovnih financ na EF Ljubljana in je certificiran MBTI praktik. Z Žigo Bitencem je pred 20 leti soustanovil Kariero, ki letno izvede na tisoče selekcij. Znan je po praktičnem vodenju in poudarjanju ravnovesja med delom in zasebnim življenjem. Govori o kadrovskih trendih, pomanjkanju delovne sile in prilagajanju trgu. Njegov moto poudarja trud pri delu in čas za preživljanje z družino.
Bekira Hasanagić 🇸🇮

Direktorica Sektorja za razvoj kadrov

Bekira Hasanagić ima več kot 15 let izkušenj na področjih vodilnih pravnih in kadrovskih funkcij v različnih gospodarskih panogah, vključno z logistiko in avtomobilsko industrijo. Kot strokovnjakinja za pravo in razvoj kadrov je direktorica Sektorja za razvoj kadrov v družbi BTC, kjer s svojo ekipo skrbi za krepitev organizacijske kulture, razvoj človeških potencialov in spodbujanje vodenja. Demografske spremembe in tehnološke preboje v Sloveniji in globalno vidi kot izjemno priložnost za preoblikovanje podjetij.

Alen Hliš 🇸🇮

Vodja Kadrovske službe

Alen Hliš je strokovnjak s področja razvoja kadrov z izkušnjami v logističnem sektorju in sektorju informacijske tehnologije. Kot vodja Kadrovske službe v družbi BTC d.d. že več kot 7 let nudi podporo direktorjem posameznih poslovnih enot pri premagovanju kadrovskih izzivov. V sodelovanju s sodelavci s področja logistike je v preteklem obdobju vodil projekt preoblikovanja internih procesov, vzpostavitve strategije vključevanja raznolikosti in izboljšanja produktivnosti.
Milan Ora 🇭🇷

Direktor

Po diplomi na Ekonomski fakulteti v Zagrebu je Milan Ora obiskoval poslovni šoli IEDC Bled in London Business School. Pred samostojnim poslovnim podvigom je Ora več kot 15 let delal na srednjih in višjih vodstvenih položajih v živilskih podjetjih, kot so Zagrebačka pekarna Klara, Dukata in Babić pekar, ukvarjal pa se je tudi s finančnim svetovanjem pri M&A svetovalni družbi Caper.

Leta 2009 je v Zagrebu ustanovil podjetje Lognet, ki razvija programsko opremo za transport, organizacijo transporta in optimizacijo skladiščnega poslovanja. Pred kratkim pa je ponudilo tudi rešitev za izračun ogljičnega odtisa.

Vladan Lukić 🇷🇸

Vodja transporta in distribucije

Vladan Lukić je strokovnjak za logistiko z izkušnjami na področju FMCG in DSD, ki se osredotoča na inovacije in poenostavitev procesov.

Matej Oven 🇸🇮

Head of ICT and Project Manager

Matej Oven is employed by T.L.Sirk d.o.o., where he gained 15 years of experience in the transport sector as a dispatcher and head of the transport office; he is now responsible for the implementation of new software solutions and process optimisation.

mag. Borut Žuran 🇸🇮

Vodja strateške komerciale

Borut Žuran je magister ekonomskih znanosti z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju logistike, projektnega vodenja in komerciale. V podjetju Talum d.d. Kidričevo je zaposlen kot direktor infrastrukture in logistike, kjer razvija sodobne rešitve za optimizacijo procesov in aktivno sodeluje pri prenovi dvoriščne logistike v industrijski coni Kidričevo.
Wim Smout 🇧🇪

Podpredsednik dobavne verige in nabave

Opis predavatelja bo na voljo kmalu!

Hans Schurmans 🇧🇪

Direktor logističnih operacij in transformacije

Hans Schurmans je direktor logističnih operacij v skupini Proximus, ki je največji ponudnik telekomunikacijskih in digitalnih storitev v Belgiji. Ima bogate izkušnje z operativnim izvajanjem v maloprodajnem okolju z več lokacijami ter je vodil pomembne programe inovacij in preoblikovanja v skupini. Klasične logistične operacije je preoblikoval v ponudnika logističnih storitev z dodano vrednostjo za uporabniško izkušnjo. V ospredju sta krožnost in trajnost, saj ju Hans obravnava kot gonilni sili inovacij v dobavni verigi in operativne učinkovitosti. Hans sodeluje tudi pri lokalnih in evropskih pobudah za spodbujanje ekologizacije oskrbovalne verige in ima dodatne vloge kot sopredsednik za mestno logistiko v okviru združenja ALICE (Alliance for Logistics Innovation and Collaboration in Europe), član skupine strokovnjakov EU za mestno logistiko (EGUM) in član usmerjevalnega odbora bruseljske pobude Green Deal.

Pred tem je Hans opravljal vodstvene funkcije na različnih področjih, kot so IT, nabava, komerciala in vodenje projektov. Poleg poslovanja se osredotoča na digitalno preobrazbo, trajnost / inovacije, krožnost in razvoj ljudi.

dr. Alex Van Breedam 🇧🇪

izvršni direktor

Alex Van Breedam, nekdanji partner in vodja prakse upravljanja oskrbovalnih verig pri družbi KPMG, je leta 2002 postal neodvisni svetovalec, ki ponuja vrhunskim podjetjem strateško vodenje na področju oskrbovalnih verig in logistike. Ustanovil je Flandrijski inštitut za logistiko in bil njegov prvi generalni direktor. Od leta 2008 je generalni direktor podjetja TRI-VIZOR, ki je pionir na področju koordinacije med oskrbovalnimi verigami. Alex, ki je bil izvoljen za Evropskega strokovnjaka leta 2014 na področju logistike in oskrbovalne verige, je gonilna sila platforme Akademije za interaktivno omrežje oskrbovalnih verig in predava na vodilnih poslovnih šolah v Antwerpnu, Parizu, Leuvnu in Hasseltu.
Christophe Baboin 🇫🇷

Generalni direktor za upravljanje prometa pri Viaposte in direktor transporta in dostave v oddelku za pošto in pakete pri La Poste

Opis predavatelja bo na voljo kmalu!

David Luft, MBA, 🇺🇸

Senior Corporate Partnerships Manager

David Luft is a leader in logistics and technology innovation. His achievements encompass the advanced distribution centre construction and integration of cutting-edge technologies, including AI, MES systems, and IoT solutions. Through enabling business units to explore innovative solutions, he bolsters their competitiveness in the rapidly evolving business landscape. Let us explore the future of logistics together.

dr. Iztok Seljak 🇸🇮

Predsednik

Dr. Iztok Seljak je svojo poslovno pot začel pri Rotomatiki, hčerinski družbi korporacije Hidria, najprej v nabavi, prodaji in marketingu, kasneje pa je postal glavni direktor. Leta 2002 je napredoval na mesto podpredsednika korporacije Hidria, dve leti kasneje je prevzel vodenje enega od dveh glavnih stebrov korporacije Hidria, avtomobilske divizije. Od leta 2008 je vodil skupino Hidria in bil od leta 2018 direktor Hidrie Holdinga, krovne družbe Hidrie. Leta 2024 je postal član upravnega odbora Hidrie.

Je predsednik Združenja Manager, koordinator Misije GREMO (zelene trajnostne mobilnosti slovenske avtomobilske dobaviteljske industrije), podpredsednik upravnega odbora industrijske skupine Wahaj v Saudski Arabiji in častni konzul Madžarske v Sloveniji.

Thomas Wimmer 🇩🇪

Častni predsednik Mreže oskrbovalnih verig pri Zveznem logističnem združenju

Prof. Dr.-Ing. Thomas Wimmer je študiral inženirstvo na Univerzi v Hannovru in leta 1988 doktoriral na Tehniški univerzi v Berlinu. Od leta 1984 do 1997 je deloval na področju upravljanja oskrbovalnih verig pri družbah BMW, Sauer-Sundstrand, v ladjedelnici Bremer Vulkan in v družbi Proventus Consulting. Od leta 1999 predseduje upravnemu odboru Mreže oskrbovalnih verig pri Zveznem logističnem združenju. Med leti 2020 in 2024 je bil predsednik izvršnega odbora Zveznega logističnega združenja /BVL/. Wimmer je bil tudi predavatelj na Univerzi v Bremnu od leta 2004 do 2024. Po upokojitvi deluje kot višji svetovalec.
dr. Nick Vyas 🇺🇸

Founding Executive/Academic Director

Prof. Nick Vyas is an esteemed educator and a vanguard thought leader in supply chain management. As the Founding Executive Director of the USC Marshall Randall R. Kendrick Global Supply Chain Institute and the Academic Director of the USC Master of Science in Global Supply Chain Management programme, he is at the helm of educating and inspiring the next wave of global supply chain luminaries.

His acute insights resonate through influential media outlets like MSNBC, Bloomberg, and many others, where Prof. Vyas is sought after for his adept interpretations of global trade complexities. His talent for demystifying intricate supply chain issues has established him as a media-savvy commentator whose analyses are both enlightening and accessible.

As a Fellow of the American Society for Quality (ASQ), he stands at the forefront of quality and continuous improvement disciplines. His legal advisory work is equally respected, guiding leaders through trade practices and supply chain complexities. Prof. Vyas’s expertise has been instrumental in advising governments worldwide on crafting and refining supply chain management policies and regulations.

dr. Alex Van Breedam 🇧🇪

Partner, CEO

Former partner and SCM practice leader at KPMG, Alex Van Breedam transitioned to an independent advisor in 2002, offering strategic guidance to top-tier companies in supply chain and logistics. He founded the Flanders Institute for Logistics and served as its inaugural managing director. Since 2008, he’s been the CEO of TRI-VIZOR, pioneering Cross Supply Chain Orchestration. Elected as European Logistics and Supply Chain Professional of the Year in 2014, Alex drives the ISCN. Academy platform, and teaches at leading business schools in Antwerp, Paris, Leuven, and Hasselt.

Cristina Martin Lorenzo 🇪🇸

CEO and Co-founder

Cristina Martín Lorenzo, CEO and Co-founder of Usyncro, a SaaS solution that synchronizes all the actors involved in a national or international shipment in a simple and transparent way using blockchain and artificial intelligence. In 2023, Usyncro received the internationally prestigious recognition for the best “Tradetech Platform” awarded by TFG (Trade Finance Global) and BAFT (Bankers Association for Finance and Trade); also, she was highlighted by the Community of Madrid for her international contribution of the region overseas and finalist for the European Logistics Associations Awards.

She is also CEO of ATML, an organization of agents and freight forwarders in Madrid that she founded 18 years ago. Cristina Martín is a Chemical Engineer by training, MBA Executive and is certified as an Air Freight and Transport Operator.

She is co-leader of the Industry and Logistics Forum of the Spanish Association of Executives and Board Members EJE&CON and coordinator of the Digitalization and New Technologies group of FETEIA, the Spanish Federation of Freight Forwarders; as well as coordinator of MadcargoLab, an initiative of the Association of Air Cargo professionals. Member of the board of Alastria, a consortium formed by more than 70 companies to develop the Blockchain Ecosystem in Spain and she is also the coordinator of the Logistics and Transportation working group of Blockchain Cluster of the Comunidad de Madrid. She is the co-leader of the ALACAT Technology Commission dedicated to promoting digitalization for international trade between Latin America and Europe.

Luka Bradeško 🇸🇮

Director

Dr. Luka Bradeško is the CEO and the founder of Solvesall d.o.o., and a researcher at Institute »Jožef Stefan«, Artificial Intelligence Laboratory, managing projects on mobility and logistics.He obtained his PhD at Jožef Stefan International Postgraduate School, Ljubljana Slovenia with the topic of Knowledge Acquisition through Natural Language Conversation and Crowdsourcing. From 2008 to 2013 he worked as a principal software engineer for Cycorp Europe, which was at the time an EU branch of the American AI company Cyc Inc. From 2017 to 2019 he worked as a senior research engineer at Bloomberg L.P. in New York. In 2019 he returned to Slovenia, to lead the company Solvesall, which is building products and helping other companies apply AI to the fields of mobility, logistics, and leisure (caravanning).

Dejan Petelin 🇸🇮

Co-founder

He is an AI expert and co-founder of Pareto AI, a company specializing in the development of AI solutions. He has been working in the field of AI for 15 years. He started his career as a researcher at the Jožef Štefan Institute, where he also earned his PhD, and has been focusing on implementing AI to improve the efficiency of business processes and user experience for 10 years. In the field of logistics, he has led the development of a series of ‘routing’ algorithms to improve the efficiency of supply chains.

METRANS je vodilni na trgu nevtralnega intermodalnega prevoza in s 650 vlaki na teden, 20 intermodalnimi terminali in sodobnim železniškim voznim parkom povezuje evropska vozlišča. Optimiziramo logistiko med pristanišči in notranjostjo Evrope, pri čemer dajemo prednost učinkovitosti in inovacijam. Naše trajnostne rešitve pomagajo zmanjšati emisije in prispevajo k bolj zeleni prihodnosti.